Gå til innhold

I flere år har jeg irritert meg over en nabo.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får lyst til å gjøre hærverk på den personens ting.Hver dag så er det lyder fra vedkommende over.Jeg holder på å klikke. Han vekker meg  grytidlig hver morgen og bråker hver dag i flere timer for å holde meg våken. Hver eneste helg eller fri dager. 

Jeg er så sliten.Tenker at naboen er en skikkelig møkkamann.Jeg får onde tanker. 
Han ødelegger helsen min. Og hodet mitt fylles med mørke tanker. 

Anonymkode: 9fbeb...571

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror du virkelig han gjør det for å irritere deg/holde deg våken ?? Er normalt med lyder mellom 7-23.. 

tåler man ikke lyder får man flytte i enebolig langt unna folk...

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vet naboen at du hører ham? Forstår han at du plages?

Anonymkode: 4232b...edf

Ja han liker å plage meg. Ja han vet jeg plages av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

monican94 skrev (2 timer siden):

tror du virkelig han gjør det for å irritere deg/holde deg våken ?? Er normalt med lyder mellom 7-23.. 

tåler man ikke lyder får man flytte i enebolig langt unna folk...

Det er faktisk ikke lov å bråke hvor mye man ønsker mellom 7-23 heller hvis det er til stor belastning for andre. 

Anonymkode: 8fa32...556

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hørte Kongens nyttårstale, så fanget du kanskje opp det med å invitere noen du ikke har så god relasjon til på en kopp kaffe og en prat. Ellers er et alternativ for deg flytte.

Anonymkode: 3caca...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg får lyst til å gjøre hærverk på den personens ting.Hver dag så er det lyder fra vedkommende over.Jeg holder på å klikke. Han vekker meg  grytidlig hver morgen og bråker hver dag i flere timer for å holde meg våken. Hver eneste helg eller fri dager. 

Jeg er så sliten.Tenker at naboen er en skikkelig møkkamann.Jeg får onde tanker. 
Han ødelegger helsen min. Og hodet mitt fylles med mørke tanker. 

Hva er grytidlig? Helg og fridager, er det helligdager? Hva slags lyder? 

klikker du på andres lyder også, eller er det bare naboen? Er du veldig sensitiv eller er naboen veldig støyende? Bryter han reglene der du bor? Har du forsøkt ørepropper, støydempende hodetelefoner , white noises osv? 
og aldri få slappe av og sove ut i eget hjem er jævlig, men litt vanskelig og skjønne innlegget ditt. 

Anonymkode: 3d1d0...29b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er faktisk ikke lov å bråke hvor mye man ønsker mellom 7-23 heller hvis det er til stor belastning for andre. 

Anonymkode: 8fa32...556

greit nok men ts sier jo ikke no om hva slags bråk og når, men man må tåle ganske mye i blokk/fleremannsbolig.. og siden ts tydeligvis ikke klager/kommer no vei med styret er det nok lyder som er innafor men som hun velger å plages av.. tipper naboen ikke gidder bruke all sin våkne tid på å plage henne for morro skyld 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

monican94 skrev (6 minutter siden):

greit nok men ts sier jo ikke no om hva slags bråk og når, men man må tåle ganske mye i blokk/fleremannsbolig.. og siden ts tydeligvis ikke klager/kommer no vei med styret er det nok lyder som er innafor men som hun velger å plages av.. tipper naboen ikke gidder bruke all sin våkne tid på å plage henne for morro skyld 

Står det noe om at ts har kontaktet styret ? 
svar på innlegget kan jo være alt fra kjøp ørepropper, kontakt styret, kontakt politiet. 

uenig at man må tåle mye i blokk , her er skal det være stille til klokka 8 etter ønske fra flertallet av beboerne.  grytidlig for ts kan jo være 11 på formiddagen da .. 

Anonymkode: 3d1d0...29b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ja han liker å plage meg. Ja han vet jeg plages av det.

Hvordan skal han vite det?

Anonymkode: 34906...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...