AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #1 Del Skrevet 31. desember 2024 Noen som har peiling på naturlige svingninger av kolesterolet? Jeg tok målinger som viste 5,3 på tot. kolesterolet mitt forså å sjekke 3 uker senere hvor det da var 4,0. Hdl gikk fra 1,3 til 1,0 og ldl 3,9 til 3,0. Gjorde noen endringer i livsstilen, men vet ikke om det kan være det eller at det bare varierer så mye? Anonymkode: 3670b...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #2 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg er ikke helt sikker, men jeg tenker jo at du bør ta dette som et tegn på at du gjør noe riktig? Og at du kanskje er heldig som har et kolesterol som reagerer såpass mye på livsstilsendringer. Ikke alle har det. Anonymkode: 7c493...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #3 Del Skrevet 31. desember 2024 Endringer i livsstil kan vise seg på kolesterol nivået relativt fort. Anonymkode: c9d4f...b5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #4 Del Skrevet 31. desember 2024 https://www.oslomet.no/forskning/forskningsnyheter/merkbart-lavere-kolesterol Endringer skjer raskt. Anonymkode: d5927...790 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå