AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #1 Del Skrevet 31. desember 2024 Har kjøpt Brioche hamburgerbrød. De har best før dato i morgen. Det står at produktet har vært fryst før. Hvis jeg putter de i fryseren, vil de være gode når jeg tiner de igjen? Anonymkode: aa297...4c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 31. desember 2024 #2 Del Skrevet 31. desember 2024 Om du varmer dem litt før du spiser dem så tipper jeg det vil gå helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 31. desember 2024 #3 Del Skrevet 31. desember 2024 Har fryst ned hamburgerbrød flere ganger, fungerer helt fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #4 Del Skrevet 31. desember 2024 Supert! Da hiver jeg de i fryseren. Ble bare usikker når det sto på pakken at produktet hadde vært fryst og jeg har aldri fryst ned noe som har vært opptint en gang før. Ts Anonymkode: aa297...4c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn84 Skrevet 31. desember 2024 #5 Del Skrevet 31. desember 2024 Det går helt fint med brødvarer, men jeg ville ikke gjort det med kjøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 31. desember 2024 #6 Del Skrevet 31. desember 2024 Brukernavn84 skrev (4 minutter siden): Det går helt fint med brødvarer, men jeg ville ikke gjort det med kjøtt. Det går helt fint med kjøtt også. 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå