AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #1 Del Skrevet 31. desember 2024 Har nå hørt om at noen menn sveiper kun til høyre for å få napp. Så har man (yngre) menn som søker litt eldre damer som bor et stykke unna, slik at man må overnatte om man skal treffes. Litt usikker hvordan man avslører slikt, hvordan vet man om personen er oppriktig. Vet dere om flere skitne triks? Og hvordan det ksn avsløres? Anonymkode: 8fee8...81d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #2 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har nå hørt om at noen menn sveiper kun til høyre for å få napp. Så har man (yngre) menn som søker litt eldre damer som bor et stykke unna, slik at man må overnatte om man skal treffes. Litt usikker hvordan man avslører slikt, hvordan vet man om personen er oppriktig. Vet dere om flere skitne triks? Og hvordan det ksn avsløres? Anonymkode: 8fee8...81d Hvorfor skulle de ellers sveipe til høyre...? Anonymkode: 161d3...35c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #3 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor skulle de ellers sveipe til høyre...? Anonymkode: 161d3...35c Møte noen man liker? Forskjell på det og bare ta hva som helst. Anonymkode: 8fee8...81d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #4 Del Skrevet 31. desember 2024 Ts, Gjerne Definer skitne triks, Kanskje du på menn som er mest keen på å ligge og ikke langsiktig forhold. Det er ikke så lett skille, da det største playerne sier/gjør de rette tingene mens en mer uerfaren med damer ikke klarer spillet alltid. Nå skal det sies da at det er mange fine damer som har lite å tilby utenom skjønnhet i tilegg til utfordringer(særlig de som har vært lenge på Tinder) Da vil nok mange menn late som de er interessert å trekke seg etter et nyp eller to, det er desverre biologi og sikkert frustrerende for mang en dame som opplever dette gang på gang. Anonymkode: 05d0c...494 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #5 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Møte noen man liker? Forskjell på det og bare ta hva som helst. Anonymkode: 8fee8...81d For de aller fleste er det en sexapp. Og hvordan skal man kunne vite om man liker noen man aldri har møtt? Anonymkode: 161d3...35c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #6 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ts, Gjerne Definer skitne triks, Kanskje du på menn som er mest keen på å ligge og ikke langsiktig forhold. Det er ikke så lett skille, da det største playerne sier/gjør de rette tingene mens en mer uerfaren med damer ikke klarer spillet alltid. Nå skal det sies da at det er mange fine damer som har lite å tilby utenom skjønnhet i tilegg til utfordringer(særlig de som har vært lenge på Tinder) Da vil nok mange menn late som de er interessert å trekke seg etter et nyp eller to, det er desverre biologi og sikkert frustrerende for mang en dame som opplever dette gang på gang. Anonymkode: 05d0c...494 Skitne triks: for å finne seg ligg man ikke bryr seg videre om. Anonymkode: 8fee8...81d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #7 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Har nå hørt om at noen menn sveiper kun til høyre for å få napp. Så har man (yngre) menn som søker litt eldre damer som bor et stykke unna, slik at man må overnatte om man skal treffes. Litt usikker hvordan man avslører slikt, hvordan vet man om personen er oppriktig. Vet dere om flere skitne triks? Og hvordan det ksn avsløres? Anonymkode: 8fee8...81d Du skjønner vel at gutter som er 15-20 år yngre ikke er ute etter noe seriøst med deg? Anonymkode: 8dcea...c55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #8 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For de aller fleste er det en sexapp. Og hvordan skal man kunne vite om man liker noen man aldri har møtt? Anonymkode: 161d3...35c Tja, jeg som mann vil ikke kalle det en sex app i utgangspunktethelt genialt å kunne møte nå effektivt over tusenvis av aktuelle damer/menn Men det er klart hvis du velger en veldig pen uten tekst eller skreller på casual er det nok det. Når jeg som er 53 får likes fra smellvakre Ukrainske damer på 32 eksempelvis liker jeg ikke igjen (Da kan det fort bli spørsmål om penger eller gold digger innbiller jeg meg) Min erfaring er at både damer og menn tror de er mer populære enn de er å da blir det vanskelig når begge kanskje er 6-7 men tror man lett kan få 9-10 ere utseende messig (Det er det som gjør Tinder vanskelig) Anonymkode: 05d0c...494 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #9 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Tja, jeg som mann vil ikke kalle det en sex app i utgangspunktethelt genialt å kunne møte nå effektivt over tusenvis av aktuelle damer/menn Men det er klart hvis du velger en veldig pen uten tekst eller skreller på casual er det nok det. Når jeg som er 53 får likes fra smellvakre Ukrainske damer på 32 eksempelvis liker jeg ikke igjen (Da kan det fort bli spørsmål om penger eller gold digger innbiller jeg meg) Min erfaring er at både damer og menn tror de er mer populære enn de er å da blir det vanskelig når begge kanskje er 6-7 men tror man lett kan få 9-10 ere utseende messig (Det er det som gjør Tinder vanskelig) Anonymkode: 05d0c...494 Hvorfor er utseende alt? Folk har helt urealistiske ideee. Jeg tror jeg er sånn 7-8 utseendemessig. Har datet mange menn jeg mener er kanskje 4-5, men de vil ha noe bedre. Alltid noe bedre der ute. Jeg vil likevel bli kjent, for de kan være veldig bra person match likevel, men folk i dag... urealistiske og overfladiske. Anonymkode: 8fee8...81d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #10 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor er utseende alt? Folk har helt urealistiske ideee. Jeg tror jeg er sånn 7-8 utseendemessig. Har datet mange menn jeg mener er kanskje 4-5, men de vil ha noe bedre. Alltid noe bedre der ute. Jeg vil likevel bli kjent, for de kan være veldig bra person match likevel, men folk i dag... urealistiske og overfladiske. Anonymkode: 8fee8...81d Utseende er ikke alt men Tinder har alltid noe bedre på lur, møtte en flott dame for 3 dager siden, nå har jeg i tilegg 3 tilsynelatende vakrere på Tinder jeg sikkert også kan få en date med ihvertfall 1 til 2 av de erfaringsmessig, det gjør det vanskelig, da ihvertfall jeg ønsker en drømmedame også utseendemesdig. Men jobber med saken truffet noen som ser ut som niere Utseendemessig men i men i realitet kanskje maks 5-6 men Selv om sett bort fra dette ikke nådd opp (Muligens grunnet god profil og damen har tusenvis av like eller evt at kjemien ikke stemte som hun sa, selv skjønner jeg ikke hva som ikke stemte da praten gikk lett og vi lo masse etc) Det er viktig å ta med seg at Tinder gir en illusjon om attraktivitet som ofte er overdrevet. Godt nyttår 🍾💃 Anonymkode: 05d0c...494 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #11 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Utseende er ikke alt men Tinder har alltid noe bedre på lur, møtte en flott dame for 3 dager siden, nå har jeg i tilegg 3 tilsynelatende vakrere på Tinder jeg sikkert også kan få en date med ihvertfall 1 til 2 av de erfaringsmessig, det gjør det vanskelig, da ihvertfall jeg ønsker en drømmedame også utseendemesdig. Men jobber med saken truffet noen som ser ut som niere Utseendemessig men i men i realitet kanskje maks 5-6 men Selv om sett bort fra dette ikke nådd opp (Muligens grunnet god profil og damen har tusenvis av like eller evt at kjemien ikke stemte som hun sa, selv skjønner jeg ikke hva som ikke stemte da praten gikk lett og vi lo masse etc) Det er viktig å ta med seg at Tinder gir en illusjon om attraktivitet som ofte er overdrevet. Godt nyttår 🍾💃 Anonymkode: 05d0c...494 Når man kun går ut i fra profil bildene også, må man huske at veldig mange ser vesentlig dårligere ut i person. Anonymkode: 8fee8...81d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #12 Del Skrevet 31. desember 2024 Som 53 åring som oftest dater 46-48 åringer Vil jeg si ca 1 av 4 ser i nærheten ut som bildene om du velger de fineste 1 av 10 og det er etter sikkert mye sminking og riktig klesvalg etc Hvor fine de er er ikke det viktigste prøver jeg å lære meg da jeg har hatt napp med noen av de finere på Tinder og skjønner at de er single og vil forbli single, selv med hedholsvis 5 og 6000 likes(skjult psykiatri ADHD alkoholisme etc) Anonymkode: 05d0c...494 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #13 Del Skrevet 31. desember 2024 Ikke bruk tinder. Anonymkode: e0dea...ea3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:33 #14 Del Skrevet onsdag kl 18:33 Tinder er veldig useriøst på mange måter. Tror du bare må være veldig tydelig på hva du er ute etter, sånn at menn som vil ha noe kjapt og useriøst styrer unna. Kan være smart å la folk jobbe litt Anonymkode: 0bb66...e96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:34 #15 Del Skrevet onsdag kl 19:34 Spør hva de er ute etter. Alle som bare snakker om sex osv, bort. Alle som gir dårlig magefølelse også Anonymkode: a3c73...f21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå