AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #1 Del Skrevet 31. desember 2024 Det er nå 24 år siden jeg ble brutalt voldtatt av en eldre mann på vei hjem fra ei venninne rett opp i gaten på nyttårsaften, jeg var 14 år og enda så mange år etter har jeg angst for fyrverkeri, hver gang det smeller så ser jeg for meg hva som skjer. Jeg skulle bare forte meg hjem til kl 2400 for å få med meg fyrverkeriet med min familie. Skulle ønske dette slapp taket og at jeg fikk en fin kveld. ville egentlig ikke noe med innlegget foruten å få ut litt gruff fra hjernen. Anonymkode: 5ffe3...1d8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #2 Del Skrevet 31. desember 2024 Har du oppsøkt hjelp for dette? Anonymkode: e0a46...0c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 31. desember 2024 #3 Del Skrevet 31. desember 2024 Sender deg en klem Skjønner godt dagen gir sine påminnelser 💚 Håper du har fått snakket med noen om det. Det er tungt å bære på sånt alene. Håper du kommer deg så bra som mulig igjennom kvelden 💚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå