AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #1 Del Skrevet 31. desember 2024 Hva synes dere om klesmerket? Anonymkode: c7c0b...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #2 Del Skrevet 31. desember 2024 Kjenner ikke til merket men tok en titt på nettsiden nå. Greie nok klær, men virker noe overpriset. Reagerte på omtalen av Valentina ullgenser i sort, det står en hel avhandling om denne fantastiske ullgenseren som egentlig bare er en basic sort ullgenser. Jeg har faktisk aldri lest en lenger beskrivelse av en et plagg noensinne. Og jeg har lest mye Virker som om de forsøker å få dette til å se mer eksklusivt ut enn hva det egentlig er. Hadde ikke giddet og kjøpt noe på full pris herfra, men det gjør jeg ikke andre steder heller egentlig. Klær er blitt fryktelig dyrt. Hilsen febersyke meg Anonymkode: c9e39...ee4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:10 #3 Del Skrevet onsdag kl 17:10 AnonymBruker skrev (På 31.12.2024 den 13.39): Hva synes dere om klesmerket? Anonymkode: c7c0b...96d Meg som svarte her nede forleden. Hva synes du selv da? Anonymkode: c9e39...ee4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:18 #4 Del Skrevet onsdag kl 17:18 Jeg har noe derifra ja. Jeg handler mye på Carma. Som dem jobber i dem som starta Hiil. Jeg følger alltid med når dem har salg. Jeg har vel to kjoler fra det merket. Som jeg har kjøpt på salg. Men Carma finner jeg mye fint. Dem har mange fine merker der. Anonymkode: aeb41...b74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:25 #5 Del Skrevet onsdag kl 17:25 Har to kjoler fra Hiil, liker de godt. Godt stoff som legger seg fint og holder fasongen. Anonymkode: a6e35...549 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet i går, 09:18 #6 Del Skrevet i går, 09:18 Fristes veldig av kjolene, men kjøper kun evt på salg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå