AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #1 Del Skrevet 31. desember 2024 Har psoriasis i hodebunnen, behandler med Daivobet. Men etterpå blir hodebunnen så ekstremt tørr, og klør noe helt sinnsykt! Blir gal! Har forsøkt aco sin gel for tørr hodebunn, daxxin gel, tea tree oil hodebunnserum og en drøss med andre ting. Er det noen som vet om noe som hjelper? Ikke typ oliven/kokos/castorolje; har prøvd, hjelper ikke og håret blir umulig å vaske rent! Anonymkode: cd8df...27e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #2 Del Skrevet 31. desember 2024 Får noe av hudlege Anonymkode: 03a59...293 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #3 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg bruker heal serien til Maria Nila, og den har hjulpet med mye. Også har jeg luftfukter fordi inneluften på vinterstid ofte er veldig tørr. Anonymkode: fceef...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #4 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Får noe av hudlege Anonymkode: 03a59...293 Som gir fukt? Visste ikke at dem hadde det engang! Får bare Betnovat og Daivobet der, jeg. Enda så mye jeg klager på tørr og kløende hodebunn😩 Anonymkode: cd8df...27e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #5 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg har sart hodebunn som i blant får eksem. Da fungerer Fungoral fra apoteket, mens alt annet gjør det bare værre. Ellers tåler jeg godt SP sine produkter når hodebunnen min ikke har utslett, mens redken gir en hodebunn som er knallrød er ser ut som den har blitt svidd. Andre merker er det veldig varierende om jeg tåler eller om det slår ut med flass og kløe. Så tror nesten du må teste deg frem. Har du balsam i hodebunnen? Alternativt hårkur? Jeg liker godt balanse skalp kuren her, og også sjampo+balsam: https://www.blush.no/product/wella-system-professional-11981?pv2=eyJhbGciOiJFUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJjIjoiTk9LIiwiZXhwIjoxNzM1NjY2NDg1LCJtIjoiMTAzNjg3NTAiLCJvIjoiMTE5ODEiLCJwIjoyOTl9.HxHzao0qe_pSyBxtqUPVKiFwhdutkXBcFA39tVCZX3OYenewv14XHPADSdRDmMYnhBDPdk0dQ2WWEFXkaUQWAw&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gbraid=0AAAAADuEA5xuRwDCcELYR7vFGyzCmE7LG&gclid=Cj0KCQiAyc67BhDSARIsAM95QzuOjpq8TUnk9QiUfDdkPiLrCca61L4WWgHWngjelf44k_iAK04oIzkaArE3EALw_wcB. Har også hatt hell med moisture recovery fra joico, den ødelegger ikke heller hodebunnen min. Jeg tenker at om ikke det hjelper med balsam/kur i hodebunnen må du hellere spørre hudlegen. Dette er antakelig en medisinsk tilstand som du ikke løser med en vanlig butikksjampo. Anonymkode: e59e3...52b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #6 Del Skrevet 31. desember 2024 Daxxin sjampo mot psoriasis har reddet min tørre hodebunn Anonymkode: 7f67f...810 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå