AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #41 Del Skrevet 31. desember 2024 Helt fantastisk underholdning på nyttårsaften! Toåringen sover, vi har slått på stortromma på godteri- og snacksfronten, og holder pusten mesteparten av tiden av spenning! Hva skulle alternativet vært? To av de samme trøtte programledertrynene som får besøk av B-kjendiser, influensere, realitydeltakere, elendige sangere fra en av årets sangkonkurranser, ørten oppsummeringer av året og en hel masse gørr tørrprat? Anonymkode: 3022c...79d 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 01:27 #42 Del Skrevet onsdag kl 01:27 Jeg har ikke filla peiling på sjakk, men syntes det var gøy å følge sendingen i kveld. Moro at de ønsket hverandre godt nytt år midt i kaoset. Helt utrolig imponert over hjerne-farten på han som tok av seg slipset. Svært dyktig kommentator! Anonymkode: bd300...230 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 01:55 #43 Del Skrevet onsdag kl 01:55 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg har ikke filla peiling på sjakk, men syntes det var gøy å følge sendingen i kveld. Moro at de ønsket hverandre godt nytt år midt i kaoset. Helt utrolig imponert over hjerne-farten på han som tok av seg slipset. Svært dyktig kommentator! Anonymkode: bd300...230 Torstein Bae er en hedersmann! Anonymkode: 122f1...eab 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Novellemonster Skrevet onsdag kl 11:02 #44 Del Skrevet onsdag kl 11:02 Romjulsjakk har da vært en greie i flere år. Skjønner virkelig ikke hvorfor TS er så overraska, og i tillegg ikke fått med seg hvor mye engasjement det faktisk er for Magnus? 🤔 Syns det var spennende å følge med i går! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:07 #45 Del Skrevet onsdag kl 11:07 Maia70 skrev (20 timer siden): Og dette er grunnen til at jeg ikke ser på TV lenger, hele greiene har degenerert. Om sjakk er degenerering, er det ikke mye håp. Anonymkode: 4ca2c...64b 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:08 #46 Del Skrevet onsdag kl 11:08 Så flere som skrev inn til sjakk-sendinga i går, som skrev at de følte seg mindre alene på nyttårsaften fordi de hadde sjakk-studio som selskap. Jeg kan ikke sjakk, men storkoste meg med sendinga i går. Koselig, lærerikt, imponerende kommentator og veldig, veldig spennende! Anonymkode: fdab9...cb6 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:12 #47 Del Skrevet onsdag kl 11:12 NRK bør ta hintet hvis det er gode seertall her - folk ønske seg et samlende program på nytårsaften. Boksemat og film er ikke det. Kvelden får kvelden lille julaften har vel ganske stor oppslutning. Kanskje man burde få til noe lignende på nytårsaften. Mange som sitter alene og savner litt "selskap", som ikke filmer eller konsertopptak kan gi. Dessuten er det sikkert mange familer som sitter litt sånn halvt rådløse på nyttårsaften. I alle fall har det vært slik i stua når jeg har feiret med familie. Det er nyttåraaften og det passer kanskje ikke helt å bare sitte med hver sin bok eller film på telefonen....Samtidig har man kanskje sittet sammen hele jula og romjula, og trenger rett og slett litt inputs... Anonymkode: f6575...85c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:12 #48 Del Skrevet onsdag kl 11:12 Alle her ser på romjulssjakken, også en del i går kveld. Bra programledere, gjester, innslag mellom sjakkrundene. Sjakk er blitt veldig seervennlig og har dermed mange seere. Kjendis-NM etc var jo igså med. Gøy å se på. Så sjakksendingene på NRK er mye mer enn de som ikke ser tror. Anonymkode: 3e495...18b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:23 #49 Del Skrevet onsdag kl 11:23 Her i huset har vi sett sjakk hele romjulen. Det er spennende. Og nyttårsaften var finalen. Vi satt klistret hele kvelden og fulgte med. NRK traff godt i år! Anonymkode: 05509...6c6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:58 #50 Del Skrevet onsdag kl 16:58 Håper romjulssjakken fortsetter, det kommer vel litt an på hva Magnus gjør fremover kanskje. Men er så forfriskende med et program der det ikke står noen og lager mat i bakgrunnen. Anonymkode: ffbff...77e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet onsdag kl 17:06 #51 Del Skrevet onsdag kl 17:06 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Alle her ser på romjulssjakken, også en del i går kveld. Bra programledere, gjester, innslag mellom sjakkrundene. Sjakk er blitt veldig seervennlig og har dermed mange seere. Kjendis-NM etc var jo igså med. Gøy å se på. Så sjakksendingene på NRK er mye mer enn de som ikke ser tror. Anonymkode: 3e495...18b Kommer jeg som ikke liker sport til å like det? Syns ikke skiskyting er spennende en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:18 #52 Del Skrevet onsdag kl 17:18 Maia70 skrev (9 minutter siden): Kommer jeg som ikke liker sport til å like det? Syns ikke skiskyting er spennende en gang. Sjakk er mye mer spennende enn skiskyting. Og det er stort å hevde seg i sjakk, som folk fra hele verden driver med. Sendingene i år har jo hatt enda mer dramatikk enn vanlig, men Torstein Bae kunne nesten fått værmeldingen til å lyde neglebitende spennende tror jeg. Han er et unikum med måten han forklarer ting på og gjør det spennende selv for de som ikke forstår stort av spillet. Anonymkode: ffbff...77e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:24 #53 Del Skrevet onsdag kl 17:24 AnonymBruker skrev (På 31.12.2024 den 13.11): Men det hjelper ikke no. Du betaler nrk lisensen no vettu. Går gjennom skatten no. Anonymkode: 433cf...be1 Sier du det? Hadde ikke fått det med meg 🙄 Men fra spøk til alvor: burde ha gjort det mange år tidligere og spart pengene mens jeg kunne. At jeg valgte å vente var vare tullete av meg, og nå har de lukket smutthullet. Staten skal ha sitt, samme med alle andre.. 🙄 Anonymkode: 5cbd5...0cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafin Skrevet onsdag kl 17:24 #54 Del Skrevet onsdag kl 17:24 AnonymBruker skrev (På 31.12.2024 den 13.05): Sjekka nettopp tv-programmet for nyttårskvelden og dei skal vise SJAKK! 😮 Ingen eg veit om følger sjakk, korleis har NRK landa på dette? Er det fordi det er ein nordmann som er med? Merkeleg prioritering. Nokon som blir med å sende klage til NRK for denne vurderinga? Anonymkode: f26f3...769 Smaken er som baken. Den er todelt. Selv synes jeg det er et dårlig trekk av NRK å sende sjakk på nyttårsaften. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:25 #55 Del Skrevet onsdag kl 17:25 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Alle her ser på romjulssjakken, også en del i går kveld. Bra programledere, gjester, innslag mellom sjakkrundene. Sjakk er blitt veldig seervennlig og har dermed mange seere. Kjendis-NM etc var jo igså med. Gøy å se på. Så sjakksendingene på NRK er mye mer enn de som ikke ser tror. Anonymkode: 3e495...18b Takk for tilbudet, men jeg vil heller dra ut fingerneglene mine med tang. Anonymkode: 5cbd5...0cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:27 #56 Del Skrevet onsdag kl 17:27 CAPS LOCK skrev (På 31.12.2024 den 13.16): NRK bør privatiseres. Så kan de som ønsker å se på NRK, finansiere NRK gjennom et frivillig abonnement som alle andre tv-kanaler, og så kan vi andre bruke pengene vi nå må betale gjennom skatter og avgifter til staten for å finansiere NRK, i alt sju milliarder kroner hvert år, på noe vi selv ønsker Signerer denne. Det som virkelig tok kaka var når NRK gav Sophie Elise Isachsen, Norges mest gjennomopererte, seksualiserte og psyke influenser, enda et mektig talerør i form av en podcast velsignet av NRK. Anonymkode: 3f33c...02a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:16 #57 Del Skrevet onsdag kl 22:16 Niemann vil ha granskning av Carlsen. Kanskje NRK snart må fyre opp igjen sine daglige sendinger frem til det blir spilt et avgjørende parti? 😁 Anonymkode: ffbff...77e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:21 #58 Del Skrevet onsdag kl 22:21 AnonymBruker skrev (På 31.12.2024 den 21.56): De sender «På kongelig varieté» på NRK2, så de eldre eller de som er uinteresserte i sjakk har også noe å se på. Anonymkode: 78f4c...615 Det var like dritkjedelig. For et stusslig utvalg av underholdning. Anonymkode: 09f41...6ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet torsdag kl 01:04 #59 Del Skrevet torsdag kl 01:04 Storkoste meg med sjakk på nyttårsaften, fikk mange snapper av folk som gjorde det samme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 01:10 #60 Del Skrevet torsdag kl 01:10 AnonymBruker skrev (På 31.12.2024 den 13.22): Haha, du betaler vel fortsatt for NRK gjennom skatteseddelen. Nek. Anonymkode: a41e3...9f0 Det er du som er et nek som sitter å tvinger deg selv til se lineær tv og NRK. Anonymkode: 36ac9...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå