Gå til innhold

Ny kjærlighet og seksuell nytelse

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil bare dele en gladhistorie på tampen av året:

Etter noen år alene etter skilsmisse (og ikke hatt lyst til å treffe noen andre) har jeg i høst truffet en ny mann. Kjemien var der fra første samtale, og vi pratet i timesvis hver kveld på kurset vi begge deltok på. Men det var først etter kurset at vi tok det videre. Den emosjonelle relasjonen og tiltrekningen var etterhvert så sterk at vi bare måtte finne ut om den fysiske relasjonen ville være like bra.

Etter ukesvis med langdistanse chatting og telefoner har vi endelig møttes et par ganger til nå. Det var så utrolig deilig å møte han igjen, få det første kysset (og mange flere etterpå), flette fingre, og ta og føle på han. Sexen er enda bedre enn vi kunne ha forestilt oss. Han er den første jeg har vært med som vil at kvinnen skal oppleve maksimal nytelse, det tenner han mer enn noe annet. Og det gjør at vi utforsker og prøver og spør, og nyter hverandre noe sinnsykt. Han vil vite hva jeg liker og hva kroppen min responderer på, og jeg ønsker å gjøre det han liker eller har lyst å prøve men ikke gjort før.
Jeg har fått oppleve en helt ny side av seksuell nytelse… All sex jeg har hatt før ham har vært tilfredsstillende og av og til spennende, men ikke med så åpen kommunikasjon om ønsker og behov før, under og etter. Vi føler oss så utrolig heldige og takknemlige for å ha funnet hverandre 🥰

Jeg håper virkelig at dere der ute også har det slik, eller får oppleve det med en partner en gang i fremtiden!

Litt bakgrunn: Vi er i 40-50-årene, og jeg er ti år eldre enn han. Jeg har vært med yngre menn før, og ser ut til å foretrekke det. Vi bor på forskjellige steder i landet, og det er ikke lett å møtes pga jobb, barn og diverse vi er involvert i på hver vår kant. Men det løser vi. Gleder meg til 2025!

Anonymkode: 8c301...871

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer, nyt det! Det er så fantastisk å oppleve ekte seksuell nytelse etter mange års kjedelig, ekteskapelig sex. 

Jeg er i slutten av 40-årene og dater en mann som er 12 år yngre, og jeg har samme erfaring som deg. Det handler ikke om at han er ung og hot (han er det, men jeg synes mange menn i 50-årene er hotte også), men om at menn som er 10-15 år yngre ofte har vokst opp med et litt annet (og bedre) kvinnesyn.

Med menn på min alder (ironi-generasjonen som var unge på 90-tallet) har jeg aldri opplevd den samme respekten, omsorgen og omtenksomheten fra en mann, eller det samme fokuset på min nytelse. Det gjelder selvfølgelig ikke alle, men er en generell tendens jeg (og venninner) har opplevd. 

Anonymkode: bd373...d4d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye 💕 Tusen hjertelig takk for at du velger å dele. Utrolig koselig 💕 

Nyt det og gled dere sammen 💕

Godt nyttår 🥳🥳🥳 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...