AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #81 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Nei, svikter du som kone, må du regne med at mannen er utro Anonymkode: b40b6...8bb Man trenger likevel ikke å pule rundt uten beskyttelse, dra med seg kjønnssykdommer hjem og produsere løsunger. Det er helt ekstremt å få hemmelige barn med andre enn ektefellen, det tyder på rimelig mange kortslutninger i topplokket. Dette hemmeligholdte barnet har faktisk søsken og besteforeldre det ikke engang vet om. Jeg kunne ha tilgitt utroskap om det kun har skjedd én gang, mot at mannen betalte for profesjonelt renhold og barnepass for å dekke opp for sine åpenbart manglende boevne i hjemmet sitt. Men ALDRI dette! Mannen til TS har jo et helt liv ved siden av familien! Anonymkode: e7f0e...8cc 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. desember 2024 #82 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg hadde kastet han på dør. Barna er store nok til å forstå dette hvis de er tenåringer. Har du råd til å kjøpe han ut og beholde hjemmet deres? For en idiot! Jeg blir så provosert! Dette har også med å vise barna dine hvordan de ikke skal la seg behandle, hvis de får vite at han har vært utro og holdt et barn skjult for deg, hvilke signaler sender det dem hvis du velger å bli i forholdet? Sender deg en klem❤️ du fortjener bedre! Anonymkode: 41c8d...b5f Er ikke sikkert det er lett og kaste han ut kan jo være hans hus ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #83 Del Skrevet 31. desember 2024 Tiuren skrev (1 time siden): Rent teknisk er det ikke noe forskjell på å være utro, og å være utro og lage et barn? Hvordan man forholder seg til situasjonen er individuelt. Tja. Syns valget om å la være å bruke kondom og risikere å dra hjem kjønnssykdommer gjør det verre Anonymkode: c6755...51a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #84 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Få ham til å overføre alt av verdi i ditt navn, deretter kan du vurdere om du ønsker å forbli i samboerskapet. Anonymkode: feff7...c9f Dette var trådens tåpeligste råd. Anonymkode: 98d05...5e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #85 Del Skrevet 31. desember 2024 Hadde skiftet lås på døren neste gang han var ute av huset og når han kom hjem hadde det stått en søppelsekk på trappa med det essensielle i, samt en lapp hvor det stod "du får dra til den andre familien din". Og test deg for kjønnssykdommer! Anonymkode: 9d3bf...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #86 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hadde skiftet lås på døren neste gang han var ute av huset og når han kom hjem hadde det stått en søppelsekk på trappa med det essensielle i, samt en lapp hvor det stod "du får dra til den andre familien din". Og test deg for kjønnssykdommer! Anonymkode: 9d3bf...aba Det er faktisk ikke lovlig. Anonymkode: 98d05...5e8 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #87 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hadde skiftet lås på døren neste gang han var ute av huset og når han kom hjem hadde det stått en søppelsekk på trappa med det essensielle i, samt en lapp hvor det stod "du får dra til den andre familien din". Og test deg for kjønnssykdommer! Anonymkode: 9d3bf...aba Vi eier hus sammen, så dette gjør jeg ikke. Det er faren til barna mine, og han har neppe hatt det bare bra oppi dette han heller. Akkurat nå tenker jeg mest på barn og far som har fått alt for lite tid sammen. Skulle ønske han hadde fortalt dette selv helt fra starten av. Han har vært her hele tiden og vært far for tenåringene våre, så tydeligvis har han jo på sett og vis valgt oss fremfor den lille. Det er både godt og vondt å tenke på. Anonymkode: a17b7...30c 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærrips Skrevet 31. desember 2024 #88 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vi eier hus sammen, så dette gjør jeg ikke. Det er faren til barna mine, og han har neppe hatt det bare bra oppi dette han heller. Akkurat nå tenker jeg mest på barn og far som har fått alt for lite tid sammen. Skulle ønske han hadde fortalt dette selv helt fra starten av. Han har vært her hele tiden og vært far for tenåringene våre, så tydeligvis har han jo på sett og vis valgt oss fremfor den lille. Det er både godt og vondt å tenke på. Anonymkode: a17b7...30c Ja det er faktisk det lille barnet som er den store "taperen" i denne situasjonen 😢 Syns virkelig synd på dere nå. Håper du finner ut hva du skal gjøre 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #89 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har felles bekjent med moren som fortalte meg. Samboer vet ikke at jeg vet. Han fortsetter som før, merker ingenting på han. Noe som faktisk virker skremmende på meg. Forstår ikke hvordan han er sammenskrudd. Han har vist seg å være en helt annen person enn den jeg trodde Anonymkode: a17b7...30c Så det var ikke engang han som fortalte deg det? Og barnet er to år gammelt, og han har hatt noe kontakt med det? Sorry, men dette ville vært en dealbreaker for meg. Ikke kontakten han har hatt, men bedraget og hemmelighetsholdelsen. Hadde nok ikke vurdert å fortsette dette forholdet! Anonymkode: e9466...a5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #90 Del Skrevet 31. desember 2024 Du er nå midt i en livskrise, enhver persons værste mareritt. Du vil sannsynligvis ha behov for hjelp fra kyndige for å komme deg over dette traumet. Jeg hadde fylt opp kontoen min fra felleskontoen, kjøpt meg en flybilett til andre siden av kloden og tatt meg en 2-3 ukers lang ferie, og dratt av gårde uten å gitt beskjed til mannen. I egne tanker, med sol og varme og andre omgivelser hadde jeg funnet vegen videre. Sender deg en klem, dette har du helt sikkert ikke fortjent❤️ Anonymkode: f6fff...4b7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #91 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Denne er jeg faktisk enig i. Utroskap i seg selv er egentlig ikke noe jeg plages av. Det er hemmelighold og barnet i seg selv som setter meg helt ut. Det at jeg ikke merker noe på han! At han har sånne store hemmeligheter med ei fremmed dame på denne måten. Han har jo et helt liv i hemmelighet. Jeg trodde vi her var hele hans liv. Anonymkode: a17b7...30c Ergo er det irrelevant hva som førte til utroskapen. Anonymkode: da897...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #92 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, svikter du som kone, må du regne med at mannen er utro Anonymkode: b40b6...8bb Noen som prøver å rettferdiggjøre seg selv her gitt... Anonymkode: 50111...5c2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 31. desember 2024 #93 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Man trenger likevel ikke å pule rundt uten beskyttelse, dra med seg kjønnssykdommer hjem og produsere løsunger. Det er helt ekstremt å få hemmelige barn med andre enn ektefellen, det tyder på rimelig mange kortslutninger i topplokket. Dette hemmeligholdte barnet har faktisk søsken og besteforeldre det ikke engang vet om. Jeg kunne ha tilgitt utroskap om det kun har skjedd én gang, mot at mannen betalte for profesjonelt renhold og barnepass for å dekke opp for sine åpenbart manglende boevne i hjemmet sitt. Men ALDRI dette! Mannen til TS har jo et helt liv ved siden av familien! Anonymkode: e7f0e...8cc Å kalle barn for løsunger er lavmål... Er ikke barna sin feil at dem blir satt til verden... 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 31. desember 2024 #94 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Så det var ikke engang han som fortalte deg det? Og barnet er to år gammelt, og han har hatt noe kontakt med det? Sorry, men dette ville vært en dealbreaker for meg. Ikke kontakten han har hatt, men bedraget og hemmelighetsholdelsen. Hadde nok ikke vurdert å fortsette dette forholdet! Anonymkode: e9466...a5d Nå er det faktisk ikke deg det er snakk om her, men ts.... Synes det er toppen av frekkhet slik mange holder på i denne tråden. TS ber om råd og ikke reprimande eller slikt. TS ønsker ikke brudd og skriver dette tydelig. At voksne mennesker ikke klarer å forholde seg til det ts faktisk spør om er veldig egoistisk synes jeg. Hun er i en krise. Oppfør dere! 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 31. desember 2024 #95 Del Skrevet 31. desember 2024 (endret) At han hadde holdt dette skjult for meg, hadde vært tunga på vektskåla. Han har da lekt familie med en annen dame mens jeg og barna gikk rundt som idioter hjemme. For kontakten med barnet må nesten ha skjedd i hennes hjem i og med at barnet bare er 2. Når du får deg til å skjule noe sånt for partneren din, så har du ingen grenser i det hele tatt. Du må faktisk ta høyde for at han har hatt sex med henne i anledningen at han har vært på besøk der for å ha kontakt med barnet. Samme hvor mye han nekter så er det en stor sannsynlighet for det. Han er ikke en sannferdig person, så hvordan kan du utelukke det. De har vært mor, far og barn i den sammenhengen. Kanskje kjærester også. Du er en særdeles frisinnet person når du kan leve med dette. Noe som gjør det enda småligere av han å ha holdt det skjult, for han må jo vite at du er en liberal person som ikke tar ting så tungt. Endret 31. desember 2024 av Nymerïa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cirkelin Skrevet 31. desember 2024 #96 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi eier hus sammen, så dette gjør jeg ikke. Det er faren til barna mine, og han har neppe hatt det bare bra oppi dette han heller. Akkurat nå tenker jeg mest på barn og far som har fått alt for lite tid sammen. Skulle ønske han hadde fortalt dette selv helt fra starten av. Han har vært her hele tiden og vært far for tenåringene våre, så tydeligvis har han jo på sett og vis valgt oss fremfor den lille. Det er både godt og vondt å tenke på. Anonymkode: a17b7...30c Du har et stort hjerte når du klarer å tenke på alle de involverte i denne saken. Jeg vet ikke om jeg hadde klart å være like inkluderende. Og jeg sier absolutt ikke at måten du tenker på er feil. Dette er en situasjon hvor det potensielt kan bli mange tapende parter. Du har noen valgmuligheter og det er lurt å tenke seg grundig om. Du må velge en tilnærming til problemet som du kan leve med i lengden. Det blir vanskelig etterpå uansett hva du velger. Derfor er det veldig lurt å sortere tanker og muligheter. Du kan i ro og fred bestemme hva som er best for deg og barna dine. Deretter kan du gjøre det som trengs. Jeg tenker at det er flere mulige løsninger, og at det som kjennes rett for deg ikke nødvendigvis vil kjennes rett for noen andre. Kan du tilgi og være en god bonusmor, så er det bra. Vil det gjøre at du blir en bitter bitch, så ikke gå for den løsningen. Velger du å gå, så er det også fullt forståelig. Men vil det gjøre deg knust og bitter, så er det kanskje feil løsning. Det beste er kanskje å fordøye nyheten. Gjerne diskutere med noen du er 100% fortrolig med, eller evt med en fagperson, før du setter deg ned med mannen og ber om hans versjon. Uansett hva du velger, så blir det nok en turbulent periode framover. Og uansett hva du velger, så lærer du tenåringene dine en viktig lekse om livet. Det er ofte lurt å tenke seg grundig om før man tar drastiske avgjørelser. Drastiske reaksjoner i kampens hete kan gjøre mer skade enn nytte. Sender deg en stor klem 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #97 Del Skrevet 31. desember 2024 Hadde tatt en lang samtale for å finne ut nøyaktig hvilken type kontakt han har med barnet, og veien videre ift ansvar og samvær. Tenker at hvis du skal fortsette forholdet må du være åpen for å få et lite barn i hus som ikke biologisk er ditt. Barnet må faktisk prioriteres, det er ikke barnets skyld at situasjonen er som den er. Etterhvert når far har fått på plass dette kan dere fortelle det til tenåringene , men jeg tror ikke jeg ville sagt noe enda når ting er så ferskt. Dere bør nok også bestille time hos parterapeut eller noe hvis du har behov for å «rydde opp» i utroskapen. Anonymkode: 8bd2b...08c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #98 Del Skrevet 31. desember 2024 Har ikke du merket noe? Det må da vises økonomisk? Han betaler vel bidrag? Du må nesten tenke over selv om dette er noe du vil leve med. Klarer du å fortsette forholdet nå når du vet hva han er i stand til å gjøre - altså lyve og leve et dobbeltliv? Anonymkode: 4929a...1fa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #99 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Han har vært utro og fått et barn uten å fortelle det til noen. Vi har store barn her hjemme. Hvordan reagere på dette? Hvordan forholde seg til alt? Brudd er i utgangspunktet ikke ønskelig Anonymkode: a17b7...30c Nei, da må du jo forberede deg selv, og ikke minst barna, på samvær med et halvsøsken som er født mens dere er et par. Lykke til med den øvelsen. I utgangspunktet er det trolig mest konstruktivt om dere bare flytter sammen, hele gjengen. Som en - permanent trekant? Anonymkode: b5c48...06f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #100 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har ikke du merket noe? Det må da vises økonomisk? Han betaler vel bidrag? Du må nesten tenke over selv om dette er noe du vil leve med. Klarer du å fortsette forholdet nå når du vet hva han er i stand til å gjøre - altså lyve og leve et dobbeltliv? Anonymkode: 4929a...1fa Han har nok ikke betalt noe bidrag. Det ville jeg merket! Det er nettopp det… Veldig usikker. Må sortere tanker. Anonymkode: a17b7...30c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå