AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #1 Del Skrevet 31. desember 2024 Etter 25 år som glattbarbert nedentil har jeg latt kjønnshåret gro, og liker det. Nå har mannen min begynt med skjegg - som jeg hater. Han har ikke sagt noe, men jeg tolker det som en stille protest. Hvordan løses dette? Anonymkode: aabae...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #2 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Etter 25 år som glattbarbert nedentil har jeg latt kjønnshåret gro, og liker det. Nå har mannen min begynt med skjegg - som jeg hater. Han har ikke sagt noe, men jeg tolker det som en stille protest. Hvordan løses dette? Anonymkode: aabae...fb1 Jeg vet det virker åpenbart, men det løses altså ved å snakke sammen. Spør om det er noen spesifikk grunn til at han vil ha skjegg plutselig, og ta det derfra. Anonymkode: 8ef6c...2ac 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #3 Del Skrevet 31. desember 2024 Kvinner : kjønnshår er naturlig 🤬🤬🤬 Også kvinner: ikke ha skjegg 🤬🤬🤬 Anonymkode: 7b5c7...809 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #4 Del Skrevet 31. desember 2024 Misliker han at du kar det gro da? Du kan ikke forvente at han barberer, om du ikke gjør det Anonymkode: 85997...932 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #5 Del Skrevet 31. desember 2024 Eh... prate sammen? Anonymkode: e2b22...ac0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #6 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Etter 25 år som glattbarbert nedentil har jeg latt kjønnshåret gro, og liker det. Nå har mannen min begynt med skjegg - som jeg hater. Han har ikke sagt noe, men jeg tolker det som en stille protest. Hvordan løses dette? Anonymkode: aabae...fb1 Så dere gjør begge som dere vil, selv om den andre ikke liker det. Anonymkode: 768a9...8da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #7 Del Skrevet 31. desember 2024 Hvordan klarer du å være gift når du ikke klarer å kommunisere? Anonymkode: 1537e...aa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:31 #8 Del Skrevet onsdag kl 09:31 Smålig av han dersom han gjør det som avstraffelse. Om han liker skjegg og egt vil ha det, men har barbert for å please deg, så tenker jeg at det er bra for begge to. Ingen skal barbere seg/klippe seg/kle seg for å please partneren- dersom man egentlig ønsker en annen stil Anonymkode: 88034...bf4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:09 #9 Del Skrevet onsdag kl 10:09 Her syns jeg du er dobbeltmoralsk, du lar det gro og mener mannen skal finne seg i det, noe han bør fordi du bestemmer selv hvordan du vil ha det. Men samtidig mener du at han skal være glattbarbert fordi du ikke liker skjegg? Ser du virkelig ikke dette? Litt på siden, men mannen min har skjegg, og jeg elsker det! Jeg syns han er fin, hot og deilig med det, og uten det så ser han ikke ut som seg selv. Anonymkode: b722b...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet onsdag kl 10:14 #10 Del Skrevet onsdag kl 10:14 AnonymBruker skrev (På 31.12.2024 den 9.12): Etter 25 år som glattbarbert nedentil har jeg latt kjønnshåret gro, og liker det. Nå har mannen min begynt med skjegg - som jeg hater. Han har ikke sagt noe, men jeg tolker det som en stille protest. Hvordan løses dette? Anonymkode: aabae...fb1 Kan du ikke bare spørre han da? Istedenfor for å synse? Det er det enkleste.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå