Gjest Litenstråle Skrevet 31. desember 2024 #1 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg er relativt ung da og pen, alltid hatt damedraget, men norske jenter vil bare ha penger. De fantaserer lite seksuelt tror jeg, og de prøver å ødelegge hjernen så de slipper å føle kjærlighet, litt trist da, men sånn er det. Jeg får damer stort sett likevel da, spesielt utenlandske jenter liker meg, det er så vanlig at man blir beskyldt for å være aggressiv også fordi de er redde for å bli tatt for å være sure og ødeleggende, men utenlanske folk reagerer aldri på meg. Det er vel litt sånn sniking sånn som i Amerika om å seksualisere alt, gått til helvete egentlig med begge landa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #2 Del Skrevet 31. desember 2024 Anonymkode: 4414b...227 23 2 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litenstråle Skrevet 31. desember 2024 #3 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anonymkode: 4414b...227 Fin den hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #4 Del Skrevet 31. desember 2024 Litenstråle skrev (4 minutter siden): Det er vel litt sånn sniking sånn som i Amerika om å seksualisere alt, gått til helvete egentlig med begge landa Fullstendig enig. Anonymkode: b1945...58e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #5 Del Skrevet 31. desember 2024 Kanskje det hjelper hvis du holder deg edru i lengre perioder? Anonymkode: e2b27...a0f 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litenstråle Skrevet 31. desember 2024 #6 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje det hjelper hvis du holder deg edru i lengre perioder? Anonymkode: e2b27...a0f Hehe, er ute mye jeg, ser alt som foregår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #7 Del Skrevet 31. desember 2024 Litenstråle skrev (2 minutter siden): Hehe, er ute mye jeg, ser alt som foregår Jaja, men hvis du ordlegger deg like usammenhengende i virkeligheten er det ikke rart folk blir noe reservert. Kanskje de utenlandske bare ikke kan norsk godt nok til å skjønne at noe er feil. Anonymkode: e2b27...a0f 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litenstråle Skrevet 31. desember 2024 #8 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jaja, men hvis du ordlegger deg like usammenhengende i virkeligheten er det ikke rart folk blir noe reservert. Kanskje de utenlandske bare ikke kan norsk godt nok til å skjønne at noe er feil. Anonymkode: e2b27...a0f Toskete, ikke rart dere ikke kommer dere ovenpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #9 Del Skrevet 31. desember 2024 Norske jenter har egne penger. Jenter fra fattigere land derimot... Anonymkode: b0154...d6d 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #10 Del Skrevet 31. desember 2024 Fellesnevneren her er deg, så hvis flere har anklagd deg for å være aggressiv så er du mest sannsynlig det 🤗 Og med mindre du er veldig rik tror jeg ikke du skal bekymre deg for golddiggers, altså. Anonymkode: 44bda...bc4 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #11 Del Skrevet 31. desember 2024 Igjen… HVORDAN KOMMER DERE PÅ ALT DET TULLET??? Selv om du har møtt noen som kanskje kun skal ha penger og alt det der, gjelder det ikke alle! Jeg går etter sjarm, intelligens og humor! Det gjelder da meg, ikke «norske jenter», sånn at du ikke blir forvirra! En som deg hadde jeg ikke kastet et blikk på engang. Anonymkode: e851e...f01 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #12 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Anonymkode: 4414b...227 Fordi forskning viser at Norske kvinner på gruppenivå i 2023 vurderer menn som har lavere sosioøkonomisk status enn seg selv som lite seksuelt attraktive og lite egnet til forhold? Anonymkode: acc21...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #13 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi forskning viser at Norske kvinner på gruppenivå i 2023 vurderer menn som har lavere sosioøkonomisk status enn seg selv som lite seksuelt attraktive og lite egnet til forhold? Anonymkode: acc21...e0c Venter spent på kilder! Uansett er ikke påstanden din den samme som at kvinner bare er ute etter penger. Finnes mange fattigluser med dame. Anonymkode: 44bda...bc4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #14 Del Skrevet 31. desember 2024 Norske menn: "ingen norske damer vil ha meg... må være damene det er noe galt med" 🤓😂 Anonymkode: 44bda...bc4 9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #15 Del Skrevet 31. desember 2024 Og utenlandske damer vil ikke ha penger? Den var god... Anonymkode: 80342...8a2 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #16 Del Skrevet 31. desember 2024 Litenstråle skrev (28 minutter siden): Jeg er relativt ung da og pen, alltid hatt damedraget, Flott da. Sitat men norske jenter vil bare ha penger. På hvilken måte? Tar de betalt for sex? Forventer at du betaler dyre klær og smykker? Krever å få gifte seg med en partner med millionlønn? Sitat De fantaserer lite seksuelt tror jeg, Kjedelig med lavseksuelle kvinner ja. Jeg ville ha unngått dem for forhold. Sitat og de prøver å ødelegge hjernen så de slipper å føle kjærlighet, litt trist da, men sånn er det. Hva mener du, dette gir ikke mening for meg. Sitat Jeg får damer stort sett likevel da, spesielt utenlandske jenter liker meg, Flott da. Sitat det er så vanlig at man blir beskyldt for å være aggressiv også fordi de er redde for å bli tatt for å være sure og ødeleggende, men utenlanske folk reagerer aldri på meg. Jeg forstår ikke hva du mener. Du blir beskyldt for å være aggressiv fordi de er redd for å bli tatt for å være sur? Jeg ser ikke noe mening bak ordene her. Sitat Det er vel litt sånn sniking sånn som i Amerika om å seksualisere alt, gått til helvete egentlig med begge landa USA har store problemer ja. Litt andre problemer enn Norge, selv om noen jobber hardt for å importere deres problemer hit. Jeg ser ikke hvordan dette relaterer til noe av det du tok opp over. Det er vanskelig å se hvor du vil med denne tråden. Hvis du bruker fulle setninger og snakker til meg som om jeg var en idiot, hvordan ville du ha forklart det? Anonymkode: acc21...e0c 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #17 Del Skrevet 31. desember 2024 Litenstråle skrev (35 minutter siden): Jeg er relativt ung da og pen, alltid hatt damedraget, men norske jenter vil bare ha penger. De fantaserer lite seksuelt tror jeg, og de prøver å ødelegge hjernen så de slipper å føle kjærlighet, litt trist da, men sånn er det. Jeg får damer stort sett likevel da, spesielt utenlandske jenter liker meg, det er så vanlig at man blir beskyldt for å være aggressiv også fordi de er redde for å bli tatt for å være sure og ødeleggende, men utenlanske folk reagerer aldri på meg. Det er vel litt sånn sniking sånn som i Amerika om å seksualisere alt, gått til helvete egentlig med begge landa Du kjenner tydeligvis ikke KVINNER så godt, siden du referer til hva du TROR norske JENTER fantaserer vil ha... Du skriver elendig. Det skal du ha. Det er litt sånn sniking sånn som i Amerika om å seksualisere alt? Men, er det ikke du som seksualiserer disse 'norske jentene som ikke fantaserer nok seksuelt'? Anonymkode: 332d8...c70 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #18 Del Skrevet 31. desember 2024 Norske jenter har som regel egne penger. Du får prøve deg i utlandet i stedet da Anonymkode: fe9d0...1cf 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #19 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Fordi forskning viser at Norske kvinner på gruppenivå i 2023 vurderer menn som har lavere sosioøkonomisk status enn seg selv som lite seksuelt attraktive og lite egnet til forhold? Anonymkode: acc21...e0c Hvilken forskning er dette? Den vil jeg gjerne lese. Anonymkode: 28345...c60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #20 Del Skrevet 31. desember 2024 Du forveksler jenter med golddiggers. Anonymkode: 30343...248 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå