AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #1 Del Skrevet 31. desember 2024 Er det ein mann som holder huset rent å ryddig. ? Eller det det en mann som ha mye penger på konto. ? Ein sporty mann som er i toppeliten i norsk fotball, friidrett, osv. ? Omsorgsfull og handymann ? Ein mann som er konstand kåt ? Anonymkode: 34c8a...f40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #2 Del Skrevet 31. desember 2024 En som utstråler vennlighet og varme. En med humor og selvironi. En som er god til å kysse og som genuint liker kvinner, ikke bare som sexpartnere, men som venner og samtalepartnere. Anonymkode: e1325...f3d 2 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #3 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Omsorgsfull og handymann ? Anonymkode: 34c8a...f40 Av de alternativene du nevnte, så er det dette. Anonymkode: d5f68...1f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #4 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Av de alternativene du nevnte, så er det dette. Anonymkode: d5f68...1f4 Handymenn hjelper ofte enker og faderløs /farløse. Anonymkode: 34c8a...f40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #5 Del Skrevet 31. desember 2024 Omsorgsfull, morsom. Sikkert noen utsende trekk men liker litt variert. Fornuftig. Anonymkode: ecb33...270 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 02:59 #6 Del Skrevet onsdag kl 02:59 Blikket, lukten, samt humor og må være snill! Anonymkode: a5d7e...b3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 03:11 #7 Del Skrevet onsdag kl 03:11 Smart (smelter av kunnskapsrike menn med humor og god språkføring og kule referanser). Slank, pen og ikke for gammel. Snill og empatisk, viser seg gjerne i syn på dyr og flyktninger. Anonymkode: 0284e...a50 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 03:12 #8 Del Skrevet onsdag kl 03:12 Trygg, varm, flørtende og leken. Godt å være sammen med ham. Man føler seg trygg og leken med slike menn. Uvøren/brå, utrygg, bøllete, aggressiv og klønete sosialt er motsatte av hva en seksuell attraktiv mann er. Da blir man usikker/redd og forknytt. De fleste menn som er slik har ofte dårlig selvfølelse, men "skjuler" det ved å liksom være tøff. Det gjenspeiler seg i det seksuelle også, og de er ikke trygge og varme i sex, men brå, liksom tøffe og viser lite omtanke i sitt fokus på å ikke bli "krenka " på noen måter. Anonymkode: 678f2...9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:23 #9 Del Skrevet onsdag kl 15:23 Betyr noe: snill, morsom, omsorgsfull, smart, vanlig ryddig/ har kontroll på livet, normalt renslig. Betyr ikke noe: penger, handy, er «tøff» og verdensvant. Anonymkode: ff04b...f30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:28 #10 Del Skrevet onsdag kl 15:28 Mannen min er fortsatt den beste jeg kan tenke meg, tross mange år sammen. Flørtende, omsorgsfull, handy, snill og er god på å samarbeide. Respektfull mot kvinner, og er opptatt av at jeg også skal kunne ha karriere. Anonymkode: b2a63...9d3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:50 #11 Del Skrevet onsdag kl 15:50 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Smart (smelter av kunnskapsrike menn med humor og god språkføring og kule referanser). Slank, pen og ikke for gammel. Snill og empatisk, viser seg gjerne i syn på dyr og flyktninger. Anonymkode: 0284e...a50 Tja. Skal andre ting, og mer til, for å framstå som snill og empatisk for meg. Det holder ikke med å like dyr og flyktninger. Heller tvert i mot, slik verden er blitt. Anonymkode: 932fb...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:54 #12 Del Skrevet onsdag kl 15:54 Har skjønt at biologi spiller større rolle enn vi tror, og at tiltrekning (kjemi) kan være veldig hormonelt. Kvinner faller for ulike menn når de går på pillen og ikke, så det gir en pekepinn. Tror vi biologisk ser etter styrke, eller selvtillit og trygghet (som tegn på styrke), en som kan forsvare seg og oss, en som tar vare på flokken sin Så er det moderne samfunnet rigget litt annerledes, men Handy menn er jo fortsatt et sånt maskulint trekk som damer liker At en mann gjør husarbeid er ikke nødvendig for attraksjon, men kan være deal breaker at han driter i det (lar dama gjøre alt… tegn på hjelpeløshet om han ikke bidrar) Men da er man lenger ute i dating prosessen tror jeg Anonymkode: f25a6...2e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:21 #13 Del Skrevet onsdag kl 16:21 Jeg er så heldig å ha verdens beste mann. Som mange av oss sikkert føler vi har. Men han har egenskaper som bare gjør han mer og mer attraktiv i mine øyne hele tiden. Vi har nå over 10år sammen. Og jeg håper det fortsetter sånn i 50 år til. Han er også ufattelig sexy. Men de egenskapene som betyr mest for min tiltrekning er at han er omsorgsfull, smart og reflektert. Han respekterer både mennesker og dyr, og ser at vi alle har en egenverdi. Han er av den typen mann som vil gjøre alt for familien sin. Og da mener jeg ikke at han slaver rundt for oss hele tiden, jeg og han kan også ha gnisninger rundt husarbeid f.eks. eller andre trivielle hverdags spørsmål. Men når det virkelig gjelder er han der. Jeg stoler 100% på han. Jeg kan si absolutt alt jeg tenker til han, uten at han får meg til å føle meg mindre verdt av den grunn. Disse egenskapene er som en magnet for meg. Første gangen jeg møtte han endte jeg med å bli med han hjem for å sitte å filosofere og diskutere alle livets aspekter hele natten igjennom. Ingen av oss tok initiativ til sex den dagen, vi bare lærte hverandre å kjenne på det emosjonelle og intellektuelle planet. Han fremsto trygg på den han var. Drev ikke med skuespill, og var ikke redd for å vise sine "feil". For feilfri var han ikke. Arbeidsledig i en falleferdig leilighet. Topptrent var han heller ikke. Men han har i ettertid vist seg å være handy. Noe likt den umiddelbare kjemien vi hadde den første dagen har jeg bare kjent med ett fåtall mennesker. Og jeg ville valgt han på nytt igjen og igjen. Anonymkode: 6f843...e61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:33 #14 Del Skrevet onsdag kl 18:33 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tja. Skal andre ting, og mer til, for å framstå som snill og empatisk for meg. Det holder ikke med å like dyr og flyktninger. Heller tvert i mot, slik verden er blitt. Anonymkode: 932fb...c82 Det å ikke ha omsorgen sånn plutserlig fordi man vil skyte rype eller det blir mer uro rundt flyktninger er dumt. Å være kritisk og ha motstridende meninger som å bry seg om noen samtidig som man er redd dem, det er fullt mulig. Noen som kun er kritisk uten respekt og omsorg, ikke bra. Anonymkode: ecb33...270 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:48 #15 Del Skrevet onsdag kl 20:48 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er så heldig å ha verdens beste mann. Som mange av oss sikkert føler vi har. Men han har egenskaper som bare gjør han mer og mer attraktiv i mine øyne hele tiden. Vi har nå over 10år sammen. Og jeg håper det fortsetter sånn i 50 år til. Han er også ufattelig sexy. Men de egenskapene som betyr mest for min tiltrekning er at han er omsorgsfull, smart og reflektert. Han respekterer både mennesker og dyr, og ser at vi alle har en egenverdi. Han er av den typen mann som vil gjøre alt for familien sin. Og da mener jeg ikke at han slaver rundt for oss hele tiden, jeg og han kan også ha gnisninger rundt husarbeid f.eks. eller andre trivielle hverdags spørsmål. Men når det virkelig gjelder er han der. Jeg stoler 100% på han. Jeg kan si absolutt alt jeg tenker til han, uten at han får meg til å føle meg mindre verdt av den grunn. Disse egenskapene er som en magnet for meg. Første gangen jeg møtte han endte jeg med å bli med han hjem for å sitte å filosofere og diskutere alle livets aspekter hele natten igjennom. Ingen av oss tok initiativ til sex den dagen, vi bare lærte hverandre å kjenne på det emosjonelle og intellektuelle planet. Han fremsto trygg på den han var. Drev ikke med skuespill, og var ikke redd for å vise sine "feil". For feilfri var han ikke. Arbeidsledig i en falleferdig leilighet. Topptrent var han heller ikke. Men han har i ettertid vist seg å være handy. Noe likt den umiddelbare kjemien vi hadde den første dagen har jeg bare kjent med ett fåtall mennesker. Og jeg ville valgt han på nytt igjen og igjen. Anonymkode: 6f843...e61 Ein ting som "går igjenn " hos mange kvinner på KG, og det er fokuset på alt hjemmearbeide og langt mindre fokus på arbeidet utenfor hjemmet. Dei aller fleste som har ein jobb innenfor privatsektor vet at de fleste kontrakter blir inngått på tid. Mange ansatte blir pålagt å jobbe langt mer ein kan forvente for å holde tidsfristen for levering som ofte er heilt avgjørende. Mange fedtre har ufrivillig måtte oftret familien til fordel for jobben,det handler om økonomi. Langt flere menn en kvinner ofrer mye tid til frivillighetsrbeide, for både unge og eldre, men også kvinner stiller i kosken på idrettsrangemang, men det meste av vedlikhold blir utført av menn. Anonymkode: 34c8a...f40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå