AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #1 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg lurer på hvilket signal dere kvinner sender når det er ok at en mann bøyer seg mot dere for å gi et kyss? Jeg er sjenert så jeg synes det er så vanskelig, mange ganger kan jeg sitte å ha en samtale med noen på date, der det blir en sånn stille seanse der man bare ser på hverandre, så før samtalen går videre. Er det på disse tidspunktene man bør slå til? 😅 Anonymkode: 32b1b...666 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #2 Del Skrevet 31. desember 2024 Du kan jo begynne med å ta hånden? Gi noen komplimenter mens du ser henne dypt inn i øynene. Hvis det blir tatt godt i mot, så er det greit å gå for et kyss. Anonymkode: 787a9...a1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #3 Del Skrevet 31. desember 2024 Allerhelst spør du om å kysse når du føler det er et øyeblikk. Jeg har bare møtt en mann som har “lest” meg og sett på kroppsspråket når det passet meg å kysse. Anonymkode: 11011...c53 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #4 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Allerhelst spør du om å kysse når du føler det er et øyeblikk. Jeg har bare møtt en mann som har “lest” meg og sett på kroppsspråket når det passet meg å kysse. Anonymkode: 11011...c53 Hei, er det ok at jeg kysser deg_? Er ikke det litt turn off egentlig? Er det ikke bedre at du bare snur deg unna og sender et kraftig hint? Anonymkode: 32b1b...666 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #5 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, er det ok at jeg kysser deg_? Er ikke det litt turn off egentlig? Er det ikke bedre at du bare snur deg unna og sender et kraftig hint? Anonymkode: 32b1b...666 Turn off er mennesker som ikke innhenter samtykke 😉 Noen ting i livet blir faktisk bedre av å kommunisere med ord. Anonymkode: 11011...c53 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #6 Del Skrevet 31. desember 2024 Som kvinne elsker jeg å kysse, men situasjonen må være riktig. Min erfaring er at på de dater hvor jeg ønsker det, kommer det naturlig og er ikke det første mannen gjør. En god start er å holde hånden min eller berøre meg andre ikke-seksuelle steder. Jeg vil klart signalisere om jeg er ok med at han går videre eller ikke. Anonymkode: 0638e...c04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 31. desember 2024 #7 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg lurer på hvilket signal dere kvinner sender når det er ok at en mann bøyer seg mot dere for å gi et kyss? Jeg er sjenert så jeg synes det er så vanskelig, mange ganger kan jeg sitte å ha en samtale med noen på date, der det blir en sånn stille seanse der man bare ser på hverandre, så før samtalen går videre. Er det på disse tidspunktene man bør slå til? 😅 Anonymkode: 32b1b...666 Når øynene hennes glitrer, da kan man kysse tenker jeg 💕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #8 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, er det ok at jeg kysser deg_? Er ikke det litt turn off egentlig? Er det ikke bedre at du bare snur deg unna og sender et kraftig hint? Anonymkode: 32b1b...666 Nei. Du spør. Dette er 2024, ikke 1994. Man spør. Anonymkode: 1a6e9...2bb 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #9 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Nei. Du spør. Dette er 2024, ikke 1994. Man spør. Anonymkode: 1a6e9...2bb Spør 🤣🤣 snakk om å ruinere alt som er av stemning. Den som spør om å få kysse meg har ødelagt dagen. Anonymkode: 36c0d...014 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #10 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Nei. Du spør. Dette er 2024, ikke 1994. Man spør. Anonymkode: 1a6e9...2bb Haha, skal man spørre om det også nå. Er bare å prøve, om dama ikke vil så merker man jo det. Anonymkode: cc473...8d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 31. desember 2024 #11 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Haha, skal man spørre om det også nå. Er bare å prøve, om dama ikke vil så merker man jo det. Anonymkode: cc473...8d8 Kunne ikke vært mer enig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 31. desember 2024 #12 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Turn off er mennesker som ikke innhenter samtykke 😉 Noen ting i livet blir faktisk bedre av å kommunisere med ord. Anonymkode: 11011...c53 I prinsippet ja. Men jeg elsker å kysse og trenger ikke å snakke om det. Ta for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompenisse Skrevet 31. desember 2024 #13 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Spør 🤣🤣 snakk om å ruinere alt som er av stemning. Den som spør om å få kysse meg har ødelagt dagen. Anonymkode: 36c0d...014 De tre jeg har spurt i år, har alle respondert veldig positivt. Kanskje noe med stemninga og måten det spørres på… 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 31. desember 2024 #14 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Spør 🤣🤣 snakk om å ruinere alt som er av stemning. Den som spør om å få kysse meg har ødelagt dagen. Anonymkode: 36c0d...014 Er jo bare søtt om han spør synes nå jeg da... 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #15 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (På 31.12.2024 den 19.24): Haha, skal man spørre om det også nå. Er bare å prøve, om dama ikke vil så merker man jo det. Anonymkode: cc473...8d8 Og min verden er mer komplisert. Det er mange ganger jeg er så redd at jeg ikke sender noen signaler noen veier. Det er mange ganger jeg har lyst, men trenger tilrettelegging for å få til å kysse. De jeg har vært kjærest med har etterhvert latt være å kysse meg og de som fisker etter om jeg er interessert i han ved å nærme seg kyssing uten å kommunisere tror jeg er uinteressert. Så, ja. En spør. Anonymkode: 11011...c53 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #16 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (På 31.12.2024 den 14.26): Allerhelst spør du om å kysse når du føler det er et øyeblikk. Jeg har bare møtt en mann som har “lest” meg og sett på kroppsspråket når det passet meg å kysse. Anonymkode: 11011...c53 Man spør ikke om å kysse. Berør håret eller noe med hånda, spør om hun har farget det selv, bør være veldig enkelt å se om hun er intr. Anonymkode: 63318...585 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #17 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (På 31.12.2024 den 18.47): Nei. Du spør. Dette er 2024, ikke 1994. Man spør. Anonymkode: 1a6e9...2bb Nei, aldri spør. Anonymkode: 63318...585 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #18 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Og min verden er mer komplisert. Det er mange ganger jeg er så redd at jeg ikke sender noen signaler noen veier. Det er mange ganger jeg har lyst, men trenger tilrettelegging for å få til å kysse. De jeg har vært kjærest med har etterhvert latt være å kysse meg og de som fisker etter om jeg er interessert i han ved å nærme seg kyssing uten å kommunisere tror jeg er uinteressert. Så, ja. En spør. Anonymkode: 11011...c53 Okey, da får du gjøre det. For meg høres det helt idiotisk ut og fortsetter bare i en verden der man snart må spørre om alt så ingen tar seg nær av det. Anonymkode: cc473...8d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #19 Del Skrevet 22 timer siden Nå var det jeg som tok initiativ til første kysset med typen. Vi satt i en bar, skravlet og lo med noen drinker, og det bare føltes helt naturlig kysse han da. Eksen spurte, det var på andre date, han sa at jeg var så fin og han hadde så lyst til å kysse meg, og om han fikk lov til det. Noen ganger kan det være helt riktig å spørre om det, og det kan være veldig sjarmerende. Andre ganger kan det virke veldig kleint, og umodent. Det kommer an på situasjonen og hvordan man spør. På samme måte kan ett kyss uten å spørre være helt riktig å føles som det mest naturlige i verden, eller det kan føles alt for brått og påtrengende. Anonymkode: efb6d...411 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 22 timer siden #20 Del Skrevet 22 timer siden Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette. Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå