Gå til innhold

Nyttårsaften, nei takk!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er også alene denne nyttårsaftenen. Igjen. Det går helt fint. Alene gir rom for refleksjoner. Hvordan var året som gikk. Hva ønsker jeg av det nye året? Hva kan jeg selv gjøre?

Kun alene har jeg tid og anledning til alle tankene.

Godt nytt år til dere alle!

Anonymkode: d8f46...27e

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med familie i jula, men er alene på nyttårsaften(som vanlig). Det går så fint; er mest vant med å være alene☺️Godt nyttår🤗🩷🎈🎉🥰

Anonymkode: 1268d...9c2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen feirer med vin mens hund og ettåring sover. Synes det er en hyggelig kveld jeg. Ingen fomo her i gården. Er kaldt og guffent ute😅 koser meg inne med mannen. Hadde ikke han vært her hadde jeg drukket vin og sett på film i kveld. Viktig å trives i eget selskap.

Anonymkode: b3f07...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på nyttårsfeiring og drikker ikke. Tåler ikke rødvin så drakk pepsi max til middagen.  Alkohol er et valg, jeg velger det som oftest bort uten å være avholds. Innimellom blir det litt bobler, men ikke i hverdagen. 

Hva andre gjør er deres problem så lenge deres problem (drikking/avholds) blir prakket på meg, pga for mye eller prektig moralitet. Min eldste er 17 og har aldri sett meg beruset, maks et glass nå og da.

Anonymkode: 10269...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri likt nyttårsaften. Sånn har det vært fra jeg var ung, uten noen årsak. Syns det er en tung dag, men tar meg sammen for familiens skyld. Kunne veldig gjerne ha vært alene 🙂. Kveldstrøtt er jeg også, så hardt å være oppe til etter midnatt, og ødelagt dagen derpå.

Jeg er ikke noen asosial person ellers. Er bare at jeg ikke liker nyttårsaften. Blir alltid tankefull og litt trist den kvelden. Nå er jeg over 50, og vi feirer heldigvis bare hjemme med familie.

Liker forresten ikke fyrverkeri heller 🙂.

Anonymkode: bfe77...236

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater fyrverkeri jeg også. Skjønner ikke at det ikke er forbudt. Høres jo ut som 3. verdenskrig!Min nåværende hund bryr seg ikke, men flere har det veldig vondt, for å ikke å glemme de ville dyra, hester osv. Jeg synes det er en vanlig dag. spiser god mat og drikke, ser en god film - No problem:) 

Anonymkode: 125a5...dd2

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Heia Julie https://www.nrk.no/ytring/nyttarsaften_-nei_-takk_-1.16654483

Tenkte at denne passer her inne siden det er så mange innlegg om jul, nyttår osv.

Mvh

En som igjen er alene på julaften og nyttårsaften og synes det er helt greit:) Jeg koser meg gløgg faktisk.

Anonymkode: 125a5...dd2

Den var fin 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...