Gå til innhold

Hvor lenge uten sex er for lenge?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er nå 2,5 år siden sist jeg lå med noen.. Har hatt sex med tre menn, to var lengre forhold og han tredje var en fuckfriend over 1,5 år etter siste forholdet. Jo lengre unna jeg kommer, jo mer skremmer tanken på å ligge igjen. Jeg er ikke typen som liker ons, men jeg elsker sex og er redd jeg lager problemer for meg selv med eventuelle partnere også? Jeg er jo helt ute av trening? 

Noen I samme båt? Jeg er 31..

Anonymkode: 44f91...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er et halvt år siden sist. Aaaaltfor lenge når man er gift. 

k42

Anonymkode: 63202...1be

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et veldig individuelt spørsmål. Noen blir gale hvis det går mer enn 8 timer mellom hver gang de har sex, mens andre går livet gjennom uten sex og klarer seg helt fint.

Anonymkode: 49916...bf9

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle kunster kommer fort tilbake,er min erfaring. Eller rettere sagt, det var først da jeg hadde sex igjen etter flere år uten at jeg har hatt ekstraordinær sex, før det hadde jeg visst bare helt ordinær ok sex. Så det var nye kunster. Nå nærmer jeg meg 50 og er fullstendig on fire 🔥

Anonymkode: b5c11...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er et halvt år siden sist. Aaaaltfor lenge når man er gift. 

k42

Anonymkode: 63202...1be

Sykdom? Hvis ikke whaaaat? 

Anonymkode: 4db90...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt over, så er det ekstreme individuell forskjeller. Hva man kan anse som innenfor «normalen», har et utrolig stort spenn.

Selv har jeg aldri følt på at det er «for lenge» siden. Kanskje bort sett i fra da jeg var typ 18-19-20 år.

Lengste jeg og kona har gått uten sex er 1.5 år. Da følte jeg ikke på noe følelser om at det var «for lenge». Men det har sikkert sammenheng med livssituasjonen ellers å gjøre. 

Anonymkode: ad74d...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var lei menn en periode, så gikk 3 år uten. Var ganske digg 😁

Anonymkode: 5e5f8...23e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne sikkert gått resten av livet uten, men er jo digg når det først skjer.

Anonymkode: 54ca2...94b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte meg fint fra null år til jeg jeg var atten. Men som 38 åring savner jeg sex etter tre dager. 

Anonymkode: 22c6a...66c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt sex siden 2010, og det går helt fint. Kommer nok aldri til å ha sex igjen uten at det bekymrer meg noe særlig. 

Anonymkode: 22aca...834

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som mann i 30-åra, maks en uke, men da runkes det nesten daglig. Selv etter fødsel kjørte vi på etter en ukes tid.

Anonymkode: 34fcc...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er nå 2,5 år siden sist jeg lå med noen.. Har hatt sex med tre menn, to var lengre forhold og han tredje var en fuckfriend over 1,5 år etter siste forholdet. Jo lengre unna jeg kommer, jo mer skremmer tanken på å ligge igjen. Jeg er ikke typen som liker ons, men jeg elsker sex og er redd jeg lager problemer for meg selv med eventuelle partnere også? Jeg er jo helt ute av trening? 

Noen I samme båt? Jeg er 31..

Anonymkode: 44f91...b55

Jeg er mann i 30 årene og har ikke hatt med på over 10 år. Jeg vil heller vente med å ha sex med en som betyr noe for meg og som jeg er glad i. Casual sex med fremmede er ikke noe for meg. Jeg får ikke tid til å bli kjent med de og hva de liker osv. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gamle kunster kommer fort tilbake,er min erfaring. Eller rettere sagt, det var først da jeg hadde sex igjen etter flere år uten at jeg har hatt ekstraordinær sex, før det hadde jeg visst bare helt ordinær ok sex. Så det var nye kunster. Nå nærmer jeg meg 50 og er fullstendig on fire 🔥

Anonymkode: b5c11...26e

Hva er ekstraordinær sex for deg, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen måneder ville jeg sagt. Som singel. Noen uker i et forhold. Max

Anonymkode: acb5e...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utsultet og hinsides etter tre dager uten. Så avvennes jeg sakte over de neste ukene før jeg går inn i en apatisk tilstand hvor jeg stinker musk. For øyeblikket er jeg singel og har ikke hatt sex på 10 måneder. ONS sist. Det var bra sex med et menneske jeg overhodet ikke greide å forholde meg til utenom sexen.

Om det hadde vært ukomplisert og trygt å pule mannfolk hadde jeg holdt en knapp på at to dager mellom hadde holdt.

D 40

Anonymkode: 9cfee...616

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg gift og har sex med mannen min flere ganger i uken, men i den tiden jeg var singel kunne det gjerne gå flere år mellom hver gang jeg hadde sex med en mann, men det gikk nesten aldri en dag uten at jeg hadde sex med meg selv:)

Hvis jeg skal ha sex med en mann, så må jeg være trygg på ham og ha dype følelser for ham. Hvis ikke blir sex helt feil.

Anonymkode: 8aee5...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann 25 tenker jeg. Sex er nok utrolig individuelt for oss alle. Noen vil ha sex flere ganger i mnd selv om de ikke har fast partner mens andre som meg kun har sex med faste partnere når livet faller seg slik. Selv har jeg hatt sex med 3 forkjellige kvinner, og det har gått over 1 år mellom alle disse 3. Ikke fordi jeg ikke ønsket eller kunne fått sex om jeg ville men fordi behovet mitt er mer dreid rundt at jeg kun vil ha sex med faste partnere jeg ønsker langvarige forhold med, noe som gjør at jeg aldri har hatt behov for ONS eller har gått ut etter casual sex, dette er nok fordi jeg er opdratt litt konservativt og har et noe gammeldags syn på forhold. Når jeg først har fast partner (som med kjæresten min nå) ville jeg sagt at over 2-3 uker uten sex slik som i julen når vi er i to forkjellige byer kan bli litt vel lenge for min del.

Spør du noen av kompisene mine ville de nok sakt at 3 uker mellom hver gang uavhengig av forholdsstatus er for lenge.

Anonymkode: bdeb3...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...