Gå til innhold

Spedbarn fryser i hjel på Gaza!! HVORFOR BLI GRAVIDE!?

babbo

Anbefalte innlegg

Molly85 skrev (3 minutter siden):

De skulle bare spist dem🤣 Spøk til side: merkelig at verdenssamfunnet fortsatt ikke ser hva Hamas gjør. Det siste nå er at det er brudd på våpenhvilen. Vedder høyrearmen på at det er Hamas igjen. Men det er Hamas som blir trodd, så de kan gjøre hva f de vil, og Israel får skylden. 

Ja, det er veldig merkelig. Akkurat som folk er blindet av et eller annet. 
Nå er jeg hverken jødisk eller religiøs, men jeg har tenkt mye på dette. Hvorfor ser så få det vi ser? 
Er det noe ideologisk, er det antisemittisme, er det ondskap, eller er det rett og slett.., den onde? Flaut å si det siste, men dette er så rart at jeg i det siste har begynt å lure på om det er noe metafysisk her. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bacteria skrev (11 timer siden):

Ja, det er veldig merkelig. Akkurat som folk er blindet av et eller annet. 
Nå er jeg hverken jødisk eller religiøs, men jeg har tenkt mye på dette. Hvorfor ser så få det vi ser? 
Er det noe ideologisk, er det antisemittisme, er det ondskap, eller er det rett og slett.., den onde? Flaut å si det siste, men dette er så rart at jeg i det siste har begynt å lure på om det er noe metafysisk her. 

Ja, en kan jo begynne å lure, for det er så utrolig ulogisk å skulle forhandle med en organisasjon som Hamas og tenke at «de verste her er demokratiet Israel som ble gitt land av et helt verdenssamfunn, for de forsvarer seg og sin rett til å eksistere, så la oss tro mest på de som har ropt død over Israel og alle andre vantro, som ikke følger noen vestlige regler, og som er for martyrdom om pedofili gjennom barneekteskap». 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...