Gå til innhold

Hva var det beste som hendte deg i 2024?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det beste var at jeg slapp unna store omsorgsoppgaver gjennom mange år for en gammel forelder. Over en time daglig, ofte mer. Samtidig var det verste som hendte meg at denne personen døde ❤️. Men når man ser at et gammelt menneske ikke har det godt lenger, så er det riktig at det får slippe. Etter noen få mnd nå, så merker jeg at jeg klarer å slappe mer av. Er ikke klar til å rykke ut til kriser døgnet rundt. Går ikke hele tiden og lurer på hva som møter meg når jeg låser meg inn der. Slipper uendelige telefonsamtaler med leger, hjemmesykepleie, hjemmehjelp, sykehus, legevakt, ambulanser osv.

Så midt oppi sorgen, så er det veldig godt å få hvile etter mange år i alarmberedskap. Forrige jul var jeg hos min forelder hver 4. time døgnet rundt, pga komplikasjoner, for å sjekke om alt gikk bra. Ikke så lett når en gammel ikke klarer å trykke på trygghetsalarmen. Denne jula har jeg hvilt.

Anonymkode: a7d3b...350

• Liker 2
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor jubler du over det? 

Anonymkode: 49819...997

Han var alkoholiker, voldelig og misbrukte meg seksuelt da jeg var barn.

Endret av Honey Dew
  • Hjerte 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

At jeg endelig klarte å gå fra det som nå er min eks etter svært mange år i ett kontrollerende forhold preget av sterk psykisk vold.

Anonymkode: 6a9be...21a

Knallbra 🥳🥳🥳🥳

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min innvilget endelig i å prøve ADHD-medisin. Han har fått en helt ny og velfungerende hverdag ♥️

Anonymkode: ebcc2...fc8

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har reist mye og fikk testet ut ny adhd medisin som har ført til en mye mer roligere atmosfære enn jeg er vant med fra før 🥰 i tillegg har jeg lært mye om meg selv og ikke minst sette grenser. 

Anonymkode: 86638...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ubetalt permisjon og brukte hele sommerferien sammen med barnet mitt før han fikk barnehageplass i august. Det vil jeg huske 🥰 Selv om det var jævla intenst i det det sto på 😂

Anonymkode: 9767a...9ab

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (2 timer siden):

Han var alkoholiker, voldelig og misbrukte meg seksuelt da jeg var barn.

Huff, så grusomt ♥️ Skjønner godt at det var godt at han døde da, ja. Håper han brenner i helvete 🤬 Varm klem til deg :klem: 

Anonymkode: 49819...997

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste som hendte meg i 2024 var at jeg ble erklært kreftfri

Anonymkode: f80e7...717

• Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg greide endelig å ta en egoistisk avgjørelse jeg har ønsket lenge. Nemlig å ta opp fag for å komme inn på drømmestudiet (psykologi profesjon). Jeg sitter nå med snitt som er over det høyeste poenggrensen noen gang har vært, så jeg har veldig store forhåpninger om å komme inn ❤️

Anonymkode: e949d...393

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen og meg er nærmere og mer forelsket enn på lenge ( 18 år sammen, gift 15 år) Firmaet går bra. Jeg har trent 2 ganger i uka. Livet er på mange måter mer herlig enn noen sinne. Datter er mye friskere.

Jeg har så mye å være takknemlig for.

Anonymkode: 16f6e...1ef

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt et hus, en bolig som er dobbelt så stor som den vi bor i nå. Det er en oppussingsobjekt så jeg håper at det blir ender positivt og ikke som et stort mareritt. 🥹

Anonymkode: 5361e...ebd

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det beste som hendte meg i 2024 var at jeg ble erklært kreftfri

Anonymkode: f80e7...717

Det er en gave i seg selv 💕 Håper 2025 blir et godt år for deg 🫂💕

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (22 timer siden):

Knallbra 🥳🥳🥳🥳

Tusen takk!

Livet har ikke vært lett i etterkant med han sin konstante trakassering men så mye lettere hverdagen er uten å måtte gå på eggeskall i eget hjem og frykte neste straff.

Anonymkode: 6a9be...21a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et veldig dårlig, veldig giftig vennskap tok slutt, først var jeg ekstremt lei meg, men så innså jeg at det var en velsignelse. Det gjorde at jeg endret meg som person til det bedre. 

Anonymkode: c87a3...a6b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...