AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #1 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg leter etter en veldig varm jakke til å bruke ute når jeg skal leke med barna. Alle dunjakker dobler liksom størrelsen på overkroppen min, føler jeg. Finnes det noen jakker som ikke «bygger» så mye, men fremdeles er veldig varme? Gjerne med noe vind/vannavvisende? Vanlig lengde, ikke parkas? Budsjett: gjerne under 7-8000. Helst ikke Twentyfour, Stormberg o.l. Anonymkode: fe75c...ced Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #2 Del Skrevet 31. desember 2024 Til det bruket ville jeg ha sagt varmedress av god kvalitet. Wenaas fx. Det er viktigere å ikke fryse og kunne bevege på seg enn å se fin ut vel? Det er luft som isolerer, så det blir jo litt stort hvis det skal varme. Alternativet kan være elektrisk oppvarma undertøy Anonymkode: c66f9...935 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #3 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg leter etter en veldig varm jakke til å bruke ute når jeg skal leke med barna. Alle dunjakker dobler liksom størrelsen på overkroppen min, føler jeg. Finnes det noen jakker som ikke «bygger» så mye, men fremdeles er veldig varme? Gjerne med noe vind/vannavvisende? Vanlig lengde, ikke parkas? Budsjett: gjerne under 7-8000. Helst ikke Twentyfour, Stormberg o.l. Anonymkode: fe75c...ced Ull under, heldress over. Altså det samme du kler ungene i, bare i voksenstørrelse. Og det skal ikke være mye for stort (som det må være om du blir «dobbel størrelse». Det må ha et isolerende luftlag på innsiden, og ull eller dun som isolasjon. Og så må det, om du bor et sted med vind og/eller våt vinter være vind- og vanntett. Som en - barnehagedress for voksne, med andre ord. Bare en jakke duger ikke. Anonymkode: 3faf0...52f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #4 Del Skrevet 31. desember 2024 Barbour har jo mye bra i den prisklassen. Anonymkode: 4a01f...867 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet onsdag kl 16:41 #5 Del Skrevet onsdag kl 16:41 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ull under, heldress over. Altså det samme du kler ungene i, bare i voksenstørrelse. Og det skal ikke være mye for stort (som det må være om du blir «dobbel størrelse». Det må ha et isolerende luftlag på innsiden, og ull eller dun som isolasjon. Og så må det, om du bor et sted med vind og/eller våt vinter være vind- og vanntett. Som en - barnehagedress for voksne, med andre ord. Bare en jakke duger ikke. Anonymkode: 3faf0...52f Støtter denne. Heldress fra et merke som ikke lager typisk "arbeidstøy" men som har separate dame- og herremodeller. Hoppin kan anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:26 #6 Del Skrevet onsdag kl 19:26 AnonymBruker skrev (På 31.12.2024 den 16.23): Jeg leter etter en veldig varm jakke til å bruke ute når jeg skal leke med barna. Alle dunjakker dobler liksom størrelsen på overkroppen min, føler jeg. Finnes det noen jakker som ikke «bygger» så mye, men fremdeles er veldig varme? Gjerne med noe vind/vannavvisende? Vanlig lengde, ikke parkas? Budsjett: gjerne under 7-8000. Helst ikke Twentyfour, Stormberg o.l. Anonymkode: fe75c...ced Du leieter etter nåla i høystakken. Anonymkode: eed3d...98d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå