AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #1 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg vil tro det er flere enn meg som sitter for seg selv i kveld. Hvordan tilbringer du kvelden? Feirer du eller er det en vanlig kveld? Har dere tips til noe bra å se på på? En god film? Jeg har ikke barna mine denne nyttårsaften, og orker ikke helt å feire med andre sine. Ikke at invitasjonene har stått i kø heller, forsåvidt. Anonymkode: 33bc2...116 1 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #2 Del Skrevet 31. desember 2024 Sitter alene med 2 hunder😄 Er akkurat ferdig med å spise middag og skal lage dessert snart. Ser på tv og koser meg i kveld🥰💫 Anonymkode: 6269b...cde 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grublende Skrevet 31. desember 2024 #3 Del Skrevet 31. desember 2024 Akkurat nå ser jeg på olsenbanden😅 har på litt penere enn normalt men ellers er det som det pleier… første nyttårsaften uten barna så feller en tåre innimellom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #4 Del Skrevet 31. desember 2024 Er alene. Har ingen sterke tradisjoner rundt nyttår. Anonymkode: d8581...5ea 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 31. desember 2024 #5 Del Skrevet 31. desember 2024 Har laget meg god mat, og har satt på en film. Usikker på om jeg egentlig er i humør for den, kan være jeg bytter film, eller spiller littegran på årets siste dag 😄 Koser meg hjemme, uten bekymring for alkohol, fest, komme meg hjem, glatte veier ol. Katten får skylda for at jeg må holde meg hjemme 😸Men jeg er bare glad egentlig 😄 Godt Nyttår 🎉🎉 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #6 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg feirer alene. Måtte reise hjem før de andre pga jobb. Jeg lagde meg god mat som jeg nettopp har spist. Sitter i sofaen med koseklær på og en teit julefilm på tv'n samtidig som jeg scroller på mobilen. Spiser litt selvlaget konfekt og drikker blåbærbrus. Dropper alkoholen da jeg ikke drikker noe særlig. Har også vært oppe siden 05 pga jobb så vi får se hvor lenge jeg klarer å holde meg våken 😅 Har vært alene på nyttår før pga jobb. Gjør meg ingenting men så er det som regel selvvalgt også da.. Gjør ikke så mye ut av kvelden, bare koser meg. Skal se kongens nyttårstale, det er det eneste som er planlagt 😊 Godt nytt år alle sammen 🌟✌️ Anonymkode: 19046...4e6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #7 Del Skrevet 31. desember 2024 Glor på tv. Litt hobby aktiviteter etterpå Har dyr som ikke er vettskremte, men lar de ikke være hjemme alene Anonymkode: 548ba...382 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #8 Del Skrevet 31. desember 2024 Skal se sjakk. Anonymkode: d56b5...315 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #9 Del Skrevet 31. desember 2024 Ga deg ikke noe tips til god film, ts! Nå aner jeg ikke hva du liker med hva med Den fantastiske Amélie fra Montmarte? Eller Sideways? Ikke noe action-filmer, bare sånn feelgood-koselige historier 😊 Anonymkode: 19046...4e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #10 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg har på en behagelig, men pen pysj, aldri gjort det før, så er faktisk litt stas. 🥰 Er nydusjet liksom, så føler jeg har "pynta meg bare i pysj", haha! Jeg feirer med å tenke at noen steder på kloden er nyttårsaften allerede ferdig, med å nyte at årets første snø er kommet, det ser fint ut ute, det er litt festlig stemning med rakettene nå, og så gamer jeg Horizon Zero Dawn for første gang. Gruet meg veldig, men nå er det OK, prøver å kose meg. Ble fjordland grøt til middag, tenkte å ta meg noe snacks, twist og chips senere, kanskje noen hjemmelaget horn med syltetøy og melk, det er kos. Tror det blir gaming og KG hele kvelden, føler ikke jeg har ork til noe film. Godt nytt år alle sammen! Anonymkode: c1c67...fb6 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #11 Del Skrevet 31. desember 2024 Nå er det kongens nyttårstale om en halvtime, og etter det er det finaleomgangen i lynsjakk. God middag har jeg spist, så nå skal jeg benke meg foran tv med brus og snacks 🥰 Anonymkode: 493f8...4cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona123 Skrevet 31. desember 2024 #12 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg valgte egentid i dag, og kvelden brukes på å spise ekstra god mat i pusjamas og rydde litt. Ting jeg ellers ikke har fått prioritert i en hektisk hverdag. Godt nytt år ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #13 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg har på meg koseklær og har spist risengrynsgrøt. Fornøyd med dagen, har vasket leiligheten og sett på Tour de Ski. Nå skal jeg se på tv resten av kvelden og legge meg når rakettene er ferdige. Anonymkode: 276dc...96c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #14 Del Skrevet 31. desember 2024 Ligger i senga og ser på tv akkurat nå sammen med valpen vår som har sin første nyttårsaften. Later som ingenting med alt rakettbråket, forløpig går det greit for valpen. Det var selvvalgt å være hjemme. Mannen og barna er på feiring med familie, og jeg er tidlig gravid med oppkast og kvalme kontinuerlig så klarer ikke å komme meg ut døren nå dessverre. I kveld blir det take away når de er kommet hjem. Anonymkode: 740fc...ac8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 31. desember 2024 #15 Del Skrevet 31. desember 2024 Her er maten nettopp klar, spiser mens det er nyheter, så er det kongens tale, deretter svitsjer jeg over til Harry Potter … så blir det vel ikke lenge etter det før jeg legger meg tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #16 Del Skrevet 31. desember 2024 Har laget meg litt god middag, spist dessert og sitter nå og ser serien jeg har holdt på med i det siste med hunden ved siden av meg i sofaen. Har en halvflaske champagne jeg skal sprette etterhvert og så en tidlig kveld. Ikke sett noen gode filmer i det siste, så har ikke noe å anbefale dessverre. Anonymkode: 785cc...0d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #17 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg sitter riktignok ikke alene, men her er det full sykdom hos flertallet, så lite feiring. Gjør det som flere tidligere nyttårsaftner. Henger på KG med fine folk som heller ikke er ute og feirer. Har spist kalkun, skal se sjakk med et glass vin og slappe av 😊 Anonymkode: 642b4...a16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #18 Del Skrevet 31. desember 2024 Koser meg alene - som jeg har gjort de siste 20 årene, stort sett. Kjøpte en norsk hummer i går og kokte kraft på den. Så koker jeg pasta og har i hummerkjøttet. Men først skal jeg se årets siste Dagsrevyen og så er det Kongens tale - til denne tar jeg en halvflaske Champagne og litt kanaper med rogn. Til hummerpasta skal jeg drike en hel god flaske hvitvin. Og eterpå blir det dessert - hjemmelaget karamellpudding med krem tilsmakt med appelsinlikør. Etter dette blir det nok et par glass god whisky. Så skal jeg se litt sjakk på TV innimellom - drømme meg litt bort på nettet og gjøre som jeg vil.. Har tatt på meg en pen skjorte, men vanlige benklær. Kjempeglad for å slippe å feire med familie jeg tilbrakte jula med - det holde med 2-3 dager med 4 forsjellige husholdiinger i et trangt hus. Og glad for at jeg ikke savner noen venner eller bekjennte å feire med heller. Om jeg vil være sosial tar jeg en tur på byen - men det er slaps og kaldt ,så sofa er kjempefint. God feiring til alle alene ! Anonymkode: f16c2...ea5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #19 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg og hunden skal se på sjakk. Anonymkode: d8cea...894 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
princeofithilien Skrevet 31. desember 2024 #20 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg skal bare kose meg hjemme alene i koseklærne mine, har tilbragt ettermiddagen hos foreldene mine, og har en deilig kalkunmedaljong jeg skal steke med litt grønnsaker og saus seinere i kveld. Bryr meg ikke noe spesielt om nyttårsaften, så det er kjempegreit. Kikke litt på fyrverkeri i vinduet seinere. Skal i hvert fall se på Kongelig variete seinere i kveld, det er jo et høydepunkt hver nyttårskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå