Gå til innhold

Dere blir ikke penere av alt dere kliner på dere.

Anbefalte innlegg

Gjest Stell@
Skrevet (endret)

etter å ha saumfart Velvære, klær, kosmetikk-forumet så blir jeg litt sjokkert over hva folk får seg til å tro på.

her klines det på rynkekremer & øyekremer i fra skittne merker som estee lauder, clinique, vichy, Dior, Helena Rubinstein og den slags, men hva hjelper det?

ikke kom her å si at dere virkelig tror på at disse produktene faktisk virker? :roll:

tenk godt og nøye igjennom dette, for når dere har møtt på f.x damen i parfymeriet, ser hun virkelig så bra ut? og ja, da snakker jeg om de oppi 30årene blandt annet.

de ser da rynkete ut, møkkete ut, dratt ut i fjeset. gjerne jenter i 20års alderen ser dratt ut i fjeset. og hva kommer det av tror dere? at de pleier huden så godt?

neppe. de overpleier huden sin.

og det samme ser jeg mange her inne gjør.

beklager å måtte si det men rynkekremer hjelper ikke. rynker kommer ofte av dårlige gener og en dårlig livsstil. ikke fordi dere glemmer rynkekremen.

den gjør dere bare enda verre.

ikke om jeg kaster bort pengene mine på merker som dette. de inneholder alt i fra parafin til parfyme og alkohol. jeg vil virkelig ikke la dette komme i nærheten av ansiktet mitt.

jo mindre man tukler med huden, jo bedre ser den ut!

kanskje en liten tankvekker for både dere og lommebøkene deres? :)

men hva gjør man ikke når man er desperat sier jeg. :roll:

Endret av Stell@
Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg driter vel i om det hjelper. Så lenge jeg FØLER at det hjelper, bruker jeg gjerne en ansiktsvaske, dagkrem, nattkrem og make-up. Bortsett fra det; når man føler seg vakker, så er man vakker!

Nå tror jeg sannelig jeg må komme meg avgårde, sånn at jeg får kjøpt meg en ny brunkrem med en eneste gang!

Skrevet

Jo, de HJELPER faktisk! Min mor som nærmer seg 60 hadde mange rynker i sitt ansikt. Etter å ha begynt med rådyre kremer har ansiktet hennes fått en helt annen glød, blitt mye fastere og mange av rynkene er blitt mye mindre! Hun er et levende eksempel på at pleie av huden hjepler, så ikke kom og fortell at det er å kaste penger.

Men dersom DU har dårlig erfaring med dem, er det vel bare la være å kjøpe dem i stedenfor å skrive sånne tulleinnlegg!!!!

Skrevet

Ingenting ser verre ut enn oversminkede tullinger som stinker av fjørti ulike dufter.

Gjest Gjest
Skrevet

Kremen og rensen jeg bruker inneholder i allefall naturlige ingredienser som er bra for huden. Er nig i at mange "overpleier" huden, det har jeg ikke tro på. Men rens er viktg for å få vekk blant annet forurensning og talg.

Gjest Stell@
Skrevet
Jeg driter vel i om det hjelper. Så lenge jeg FØLER at det hjelper, bruker jeg gjerne en ansiktsvaske, dagkrem, nattkrem og make-up. Bortsett fra det; når man føler seg vakker, så er man vakker!

Nå tror jeg sannelig jeg må komme meg avgårde, sånn at jeg får kjøpt meg en ny brunkrem med en eneste gang!

hehe. det med å føle seg vakker, så er man vakker. sorry. Det stemmer ikke. :grine2:

Gjest Stell@
Skrevet
Kremen og rensen jeg bruker inneholder i allefall naturlige ingredienser som er bra for huden. Er nig i at mange "overpleier" huden, det har jeg ikke tro på. Men rens er viktg for å få vekk blant annet forurensning og talg.

Ja rens er viktig hvis man bruker mye å fjeset ja. og jeg er enig med deg angående naturlige ingredienser. men det finnes også naturlige ingredienser som ikke er bra for huden også.

Gjest Stell@
Skrevet
Jo, de HJELPER faktisk! Min mor som nærmer seg 60 hadde mange rynker i sitt ansikt. Etter å ha begynt med rådyre kremer har ansiktet hennes fått en helt annen glød, blitt mye fastere og mange av rynkene er blitt mye mindre! Hun er et levende eksempel på at pleie av huden hjepler, så ikke kom og fortell at det er å kaste penger.

Men dersom DU har dårlig erfaring med dem, er det vel bare la være å kjøpe dem i stedenfor å skrive sånne tulleinnlegg!!!!

jeg har aldri brukt slikt. for jeg vil ikke ha slikt skitt i fjeset mitt.

mulig din mormor er veldig overtroisk og tror på dette, for tankene kan gjøre mye vet du, men beklager. det hjelper ikke. ;)

tulleinnlegg? jeg skriver det jeg mener. om du blir provosert av dette, så vær nå det da. :ler:

Gjest Piper
Skrevet
hehe. det med å føle seg vakker, så er man vakker. sorry. Det stemmer ikke.  :grine2:

Hva du måtte mene om vakkert, er da virkelig ikke det samme alle andre måtte mene. Himmel og hav, snakker om å heve seg selv opp som en som sitter med fasiten.

Gjest Stell@
Skrevet
Ingenting ser verre ut enn oversminkede tullinger som stinker av fjørti ulike dufter.

æsj ja jeg kjenner lukten i nesen min. :kvalm:

Gjest Stell@
Skrevet (endret)
Hva du måtte mene om vakkert, er da virkelig ikke det samme alle andre måtte mene. Himmel og hav, snakker om å heve seg selv opp som en som sitter med fasiten.

jeg tror at jo mindre man fokuserer på sitt ytre, jo mindre man går rundt og tror man er vakker... DA er man vakker.

det værste jeg ser er kvinner og ikke minst menn som går rundt og truter med munnen, strutter med kassa og den slags. det er da så gjennomskuelig.

det er lett å gjennomskue en person som selv mener en er vakker. man ser det på holdningen. og når en person går rundt og tror h*n er vakker, da er personen søren meg ikke mye vakker. :grine2:

Endret av Stell@
Gjest Sukkerert
Skrevet
jeg tror at jo mindre man fokuserer på sitt ytre, jo mindre man går rundt og tror man er vakker... DA er man vakker.

det værste jeg ser er kvinner og ikke minst menn som går rundt og truter med munnen, strutter med kassa og den slags. det er da så gjennomskuelig.

det er lett å gjennomskue en person som selv mener en er vakker. man ser det på holdningen. og når en person går rundt og tror h*n er vakker, da er personen søren meg ikke mye vakker.  :grine2:

Vil tro du ligger dårlig an i såfall.

Gjest Donna
Skrevet
Ja rens er viktig hvis man bruker mye å fjeset ja. og jeg er enig med deg angående naturlige ingredienser. men det finnes også naturlige ingredienser som ikke er bra for huden også.

Her tar du helt feil. Rens av huden er viktig for alle. Selvom man ikke bruker annet enn fuktighetskrem så er det så mye forurensing i luften at det absolutt bør renses bort hver kveld.

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Stell@, det er ikke det at du har dårlig hud og at ingenting hjelper på deg som gjør at du skriver dette innlegget da?

Endret av orakel
Gjest Gjest
Skrevet (endret)
Stell@, det er ikke det at du har dårlig hud og at ingenting hjelper på deg som gjør at du skriver dette innlegget da?

ENIG!!! Eller bare for å terge opp andre?

Jeg kan være enig i noe av det du sier; man skal ikke tro at alle disse kremer osv hjelper og bare man har alt det der, så vil man bli sååå vakker og så lykkelig, men det er faktisk ganske mange av oss somhar opplevd å få et bedre utseende- og kanskje bedre selvbilde- fordi vi får hjelp fra noen velvære produkter. Jeg har vært mye plaget av urten hun; og da snakker jeg om UREN hud. Jeg hadde ufattelig dårlig selvbilde. Etter ett år med gode hudpelie produkter og hudpleierutiner, så ble det såååå mye bedre og jeg har faktisk fått et bedre selvbilde! Dessuten er kosmetikk noe som får meg til å føle meg som kvinne og dessuten er det blitt en slags interesse for meg!

Men for all del; vi har forskjellige meniger- men å være så bombastisk som du er i de innleggende dine er ikke noe vits i; detv er ikke du som sitter med fasiten!!!

Endret av orakel
Gjest Tanita
Skrevet

Stella, ikke uttal deg om noe som du ikke har greie på i det hele tatt... Dette ble bare latterlig... Bruker man profesjonelle hudpleieprodukter, så har man mye igjen for det senere! Du merker det kanskje ikke nå, men vil nok angre på det senere. Lykke til med rynkene dine...

Gjest Sukkerert
Skrevet

Er forøvrig enig i det du skriver.

Det eksisterer ikke kremer som det har blitt vitenskapelig dokumentert at f eks. fjerner eller fører til utvikling av færre rynker.

Det eneste kremer kan tilføre huden, er fuktighet. Det kan spenol også.

Gjest Gjest
Skrevet

Her tar du helt feil. Rens av huden er viktig for alle. Selvom man ikke bruker annet enn fuktighetskrem så er det så mye forurensing i luften at det absolutt bør renses bort hver kveld.

Det var mitt poeng også

Gjest Chrizzy
Skrevet

Er det virkelig ikke vitenskaplig bevist at noen av disse kremene hjelper??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...