Gå til innhold

Har deres mann six-pack?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da jeg møtte mannen min, gikk han på noen medisiner som gjorde at han var litt større enn han er i dag, mens jeg selv var i veldig god form og trente mye. Nå trener han kampsport flere ganger i uken, og kroppen hans ser fantastisk ut. Jeg derimot, som nylig har fått barn, har mistet litt av formen min og kjenner konstant på et press for å komme tilbake i god form. Jeg vil ikke være den "lubne" partneren i forholdet vårt.

Det føles litt urettferdig, for han kan spise nesten hva han vil, mens jeg må være veldig nøye med kostholdet når jeg trener. Det blir ekstra tydelig nå i julen, hvor vi begge spiser mye god mat. Han holder seg like definert og magemusklene hans er like tydelig, mens jeg legger på meg til tross for at jeg prøver å trene.

Hvordan har dere andre damer det i deres forhold? Er det stor forskjell på kroppsfasongen deres og partnerens?

Anonymkode: 4ce03...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ja i kjøleskapet. Og en på verandaen tror jeg. 

Anonymkode: 29167...e80

Haha, nå lo jeg godt😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har myk kosemage. Jeg var smellfeit, har vært normalvektig og er nå chubby og på vei nedover. Dvs, jeg var det før jul, jeg har ikke tenkt over noe annet enn når jeg kan trykke i meg neste godbit hele jula igjennom og er veldig fornøyd med hvordan jeg ser ut og føler meg alikevel☺️

Anonymkode: 74c22...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er naturlig slank. Jeg vil gjerne ned ca 5 kg etter å nylig ha født vårt andre barn

Anonymkode: 4d5bf...7ca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Ja i kjøleskapet. Og en på verandaen tror jeg. 

Anonymkode: 29167...e80

Du stjal l svaret mitt 🤣

Anonymkode: de673...907

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, heldigvis ikke :) Han er i normal form, ikke tjukk og ikke tynn, normalt trent. Liker ikke så godt når menn har tydelig sixpack eller veldig store andre muskler.

Anonymkode: 7ea58...ab6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan har dere andre damer det i deres forhold? Er det stor forskjell på kroppsfasongen deres og partnerens?

Begge varierer veldig. Fra sceneform i funksjonell fitness med -10% kroppsfett, til dad og mum body og god polstring.

Så i perioder veldig lik kroppsfasong og i andre perioder veldig ulik.

Har ingen følelser rundt det. I motsetning til hva man kanskje skulle tro, så er jeg utrolig lite opptatt av kroppsfasong etc.

Anonymkode: 59614...f66

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at trening har veldig lite å si for vekta. Med mindre man trener absurd mye, så må man tenke:

Vekt påvirkes av kosthold

Muskler, kondisjon osv påvirkes av trening.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Han er ellers i god form, men har ikke sixpack. Jeg er også i ganske god form, men jeg er overvektig. Jeg har dog gått ned ganske mye siden vi ble sammen, men det har ingenting med han å gjøre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte for noen måneder siden, og er for så vidt nede i lavere vekt enn utgangspunktet. Ser helt grei ut, men har mistet mye muskelmasse grunnet mye ufrivillig stillesitting de tre siste månedene av svangerskapet. Det synes. Jeg trener det jeg rekker av styrkeøvelser og føler meg allerede veldig mye sterkere. Kroppen rent kosmetisk tenker jeg at skal få lov å få enda litt tid på seg. Uansett sier mannen at jeg ser veldig bra ut, så noe press kommer ikke fra den kanten❤️

Mannen er helt normal i kroppen. Normalvektig, uten sixpack eller definerte muskler. Selv om han hadde hatt det, ville jeg trodd på han når han sier jeg ser flott ut.

Anonymkode: 92143...076

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Husk at trening har veldig lite å si for vekta. Med mindre man trener absurd mye, så må man tenke:

Vekt påvirkes av kosthold

Muskler, kondisjon osv påvirkes av trening.

Og tydeligvis veldig ulik metabolisme 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Vi er smellfeite sammen.

Anonymkode: 101fd...274

Huff da🥲 sånn sett fint å ha en som motiverer meg til å bli den beste versjonen av meg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men han er slank og greit trent. Jeg er bedre trent, har antydning til magemuskler, men ingen six-pack. Da må jeg ned i farlig lav fettprosent. 

Anonymkode: 47f6d...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han har sixpack. Jeg har ikke. Han er bedre trent enn meg, men jeg er også godt trent, men som dame har jeg høyere fettprosent og dermed ser jeg også annerledes ut. 
Har to barn.

Anonymkode: 4e572...61a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...