AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #1 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg er hjemme hos foreldrene mine i juleferien, og nå sitter jeg her og gruer meg til å dra på nyttårsfest.. Det går så mange dårlige rykter om meg i hjembyen min. Jeg hadde veldig dårlig selvfølelse i ungdomstiden, lå med mange og gjorde alt for mange nedverdigende ting, og de ryktene henger sånn igjen. Det er så ubehagelig at alle jeg møter vet mye av de tingene om meg. Jeg har blitt en helt annen person etter jeg flyttet for å studere. Det er så ekkelt at folk her har et helt annet inntrykk av meg enn den personen jeg føler at jeg er nå. Aner ikke hvordan jeg skal takle dette? Får så mange vonde følelser hver gang jeg reiser hjem. Anonymkode: 10661...5bd 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #2 Del Skrevet 31. desember 2024 Ikke dra ut. Anonymkode: 56798...d6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #3 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke dra ut. Anonymkode: 56798...d6b Jeg har vurdert det, men jeg har ikke lyst til å feire nyttårsaften alene. Anonymkode: 10661...5bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #4 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har vurdert det, men jeg har ikke lyst til å feire nyttårsaften alene. Anonymkode: 10661...5bd Nei men da har du jo valgt det da. Anonymkode: 42c25...021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bippeti Skrevet 31. desember 2024 #5 Del Skrevet 31. desember 2024 Gå ut med hevet hode og vis folk hvem du er nå med største selvfølgelighet. Veldig mange har ting de skammer seg over, men man må bare leve videre. Gjort er gjort, i dag og i morgen er det som teller. 4 1 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #6 Del Skrevet 31. desember 2024 Dette skriver jeg i beste mening: Du er ikke så viktig for alle andre. Alle bryr seg mest om seg selv. Du er ikke sentrum i alle sitt univers. Anonymkode: 558ef...5a7 7 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #7 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg løste det med å flytte og aldri komme tilbake. Er aldri i hjembyen lengre. Anonymkode: 8aa76...90d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #8 Del Skrevet 31. desember 2024 Tror ikke andre bryr seg så mye om deg som du tror. Mange gjør dumme ting i ungdomstiden. Gå ut, og vis at du har forandret deg og blitt voksen. Anonymkode: d2866...6da 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eveline Skrevet 31. desember 2024 #9 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg flytta også vekk fra hjemstedet fordi ble så mobba. Skal aldri dra tilbake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 31. desember 2024 #10 Del Skrevet 31. desember 2024 Håper du koser deg med hevet hode. Mange gjør dumme ting i ungdommen, men så vokser en til, og prøv å ikke la det definere deg, men vis dem sånn du er nå. Helt normalt å endre seg fra den en var som barn og ungdom etter hvert som en blir voksen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #11 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har vurdert det, men jeg har ikke lyst til å feire nyttårsaften alene. Anonymkode: 10661...5bd Du har en vei å gå med deg selv. Anonymkode: 45421...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eveline Skrevet 31. desember 2024 #12 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg har gjort så mye dumt i livet. Dummer meg ut hver eneste dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 31. desember 2024 #13 Del Skrevet 31. desember 2024 (endret) Slutt med å skamme deg, og begynn med å være stolt over hvem du har utviklet deg til. En ting livet har lært meg er at om man selv ikke skammer seg over noe kan INGEN ta deg på det. Helt seriøst, ikke verste mobbere går etter folk som bare står med hevet hode og viser at man synes slike som prøver å drite andre ut er umodne og teite. Og jeg har fått testet den teorien særdeles godt, etter at en eks spredte løgner om meg og min familie i det vide og brede, og dessuten bodde som fattig alenemor i et av byens beste strøk. Da jeg hevet hodet og lot det preller av meg var det INGEN som orket å prøve seg engang. De ville bare bli stående som idiot da. Folk merker kjapt at det er best å la være, fordi noen er for stolt til å kunne tas. Endret 31. desember 2024 av Trolltunge 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #14 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er hjemme hos foreldrene mine i juleferien, og nå sitter jeg her og gruer meg til å dra på nyttårsfest.. Det går så mange dårlige rykter om meg i hjembyen min. Jeg hadde veldig dårlig selvfølelse i ungdomstiden, lå med mange og gjorde alt for mange nedverdigende ting, og de ryktene henger sånn igjen. Det er så ubehagelig at alle jeg møter vet mye av de tingene om meg. Jeg har blitt en helt annen person etter jeg flyttet for å studere. Det er så ekkelt at folk her har et helt annet inntrykk av meg enn den personen jeg føler at jeg er nå. Aner ikke hvordan jeg skal takle dette? Får så mange vonde følelser hver gang jeg reiser hjem. Anonymkode: 10661...5bd Du går ut, også viser du denne nye siden av deg selv. Hvis du skal drikke, drikk kontrollert og husk vann. Ikke bli full. Ungdomstiden var vanskelig for mange. Mange gjorde mye dumt. Du får ta tyren med hornene. Hvis du hører noen si noe eller antyde noe fra gammelt av, så sier du som det var: du var ung og dum og angrer på det. Ærlighet kommer man langt med. Anonymkode: 7f471...7dc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet onsdag kl 00:18 #15 Del Skrevet onsdag kl 00:18 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har vurdert det, men jeg har ikke lyst til å feire nyttårsaften alene. Anonymkode: 10661...5bd Hva med foreldrene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet onsdag kl 00:28 #16 Del Skrevet onsdag kl 00:28 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er hjemme hos foreldrene mine i juleferien, og nå sitter jeg her og gruer meg til å dra på nyttårsfest.. Det går så mange dårlige rykter om meg i hjembyen min. Jeg hadde veldig dårlig selvfølelse i ungdomstiden, lå med mange og gjorde alt for mange nedverdigende ting, og de ryktene henger sånn igjen. Det er så ubehagelig at alle jeg møter vet mye av de tingene om meg. Jeg har blitt en helt annen person etter jeg flyttet for å studere. Det er så ekkelt at folk her har et helt annet inntrykk av meg enn den personen jeg føler at jeg er nå. Aner ikke hvordan jeg skal takle dette? Får så mange vonde følelser hver gang jeg reiser hjem. Anonymkode: 10661...5bd Kjenner igjen følelsen. Jeg cringer hardt når jeg tenker på alt jeg har gjort da jeg var ung, og har heldigvis ikke kontakt med noen fra mitt tidligere liv. Endret onsdag kl 00:28 av 000VF000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 00:30 #17 Del Skrevet onsdag kl 00:30 Hev deg over det. Ikke gi bekymringene mer av din energi Anonymkode: 367dc...b22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avent Skrevet onsdag kl 00:33 #18 Del Skrevet onsdag kl 00:33 Gå ut med hevet hode! Hvem gjorde aldri noe dumt i ungdommen liksom ?? Nå har de sikkert funnet noen andre å sladre om 😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå