Gå til innhold

Har deres mann six-pack?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har begge ganske flate mager, men ingen av oss er så opptatt av kropp at vi gidder senke fettprosenten.

Vi trener mye, men er også glad i å ta en øl til maten, og kose oss med litt snacks på filmkvelder. Vi er opptatt av å holde oss i form, men ingen av oss ønsker bruke så mye tid og krefter på å holde en lav fettprosent.

Anonymkode: 6b33c...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Har litt bamsemage.

Jeg har antydning til 4-pack. 

Jeg trener 4-7 ganger i uka, spiser sunt og spiser sjeldent godteri(ikke glad i det)

Han var som han er når jeg traff han. Han er mer obs på kostholdet nå med meg og vet det vil bli enda bedre når vi flytter sammen. Mye av hans spising handler om at han kjeder seg på kvelden alene. Når vi er sammen spiser han mye bedre og er ikke fysen på kveldene.

Jeg finner han latterlig sexy. Han er verdens fineste mann og perfekt for meg på alle plan og sexen er helt rå!

Anonymkode: a9c21...8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig one pack. Ganske overvektig er han blitt. Var normalt slank når vi ble sammen. Jeg har variert fra lett overvekt til fedme og nå tilbake til lett overvekt mens vi har vært sammen. Han syns jeg er deilig uansett og det syns jeg han også er. Kroppens utseende er ikke det viktigste hos oss.

Anonymkode: 938cc...a59

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det har han ikke. Men han er veldig muskuløs. Trener styrke hver dag i tillegg til å løpe på fjellet. I tillegg er han veldig høy og bredskuldret. Stor muskuløs rygg, overkropp og armer og store muskuløse lår og legger. Han er vel normalvektig (ikke på bmi pga muskler).

Jeg er den tjukke av oss. Pga depresjon og vanvittig mye stress pga sykt barn (ikke hans) over flere år så har jeg gått opp minst 20 kg siden vi møttes. Jeg tar det veldig tungt. Men samtidig greier jeg ikke ta tak mens situasjonen er som den er. 

Er heldig med at han liker chubby damer da. Er bare jeg som ikke liker meg selv.

Anonymkode: ea67a...57b

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er normalvektig, slank, men i dårlig form. Han er muskuløs med sixpack i god form. Han trener og har tung fysisk jobb.

Anonymkode: 12287...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 31.12.2024 den 20.37):

Og tydeligvis veldig ulik metabolisme 

Anonymkode: 4ce03...4b1

En voksen mann som trener mye, har gjerne mye muskelmasse.

Damer som trener mye, pleier prioritere kardio. I håp om å forbrenne. De har derfor lite muskelmasse.

Og da høyere fettprosent....

Anonymkode: 33bdb...d05

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.12.2024 den 19.01):

Da jeg møtte mannen min, gikk han på noen medisiner som gjorde at han var litt større enn han er i dag, mens jeg selv var i veldig god form og trente mye. Nå trener han kampsport flere ganger i uken, og kroppen hans ser fantastisk ut. Jeg derimot, som nylig har fått barn, har mistet litt av formen min og kjenner konstant på et press for å komme tilbake i god form. Jeg vil ikke være den "lubne" partneren i forholdet vårt.

Det føles litt urettferdig, for han kan spise nesten hva han vil, mens jeg må være veldig nøye med kostholdet når jeg trener. Det blir ekstra tydelig nå i julen, hvor vi begge spiser mye god mat. Han holder seg like definert og magemusklene hans er like tydelig, mens jeg legger på meg til tross for at jeg prøver å trene.

Hvordan har dere andre damer det i deres forhold? Er det stor forskjell på kroppsfasongen deres og partnerens?

Anonymkode: 4ce03...4b1

Mer en øltønne enn sixpack vil jeg sagt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...