Gå til innhold

Hvordan lære katten å...?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Enda en søvnløs natt der vi bærte den ned og den hoppet rett opp igjen. Tror vi sov ca 2t sammenhengende i natt. Den vil ikke bare ligge ved sengekanten ved foten, nei, den går alltid opp og putene ved ansiktet vårt. Og tisse gjør den og overalt. Bruker doen sin men tisser også overalt. Derfor, vil vi ikke ha den i sengen på puten, rett ved fjeset.

Anonymkode: 90c58...734

Stakkars lille venn. Hun fortjener å havne i et nytt hjem med mindre du er et troll med alt for mye fritid.

Anonymkode: 5a070...2aa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Enda en søvnløs natt der vi bærte den ned og den hoppet rett opp igjen. Tror vi sov ca 2t sammenhengende i natt. Den vil ikke bare ligge ved sengekanten ved foten, nei, den går alltid opp og putene ved ansiktet vårt. Og tisse gjør den og overalt. Bruker doen sin men tisser også overalt. Derfor, vil vi ikke ha den i sengen på puten, rett ved fjeset.

Anonymkode: 90c58...734

Gi katten tilbake. Dere er ikke egnet for dette. En kattunge/baby krever selvfølgelig mer enn en voksen katt. Har denne kattungen begynt å tisse rundt omkring, så har den det ikke bra. Han er utrygg og inderstimulert. Jeg får vondt av å lese dette. 

En kattunge trenger også en del fysisk og psykisk aktivisering gjennom hele dagen. 

Anonymkode: 2e65c...2fb

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier meg enig i de som sier du bør gi den tilbake, for du kan tydeligvis ikke nok om dyr til å ha katt. Tror maling er knurring. Hjelpes.

Mine katter sover ikke i senga mi om natta, nå som de er VOKSNE. Da foretrekker de sine egne senger. Men når de var kattunger, akkurat tatt fra mor og søsken og flyttet til totalt fremmed plass, da hadde de veldig behov for nærhet. Det er HELT naturlig. Så vokser de ofte det av seg. Ikke alle; jeg har hatt noen katter som foretrekker å ligge i senga av og på. Sånn er det når man har katt, man kan ikke trene de på samme måte som en hund. Det betyr ikke at de ikke kan trenes i det hele tatt; mine katter vet veldig godt at de ikke får gå på spisebordet, stuebordet og kjøkkenbenken, og følger det 95% av tida (men litt rampete oppførsel kommer alltid til å skje, og det er jeg forberedt på).

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...