Gå til innhold

Hva gjør du som feirer alene i kveld?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Drikker bobler og surrer rundt på nett. Snart middag som er biff og fløtegratinerte poteter med bernaise. Kunne måkt snø, men venter til i morgen. Muligens jeg starter med å strikke på en ny genser. Om jeg legger meg før eller etter midnatt er uvisst. Tar det akkurat som jeg føler for.

Godt nytt år til dere alle 🎉

Anonymkode: 92bcb...5f9

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er alene i dag da jeg leser til eksamen! Så har gått mye i det i dag. Men bestilte meg en 3-retters nyttårsmiddag fra et lokalt cateringselskap, så nå har jeg kost meg med nydelig mat 😊 Godt nyttår alle sammen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk med en så positiv hjemmealene- tråd:) Det er faktisk noen som koser seg alene. Inkl meg og hunden min. Nå har vi ehh jeg spist pinnekjøtt, noen små glass med Gammel Oppland + Frydenlund pils - Når det gjelder film anbefaler jeg serien Sjakalen eller The Day of the Jackal -  basert på en roman og en film fra 70 tallet - Utrolig spennende:)  Livet er for kort til å se på dårlige julefilmer😁

Anonymkode: 2bdee...6ff

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme med skvetten pusekatt, skal på jobb igjen i morgen tidlig. Spist rester av ost og kjeks fra i går, pluss rester av julegodt.

Har sett på «Abused by Mum - The Ruby Franke scandal». 

Koser meg på sofaen med fyr i peisen. 😊❤️

Anonymkode: 2f9ee...088

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget meg noe godt å spise. Skal snart varme opp litt dessert. 

Sitter og ser på podcast og strikker. Mulig jeg setter på en film om jeg finner noe som ser spennende ut. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaster meg med i klubben da jeg også er alene i kveld. Skal ikke engang late som at invitasjonene har haglet inn. Men bortsett fra en hjemmelaget pinnekjøttmiddag behandler jeg denne dagen som en hvilken som helst annen dag. Serier, snacks, litt husarbeid og noe godt i glasset. 

Håper dere alle koser dere så mye dere kan 😊

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat spist taco. Har en serie på TVn mens jeg strikker. Og bikkja ved siden av meg. Stille og rolig 😊

Anonymkode: e046a...07b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slapper av og nyter kvelden alene. Etter å ha tilbrakt jul og deler av romjul på andre siden av landet hos familie, er det godt med litt alenetid. Barna dra til pappaen i går/dag, så nå er jeg helt alene. 
jeg har spist en god middag, spist godteri, ser på no tull på Netflix og hører på karsokesang fra de under meg 😅

Blir nok sittende opp til midnatt og går på verandaen og ser på fyrverkeri.

Jeg har aldri vært så opptatt av å feire på nyttårsaften, så det gjør meg ingenting å sitte for meg selv. Prøver å gjøre litt mer ut av det når barna er her da, men snart er det nok slik at de feirer med venner i stedet for hjemme (- vet at midterste skulle til venner i kveld iallefall), og da blir jeg vel sjåfør for å hente de ut på natta.

Godt nytt år folkens 🥳

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte Kongens tale, lager nå pannekaker og bacon, og senere blir det litt chips og brus. Det smeller konstant rundt øra, så jeg driter i å legge meg tidlig. Netflix og snacks!!!👌👏😻

Anonymkode: a0e71...002

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innlagt på sykehuset, og har vært i pysjen lenge nå. Skal legge meg om ikke så lenge. Har spist god mat, og hatt litt felleskap ute i noe fellesområde. Utover det alene, og det er helt i orden. Fint her på KG 🌠

Godt nyttår til alle her inne, med nyttårsklem til de som trenger det 💖

Anonymkode: 74bda...bb2

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble feiring alene her og, invitasjonene har ikke rent inn. Kunne feiret med mine foreldre, men fikk litt nok i jula så er godt å være hjemme med pus :) De fleste jeg kjenner har enten reist vekk eller feirer med familie. 

Har jobbet til kl 16 i dag, også har jeg sett Blackshore på NRK (anbefales for dere som liker krim). Også skal jeg fortsette å se The Tower på MAX og nyte min julecider. Godt nytt år alle sammen :strix:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...