Ninaen Skrevet 28. februar #61 Del Skrevet 28. februar Knallbra finale faktisk! Og særlig finale løypa var dritbra. Og unner Hedda så den seieren! Hun har vært så nære hele veien, er åpenbart svært allsidig, og hun gir seg ikke. Og tenk også på at hun er hhv 12 og 16 år eldre enn de to mannfolka! Det er mye mtp fysikk osv. Fy flate for ei imponerende dame. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 28. februar #62 Del Skrevet 28. februar Endelig tok jeg feil. Gratulerer til fortjent seier. Endelig vant ei dame. 🤩🤩 Spoiler 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 28. februar #63 Del Skrevet 28. februar Helt greit at Hedda vant, kul dame som har vist seg å være en god allrounder. Men det var jo rimelig tydelig at produksjonen ønsket en kvinnelig vinner denne gangen. Aldri har vel semifinale- og finaleoppgavene handlet mindre om fysisk styrke, mer om tilfeldigheter, flaks/ uflaks (finne planker i sanden) og kløkt. Likte forøvrig den nye oppbyggingen mot finalen, med disse ulike utslagskonkurransene og tre stk til finale- selv om jeg gjerne skulle sett litt mer fysikk og litt mindre puslespill. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 28. februar #64 Del Skrevet 28. februar Blekkulfina skrev (4 minutter siden): Helt greit at Hedda vant, kul dame som har vist seg å være en god allrounder. Men det var jo rimelig tydelig at produksjonen ønsket en kvinnelig vinner denne gangen. Aldri har vel semifinale- og finaleoppgavene handlet mindre om fysisk styrke, mer om tilfeldigheter, flaks/ uflaks (finne planker i sanden) og kløkt. Likte forøvrig den nye oppbyggingen mot finalen, med disse ulike utslagskonkurransene og tre stk til finale- selv om jeg gjerne skulle sett litt mer fysikk og litt mindre puslespill. Men er jo greit å rigge for en kvinnelig vinner, slik at vi slipper det maset på noen år😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 1. mars #65 Del Skrevet 1. mars Nowayback skrev (10 minutter siden): Men er jo greit å rigge for en kvinnelig vinner, slik at vi slipper det maset på noen år😉 Det ble rigget så tydelig at det faktisk ble kjedelig. Så planlagt og rigget konkurranse. Å vinne pga at man er kvinne og trenger rigging virker ikke som "mester". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. mars #66 Del Skrevet 1. mars Yes - endelig vant en dame igjen. Gratulerer til Hedda!! Det så ikke ut som hun kom til å vinne i begynnelsen. Det var fortjent!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brainstorm Skrevet 1. mars #67 Del Skrevet 1. mars Forsto Fatima på noe tidspunkt at hun ga bort finalebilletten hun hadde sikret seg? Ser ikke sånn ut på sendingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 1. mars #68 Del Skrevet 1. mars brainstorm skrev (9 minutter siden): Forsto Fatima på noe tidspunkt at hun ga bort finalebilletten hun hadde sikret seg? Ser ikke sånn ut på sendingen. Hun gjorde jo ikke det så lenge de 2 andre valgte å ta løypa på nytt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brainstorm Skrevet 1. mars #69 Del Skrevet 1. mars Ninaen skrev (1 time siden): Hun gjorde jo ikke det så lenge de 2 andre valgte å ta løypa på nytt. Jeg forsto det sånn at alle tre måtte takket ja til å prøve på nytt for at det skulle bli noe av. Kommentatorene sier i hvert fall at hun er klar for finalen. Men så gjør hun tabben å prøve på nytt uten å vite at hun hadde beste tid. Det var i hvert fall sånn jeg oppfattet det, kan hende jeg tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet 1. mars #70 Del Skrevet 1. mars Blekkulfina skrev (15 timer siden): Helt greit at Hedda vant, kul dame som har vist seg å være en god allrounder. Men det var jo rimelig tydelig at produksjonen ønsket en kvinnelig vinner denne gangen. Aldri har vel semifinale- og finaleoppgavene handlet mindre om fysisk styrke, mer om tilfeldigheter, flaks/ uflaks (finne planker i sanden) og kløkt. Likte forøvrig den nye oppbyggingen mot finalen, med disse ulike utslagskonkurransene og tre stk til finale- selv om jeg gjerne skulle sett litt mer fysikk og litt mindre puslespill. Ikke rigget for kvinner, bare mindre rigget til fordel for menn med sterk fysikk vil jeg si. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 1. mars #71 Del Skrevet 1. mars brainstorm skrev (4 timer siden): Jeg forsto det sånn at alle tre måtte takket ja til å prøve på nytt for at det skulle bli noe av. Kommentatorene sier i hvert fall at hun er klar for finalen. Men så gjør hun tabben å prøve på nytt uten å vite at hun hadde beste tid. Det var i hvert fall sånn jeg oppfattet det, kan hende jeg tar feil. Så kjipt. Burde vært i finalen hun og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kake-Kari78 Skrevet 1. mars #72 Del Skrevet 1. mars brainstorm skrev (4 timer siden): Jeg forsto det sånn at alle tre måtte takket ja til å prøve på nytt for at det skulle bli noe av. Kommentatorene sier i hvert fall at hun er klar for finalen. Men så gjør hun tabben å prøve på nytt uten å vite at hun hadde beste tid. Det var i hvert fall sånn jeg oppfattet det, kan hende jeg tar feil. Man kunne jo velge selv om man ville prøve på nytt eller ikke - hvis Fatima hadde droppet å prøve på nytt, ville den opprinnelige tiden hennes ha blitt stående. Hedda og Tarik valgte å prøve på nytt, og endte begge på bedre tid enn hva Fatima gjorde etter første runde. Altså hadde uansett Fatima gått ut dersom minst en av de andre hadde valgt å prøve på nytt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 1. mars #73 Del Skrevet 1. mars (endret) Istapp skrev (23 timer siden): Det ble rigget så tydelig at det faktisk ble kjedelig. Så planlagt og rigget konkurranse. Å vinne pga at man er kvinne og trenger rigging virker ikke som "mester". Det var det jo ikke? ! Hun lå jo bak hele veien fram til gravedelen, hvor hun hadde flaks og fant klossene først. Men Hedda har vist seg som en sterk allrounder selv om hun ikke har vært tema-vinner og er i imponerende god form til å være nesten 50! Endret 1. mars av Grüner 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 2. mars Forfatter #74 Del Skrevet 2. mars Jeg synes det var en spennende finale, og den delen som de kunne velge å gjøre på nytt... var ikke det sånn at alle måtte velge å gjøre det på nytt, hvis ikke så ble første forsøk gjeldende. Jeg er ikke sikker på om jeg skjønte det. Gratulerer til vinneren uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 2. mars #75 Del Skrevet 2. mars Perine skrev (11 timer siden): Jeg synes det var en spennende finale, og den delen som de kunne velge å gjøre på nytt... var ikke det sånn at alle måtte velge å gjøre det på nytt, hvis ikke så ble første forsøk gjeldende. Jeg er ikke sikker på om jeg skjønte det. Gratulerer til vinneren uansett. Nei, hver enkelt tok valg for seg. Det er jo kalkulert gambling basert på kjennskap til de andre og seg selv. Idrett er jo ikke sjelden taktikk og kalkulert gambling det også. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå