AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #1 Del Skrevet 31. desember 2024 Er det noe forskjell i kvalitet/tykkelse hos forskjellige butikker? Kid, Princess, Høie, etc, er det likt eller verdt å koste på litt ekstra fra f.eks Høie? Anonymkode: 6e726...d7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #2 Del Skrevet 31. desember 2024 Ja, det er forskjell. Kjøper kun de dyreste fra KID, de rakner ikke så fort. Følger med når de er på tilbud. Anonymkode: bb4e5...246 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #3 Del Skrevet 31. desember 2024 Formsydd flanellaken fra Høie. Er så digg atte fy. Anonymkode: 8b73e...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #4 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja, det er forskjell. Kjøper kun de dyreste fra KID, de rakner ikke så fort. Følger med når de er på tilbud. Anonymkode: bb4e5...246 De dyreste, mener du da sateng og ikke jersey? For de har jo bare en type jersey der. Anonymkode: 6e726...d7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #5 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Formsydd flanellaken fra Høie. Er så digg atte fy. Anonymkode: 8b73e...7dd Så de har god holdbarhet? Flanell høres veldig deilig ut om vinteren. Kjøper du 1 str større? Har gjort det med jersey siden de krymper litt. Anonymkode: 6e726...d7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #6 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De dyreste, mener du da sateng og ikke jersey? For de har jo bare en type jersey der. Anonymkode: 6e726...d7c Jeg mener disse: https://www.kid.no/soverom/laken/formsydde-laken/jersey-interlock-stretchlaken-hvit?v=20027409001 De varer lengre. Anonymkode: bb4e5...246 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #7 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg mener disse: https://www.kid.no/soverom/laken/formsydde-laken/jersey-interlock-stretchlaken-hvit?v=20027409001 De varer lengre. Anonymkode: bb4e5...246 Takk for link! Hvordan er de i str over tid? De andre fra kid/princess har jeg måttet gå opp til 20x220 osv (har 180 cm seng), fordi de krymper litt i vask/trommel, og blir for små hvis jeg kjøper 180x200 laken. Anonymkode: 6e726...d7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #8 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for link! Hvordan er de i str over tid? De andre fra kid/princess har jeg måttet gå opp til 20x220 osv (har 180 cm seng), fordi de krymper litt i vask/trommel, og blir for små hvis jeg kjøper 180x200 laken. Anonymkode: 6e726...d7c Ja, hvis de skal dras over selve rammemadrassen/tjukk madrass og ikke bare ligge på overmadrassen anbefales en størrelse opp. Anonymkode: 909e6...a61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #9 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, hvis de skal dras over selve rammemadrassen/tjukk madrass og ikke bare ligge på overmadrassen anbefales en størrelse opp. Anonymkode: 909e6...a61 Jeg skal bare ha på overmadrassen, men syns jeg måtte opp en str likevel Fått to veldig gode tips av dere, tusen takk Anonymkode: 6e726...d7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #10 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det noe forskjell i kvalitet/tykkelse hos forskjellige butikker? Kid, Princess, Høie, etc, er det likt eller verdt å koste på litt ekstra fra f.eks Høie? Anonymkode: 6e726...d7c Har hatt Kid og Sparkjøp, de nupper etter kort tid, og blir ekle. La litt mer penger i de og kjøpte Høie, en helt annen kvalitet. Jysk har tidvis tilbud på Høie laken. Eneste minuset er et der er dårlig utvalg i farger. Anonymkode: 2321d...8b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #11 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har hatt Kid og Sparkjøp, de nupper etter kort tid, og blir ekle. La litt mer penger i de og kjøpte Høie, en helt annen kvalitet. Jysk har tidvis tilbud på Høie laken. Eneste minuset er et der er dårlig utvalg i farger. Anonymkode: 2321d...8b5 Aldri opplevd nupper på det jeg har fra Kid. Men det er slitsje/litt hull, og jeg syns stoffet virker så tynt. Skal absolutt teste Høie! Funker det greit å kjøpe 180 laken når sengen er 180? Opplever at de jeg har hatt fra kid/princess krymper i vask/trommel og blir for små, selv når jeg bare har de rundt overmadrass og ikke selve madrassen. ja enig, jysk har helt feil farger. Anonymkode: 6e726...d7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #12 Del Skrevet 31. desember 2024 Kjøpte Jersey laken fra Kid i sommer og må si de har tapt seg i kvalitet, masse nupper på den selv om jeg har vasket den flere ganger, altså ikke like gode som de gamle. 😕 Anonymkode: ed48d...f21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #13 Del Skrevet 31. desember 2024 Veldig misfornøyd med de fra Kid. De krymper og tåler svært lite. Vi har katter, så lakenet raknet på bruk nummer to. Anonymkode: 3f8f5...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:04 #14 Del Skrevet onsdag kl 13:04 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Veldig misfornøyd med de fra Kid. De krymper og tåler svært lite. Vi har katter, så lakenet raknet på bruk nummer to. Anonymkode: 3f8f5...898 Ja enig i at de krymper mye. Tynt stoff og blir fort slitt. Man må kjøpe 1 str større i disse, også i de fra Princess. Anonymkode: 6e726...d7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå