AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #1 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg er ute etter en treningsapp hvor jeg kan sette sammen et program selv. Og da en som viser øvelsene og hvilke muskler som trenes. Gjerne øvelser som trener flere muskler samtidig. Og helst med velter og mindre med apparater. Har sett mye reklame for muscle monster app. Den er tilsynelatende det jeg er ute etter, men jeg er usikker på om man setter sammen programmet selv, eller om man får et ferdig oppsatt program der. Anonymkode: 5f9f3...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #2 Del Skrevet 31. desember 2024 Bare for å presisere. Det som appellerer med muscle monster app, er måten den viser hvilke muskler som aktiveres ved de ulike øvelsene. Jeg vurderer ikke nødvendigvis den appen, men en som på den måten, eller lignende, viser musklene som trenes og som viser hvordan en øvelse gjøres (og gjerne og hvordan den ikke skal gjøres). Har til nå brukt instagramsiden til fitonomyapp. Usikker på hvordan selve appen fungerer. Anonymkode: 5f9f3...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 31. desember 2024 #3 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg bruker Strong. Kan registrere fremgang og lage egne programmer. Ligger inne masse øvelser med bilder for å vise muskelgrupper, samt forklaring på utførsel. Noen er også med video. Og man kan legge inn egne øvelser om man vil. Jeg har også brukt den under rehabilitering, hvor jeg la inn kommentarer på hver øvelse i den aktuelle økten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #4 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg bruker Jefit og er fornøyd med den. Den har veldig mange øvelser inne, med forklaringer og kort videosnutt. Du får se hvilke muskelgrupper du har trent og hvor lang restitusjonstiden er per muskelgruppe. Har veldig mange bra funksjoner. Anonymkode: 47042...dc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå