AnonymBruker Skrevet onsdag kl 01:04 #21 Del Skrevet onsdag kl 01:04 Nei, bare litt definert, men det er fordi han er så tynn. Han trener overhodet ikke og er på grensen til undervekt. Jeg er i nedre sjiktet av normalvekt og litt trent. Anonymkode: 721b3...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 01:07 #22 Del Skrevet onsdag kl 01:07 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Og tydeligvis veldig ulik metabolisme Anonymkode: 4ce03...4b1 Nope. Folk spiser for mye. Anonymkode: a5139...32a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 01:15 #23 Del Skrevet onsdag kl 01:15 Du skriver at du nettopp har fått barn. Gi deg selv et par år. Spis sunt og vær i aktivitet så kommer kroppen på plass av seg selv. Anonymkode: ba33b...313 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:22 #24 Del Skrevet onsdag kl 07:22 Jeg er den chubby i vårt forhold, etter 2 barn og deretter tre graviditeter på litt over ett år som endte i spontanabort. Normalt er vi begge slanke og veltrente, så det er uvant for meg å være overvektig. Men jeg vet at dette vil stabilisere seg når jeg er ferdig med å få barn Har en mannsom er naturlig slank, mens jeg må som deg passe på hva jeg spiser. Han elsker meg og syns jeg er fin uansett, det er bare jeg som føler på vekta mi nå. Anonymkode: ffd87...1a7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:38 #25 Del Skrevet onsdag kl 10:38 Mannen min har sixpack, han trener styrke hver dag. Jeg har ikke nå, har hatt det før. Han har ikke slike krav, men han liker at jeg holder meg sunn og trener for helsen sin skyld. Anonymkode: 6aa90...88d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:44 #26 Del Skrevet onsdag kl 10:44 Bwonsamdi skrev (9 timer siden): Skikkelig pappmage, som seg hør og bør da han er førstegangspappa🤓 Er det vanlig med pappmage som førstegangspappa? Anonymkode: 592ec...93a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:52 #27 Del Skrevet onsdag kl 10:52 Min har øltønne. Anonymkode: 678fc...58b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet onsdag kl 10:56 #28 Del Skrevet onsdag kl 10:56 Nei, han er tynn men ikke sixpack. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet onsdag kl 10:59 #29 Del Skrevet onsdag kl 10:59 Ja selvsagt, godt gjemt bak lit fett fra mye mat og digg mellom måltidene. Men den er bak der egt sted, kasnskje den titter frem igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:00 #30 Del Skrevet onsdag kl 11:00 Har mange sixpacks innabords, må på utsiden ser det ut som at de har samlet seg til en stor klump.... Anonymkode: d1e72...d67 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:09 #31 Del Skrevet onsdag kl 11:09 Vi er begge naturlig slanke. Han jobber fysisk, så holder seg i form på den måten. Han var nok mer muskuløs da jeg møtte han. Man kan ikke se bicepsen hans, men når han flekser armen vises den veldig godt. Jeg har stillesittende jobb, men går/sykler det jeg har mulighet til og gjør litt yoga/styrke hjemme. Så nei, ingen six-pack her på noen, og lever godt med det. Anonymkode: 5d4d4...ac4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet onsdag kl 12:55 #32 Del Skrevet onsdag kl 12:55 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Vi er smellfeite sammen. Anonymkode: 101fd...274 Kondolerer😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:57 #33 Del Skrevet onsdag kl 22:57 AnonymBruker skrev (På 31.12.2024 den 23.13): Ja han har sixpack. Jeg har ikke. Han er bedre trent enn meg, men jeg er også godt trent, men som dame har jeg høyere fettprosent og dermed ser jeg også annerledes ut. Har to barn. Anonymkode: 4e572...61a Nei, det har han heldigvis ikke. Er nok en sær person, men sixpack synes jeg er utrolig motbydelig å se på. Anonymkode: 637b9...bdc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:03 #34 Del Skrevet onsdag kl 23:03 Da jeg møtte kjæresten min i ungdommen var han veldig tynn. Mye tynnere enn meg, for jeg var overvektig. Da vi ble et par først som godt voksne hadde han lagt på seg og var ikke lenger han jeg var redd for å knekke bare ved å sitte ved siden av han. Jeg er fremdeles litt overvektig men ikke like mye. Jeg er større enn han, men han elsker hvert gram. Anonymkode: 81a2e...73d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 04:30 #35 Del Skrevet torsdag kl 04:30 AnonymBruker skrev (På 31.12.2024 den 19.01): Da jeg møtte mannen min, gikk han på noen medisiner som gjorde at han var litt større enn han er i dag, mens jeg selv var i veldig god form og trente mye. Nå trener han kampsport flere ganger i uken, og kroppen hans ser fantastisk ut. Jeg derimot, som nylig har fått barn, har mistet litt av formen min og kjenner konstant på et press for å komme tilbake i god form. Jeg vil ikke være den "lubne" partneren i forholdet vårt. Det føles litt urettferdig, for han kan spise nesten hva han vil, mens jeg må være veldig nøye med kostholdet når jeg trener. Det blir ekstra tydelig nå i julen, hvor vi begge spiser mye god mat. Han holder seg like definert og magemusklene hans er like tydelig, mens jeg legger på meg til tross for at jeg prøver å trene. Hvordan har dere andre damer det i deres forhold? Er det stor forskjell på kroppsfasongen deres og partnerens? Anonymkode: 4ce03...4b1 Ja, han har sixpack. Eller 8-pack. Men helt naturlig. Han trener ikke, men er sinnsykt aktiv og har kjempehøy forbrenning. Jeg derimot har fått lavere og lavere forbrenning og har lagt på meg nesten 20 kg etter vi ble sammen. Jeg er gravid nå da vel og merke, men jeg er generelt større enn han i bredda og vidda uten babymagen. Målet er å gå ned igjen etter baby er kommet, men for min egen helses del. Får lett betennelse i hofte/bekken når jeg er over ei viss vekt. Anonymkode: 63cf8...dcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:05 #36 Del Skrevet torsdag kl 17:05 Her er mannen den som er opptatt av kosthold og trening av oss to. Jeg er naturlig slank/fit, men har kanskje opplevd litt indirekte press til å komme meg på trening like ofte som ham. Så for meg at vi begge sikkert kom til å få litt ekstra "love weight" etter å ha blitt sammen, men her er det faktisk han som har begynt å bli litt rundere, selv om magemusklene hans fortsatt er synlig. Anonymkode: ffcd0...d16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:02 #37 Del Skrevet torsdag kl 19:02 Kjæresten min har ikke sixpack, men heller litt ekstra på magen. Han går litt opp og ned i vekt, men har bra kondis og holder seg i form ellers så jeg klager da ikke. Han er så fin den mannen min😍 Anonymkode: 85ae0...cd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:08 #38 Del Skrevet torsdag kl 19:08 Yes!!! https://mennohenselmans.com/science-binge-drinking/beer-belly-six-pack/ Anonymkode: b8be2...e7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:10 #39 Del Skrevet torsdag kl 19:10 Jeg har sixpack, han har ikke. Jeg elsker han av hele mitt hjerte til tross for rund mage. Er så mange andre ting som betyr så uendelig mye mer. Anonymkode: 1ac5e...816 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:13 #40 Del Skrevet torsdag kl 19:13 1/6 kjærester har hatt det. Var nok genetisk, for han trente aldri Anonymkode: 4f336...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå