Våryr Skrevet 18. november 2002 #1 Skrevet 18. november 2002 Trenger tips om lokaler og catering i Stavanger eller omegn! Jeg og typen bestilte først på hotell, slik at vi skulle slippe så mye styr - men fant ut at vi ikke fikk det personlig nok. Nå har vi vært rundt på forskjellige plasser, men er ikke 100% fornøyd (sukk...). Catering vet jeg iallefall ingenting om! Vi har ett lokale for hånden som er temmelig bra, men der har de ikke annet enn glass - så resten må vi hyre inn i såfall. Vet noen noe om priser på sånt??? Venter i spenning på (goe) tips
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2002 #2 Skrevet 18. november 2002 Giftet meg i Påsken i Stavanger Lokaler som jeg kan nevne er: - Hjortehuset - Rosenskilde Huset - Skipper Worse - Handelens Hus - Flo og Fjære - Byhaug Kafeen - Lindås Løå - Hummeren Hotell - Viste Hotell - Sola Strand Hotell Når det gjelder catering: - CCC Catering er kjempeflinke Vi hadde vår fest på hotell og det ble det letteste for oss. Vi var ikke så mange i bryllupet og vi slapp å tenke på oppryddingen som skulle gjøres etterpå. Riktig til lykke med bryllupet. PS dersom dere skal ha Handelens Hus vær tidlig ute - det er veldig populært der.
Gjest *Perser* Skrevet 18. november 2002 #3 Skrevet 18. november 2002 Heia Her er ett par nr som du kan ringe til TRYKK HER
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2002 #4 Skrevet 22. november 2002 Jeg må få anbefale Hiorthuset og Sola Ferdigmat, helt perfekt for oss! SF har et veldig bra rykte på seg, og det levde de oppt til! + lokalene er helt perfekte. Men de passer ikke for mer enn 30-40 stk. Vi var 37, og det gikk akkurat med borplasseringen, ellers hadde det blitt for trangt. Lykke til med forberedelsene!
Våryr Skrevet 24. november 2002 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2002 Takk for svar , jeg glemte faktisk å logge meg inn her etterpå - jeg tror jeg har ringt det som går an å ringe + vært rundt på et x antall lokaler, MEN nå har det løst seg. Lokalet er ikke noen av de foreslåtte, men så var også de fleste av dem opptatte Hjortehuset hørtes interessant ut, mener noen har foreslått det for oss men de visste ikke hva det het. Uansett så passer det ikke, vi er for mange. Jeg har hørt at CCC-services skal være bra, men føler at de er litt dyre??? Sola Ferdigmat høres litt billig ut, men tror jeg må sjekke dem ut. Hvilken type mat hadde dere som brukte dem? I helgen var vi og kjøpte inn en del pynt, vi satser på rødt og gull som jo er helt typiske julefarger. Nå bugner det av masse fiiine ting å bruke i tillegg til at det kjøres en del tilbud, og etter jul er det som regel halv pris. Kanskje en idé for andre?
Gjest *Perser* Skrevet 25. november 2002 #6 Skrevet 25. november 2002 Hei har du ringt til Løå på Sola? Det var der vi hadde bryllupet og du kan se bildene nede på signaturen min! Synes det var fint der pluss billig.... pluss redde hele bryllupet siden det var streik på hotelle vi skulle være på! Kostet oss 2500kr for hele helgå for hele løå pluss at de vasket der for oss på søndagen Lykke til
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2002 #7 Skrevet 26. november 2002 Sola Ferdigmat har ikke akkurat et fengende navn, men maten og servicen + serveringen var upåklagelig! Vi hadde kalv med poteter og grønnsaker + tyttebær og valdorfsalat. Is med varme bjørnebær hadde vi til dessert. Dessuten er de ganske rimelige! Alle gjestene skrøt av maten. Vi fikk også låne sølvkandelabre gratis. Fruen
Gjest roseduft Skrevet 28. august 2012 #8 Skrevet 28. august 2012 Jeg må få anbefale Hiorthuset og Sola Ferdigmat, helt perfekt for oss! SF har et veldig bra rykte på seg, og det levde de oppt til! + lokalene er helt perfekte. Men de passer ikke for mer enn 30-40 stk. Vi var 37, og det gikk akkurat med borplasseringen, ellers hadde det blitt for trangt. Lykke til med forberedelsene! Ser dette er en gammel tråd, men vet noen hvor Hjortehuset ligger?? Prøvd å finne det ut på nettet, men finnes absolutt ingen informasjon.. Muligens dette stedet ikke eksisterer lengre, i og med at tråden her er 10 år gammel 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå