AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #1 Del Skrevet 31. desember 2024 Hei, først og fremst må jeg påpeke han og jeg holder på/dater, og har vært av og på siden høsten 2023. Jeg har nå flyttet til en annen by, og vi har avtalt at han skal komme å besøke meg, men han har mistet jobben så akkurat nå har han sagt han ikke har råd, men i går bestilte han tur til syden. Jeg vet at jeg ikke har noe med hva han bruker pengene på, men det stakk litt. Har jeg en grunn til å være litt sur pga det? Jeg vil ikke være urimelig <3 Anonymkode: d5f1e...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #2 Del Skrevet 31. desember 2024 Nei Anonymkode: 0e494...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #3 Del Skrevet 31. desember 2024 Hvorfor prioriterer han en tur til syden istedenfor å besøke deg, tror du? Mulig han har gode grunner for det, så du må nesten spørre for å vite hvordan han tenker. Anonymkode: a3e53...f78 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #4 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor prioriterer han en tur til syden istedenfor å besøke deg, tror du? Mulig han har gode grunner for det, så du må nesten spørre for å vite hvordan han tenker. Anonymkode: a3e53...f78 Jeg spurte han en uke før om han ville være med meg til syden på nyåret, men da sa han at han ikke hadde råd. Så jeg bare synes det var rart at han plutselig kunne bestille en tur. Jeg er litt redd for at han drar med en jente som jeg vet han hadde en greie med når vi hadde pause. Jeg har en følelse at han bare sier slikt til meg fordi at han ikke har lyst, for han har løyet før til meg. Anonymkode: d5f1e...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackRT Skrevet 31. desember 2024 #5 Del Skrevet 31. desember 2024 Her må du bare spørre rett ut... "Hvorfor ville du ikke bli med meg til syden? " Og så tenker jeg at det høres litt ut som forholdet deres ikke kommer til å overleve å bo langt fra hverandre. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #6 Del Skrevet 31. desember 2024 Han har ikke råd til å besøke deg eller dra til syden sammen med deg. Men han har råd til å reise til syden alene. Det henger ikke på greip.... Høres dessverre ut som du ikke er en prioritet for ham Anonymkode: 7e82f...a95 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #7 Del Skrevet 31. desember 2024 Avstandsforhold har aldri fungert. Han har ingen i hverdagen, så enten må du flytte til han eller han til deg. Hvis ikke er det ingen poeng. Menn som går inn i avstandsforhold er aldri seriøse, uten sex intet forhold. Når han velger ferie har han avsluttet forholdet, bare gå videre. Anonymkode: 3520e...361 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #8 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg tenker selv at jeg skal trekke meg litt unna, og fokusere på meg selv. vi fikk kontakt igjen etter jeg hadde flyttet, så synes hele greien er litt rar. Men men Anonymkode: d5f1e...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #9 Del Skrevet 31. desember 2024 Hvis dere ikke er klare for å være kjærester etter ett og ett halvt år, så sier det sitt om prioriteringer. Anonymkode: 86e48...7d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #10 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis dere ikke er klare for å være kjærester etter ett og ett halvt år, så sier det sitt om prioriteringer. Anonymkode: 86e48...7d8 Vi har vært av og på. Så vi var kjærester, men så ble det slutt også begynte vi å holde på igjen nå i høst Anonymkode: d5f1e...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 31. desember 2024 #11 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hei, først og fremst må jeg påpeke han og jeg holder på/dater, og har vært av og på siden høsten 2023. Jeg har nå flyttet til en annen by, og vi har avtalt at han skal komme å besøke meg, men han har mistet jobben så akkurat nå har han sagt han ikke har råd, men i går bestilte han tur til syden. Jeg vet at jeg ikke har noe med hva han bruker pengene på, men det stakk litt. Har jeg en grunn til å være litt sur pga det? Jeg vil ikke være urimelig <3 Anonymkode: d5f1e...7ab Dere er ikke sammen. Du er bare en fuckfriend. Finn deg noen som vil ha en stsbil forhold med deg og start på nytt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #12 Del Skrevet 31. desember 2024 Ny Bruker skrev (Akkurat nå): Dere er ikke sammen. Du er bare en fuckfriend. Finn deg noen som vil ha en stsbil forhold med deg og start på nytt. Vi er nok ikke fb. Jeg bodde så og si hos han før det ble slutt. Anonymkode: d5f1e...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #13 Del Skrevet 31. desember 2024 Hva med å kommunisere, og si: «Jeg synes det er rart at du først sa du ikke hadde råd til å reise med meg, eller til å besøke meg, men nå har du bestilt Sydentur. Hvordan skal jeg tolke dette?» Anonymkode: 001cf...254 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 31. desember 2024 #14 Del Skrevet 31. desember 2024 Hvorfor snakker du ikke med han? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #15 Del Skrevet 31. desember 2024 got2go skrev (1 minutt siden): Hvorfor snakker du ikke med han? Fordi sist gang jeg tok opp noe sånt med han ble han sur og sa at jeg såret han og slikt. Og ikke stolte på han. Så det sitter litt langt inne å ta ting opp med han Anonymkode: d5f1e...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marai Skrevet 31. desember 2024 #16 Del Skrevet 31. desember 2024 Snakk med han, men ut ifra hva du sier så virker ikke interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #17 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fordi sist gang jeg tok opp noe sånt med han ble han sur og sa at jeg såret han og slikt. Og ikke stolte på han. Så det sitter litt langt inne å ta ting opp med han Anonymkode: d5f1e...7ab Manipulerende. Får deg til å gå på eggeskall for å ikke gjøre han sur slik at han kan gjøre som han vil. En person som bryr seg hadde heller hatt en dialog rundt bekymringer og følelser du har Anonymkode: ce84f...e97 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #18 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Han har ikke råd til å besøke deg eller dra til syden sammen med deg. Men han har råd til å reise til syden alene. Det henger ikke på greip.... Høres dessverre ut som du ikke er en prioritet for ham Anonymkode: 7e82f...a95 Ts vet jo ikke hvem han skal reise med, set kan jo være en tur han har spart til lenge. Kanskje han skal reise meg en vennegjeng (gutta) eller familien. Mannen skal til utlandet med familien sin i år, og derfor har ikke han råd til å reise på ferie med meg også. Derfor reiser han på tur med dem, og jeg reiser for å besøke min familie. ts kunne jo heller sagt at hun forstår, og spør om de sammen skal spare til en enkel langhelg utenlands eller innenlands. Anonymkode: cbd75...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #19 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Vi har vært av og på. Så vi var kjærester, men så ble det slutt også begynte vi å holde på igjen nå i høst Anonymkode: d5f1e...7ab Med andre ord, dere er etter 1,5 år ikke kjærester. At dere fortsatt ikke kan snakke sammen, etter å ha vært av og på i halvannet år, og vært fwb siden i høst, sier litt om hvordan dere begge prioriterer å få dette til å funke. Anonymkode: 86e48...7d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #20 Del Skrevet 31. desember 2024 Han vet jo at du har spurt om det samme, så om ikke han kom med en grunn da han fortalte det til deg bryr han seg nok dessverre lite om hva du tenker om det. Jeg hadde vært ferdig med han etter det. Anonymkode: 4e580...f91 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå