Gå til innhold

Japansk service

S2024

Anbefalte innlegg

Hei! Har ryddet loftet etter svigerforeldrene og funnet et service fra Japan, merke Noritake Primastone i lilla. Servicet er stort og inneholder både middagsfat og tilbehør, kaffekopper og fat. Har søkt litt på det men ikke funnet mye informasjon på norske nettsider. Lurer på om noen vet om det er verdt noe, eller hvor jeg kan forhøre meg for å finne verdi? Er det ikke verdt noe har vi det på den lokale gjenbruksbutikken 🙂 https://www.google.com/search?sca_esv=8d1c32b3a5e69dfb&rlz=1CDGOYI_enNO681NO681&hl=nb&sxsrf=ADLYWIKmeoWuoiqzdO3zr0klXqZKTVkFrg:1735644054023&q=noritake+primastone+purple&udm=2&fbs=AEQNm0A6bwEop21ehxKWq5cj-cHa02QUie7apaStVTrDAEoT1NheLYo_eJK9bA_6UjpWWUjQS6ZcBVOlSOTpu4LosKtqgLTGuDEjYbPz5JIMCXYQgst8WiVtIIkOXJvwd4FSLY6MWOyOzokk_uDQd5dVwRHo2rtXIYdYIUlzHcEiCt33pMjfG6udHUmbj9DUwfn_VM1yvRKG&sa=X&ved=2ahUKEwjvr6_68dGKAxVIHRAIHesIMOwQtKgLegQIEBAB&biw=390&bih=669&dpr=3#sbfbu=1&pi=noritake primastone purple

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var et vakkert og unikt servise. Jeg hadde nok beholdt det 🥰 Ellers kan du sjekke med de som jobber med dødsbo og er gode på antikviteter. Vi har tenkt å få tak på en sånn når det blir nødvendig å tømme hus her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aner ikke, men det var veldig fint!

Er det gammelt? Høre med en antikvitetshandler? 

Anonymkode: b02d5...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...