Gjest BunLover61 Skrevet 4. mars 2006 #1 Skrevet 4. mars 2006 Jeg har siden jeg var Ung, elsket lukten av ei Flott dames undertøy eller sokker! Kan også digge hansker/vanter - da de også kan gi en følelse av Hvem som har hatt dem på seg!! Jeg har det perfelt hvis jeg får tømme min "frustrasjon" i ei -for meg- Flott jente. Har spurt om å få kjøpe plaggene - av og til!!! Hva hadde DU som en av disse Babene sagt?????
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #2 Skrevet 4. mars 2006 Jeg har siden jeg var Ung, elsket lukten av ei Flott dames undertøy eller sokker! Kan også digge hansker/vanter - da de også kan gi en følelse av Hvem som har hatt dem på seg!! Jeg har det perfelt hvis jeg får tømme min "frustrasjon" i ei -for meg- Flott jente. Har spurt om å få kjøpe plaggene - av og til!!! Hva hadde DU som en av disse Babene sagt????? ← Heg vet det er sprøtt, men viktig for Meg. Hva skal jeg gjøre
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #4 Skrevet 4. mars 2006 sykt ja. æsj hadde jeg sagt. ← Takk for respons. Jeg vet det er Sprøtt osv, men jeg elsker å kjenne lukten av ei dame jeg aldri kan få på andre måter!!!
Gjest Chrizzy Skrevet 4. mars 2006 #5 Skrevet 4. mars 2006 Jeg tror jeg hadde flirt Men det trenger vel ikke være så sykt. I dag er man egentlig åpen for det meste. Så lenge som du er snill og grei og ikke tenker på sex med dyr eller barn, og så lenge du ikke har lyst å voldta å drepe, så er det ikke så farlig
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #6 Skrevet 4. mars 2006 Jeg tror jeg hadde flirt Men det trenger vel ikke være så sykt. I dag er man egentlig åpen for det meste. Så lenge som du er snill og grei og ikke tenker på sex med dyr eller barn, og så lenge du ikke har lyst å voldta å drepe, så er det ikke så farlig ← Kunne ALDRI tenkt meg å plage noen. Spesielt ikke ei jente som jeg helle kunne tenkt meg å Spise Opp !!! HeHe. Ville DU solgt eller gitt meg sokkene eller undertøyet Ditt??? Har ikke sett deg, men ---
Gjest Chrizzy Skrevet 4. mars 2006 #7 Skrevet 4. mars 2006 Kunne ALDRI tenkt meg å plage noen. Spesielt ikke ei jente som jeg helle kunne tenkt meg å Spise Opp !!! HeHe. Ville DU solgt eller gitt meg sokkene eller undertøyet Ditt??? Har ikke sett deg, men --- ← Var litt morsomt at sokkene kom først i rekken her. Spørsmålet er vel egentlig hva du ville betalt for det? Jeg tror ikke jeg hadde gitt deg sokkene mine. Men jeg hadde ikke ringt til politiet om du tok de, for å si det sånn
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #8 Skrevet 4. mars 2006 Var litt morsomt at sokkene kom først i rekken her. Spørsmålet er vel egentlig hva du ville betalt for det? Jeg tror ikke jeg hadde gitt deg sokkene mine. Men jeg hadde ikke ringt til politiet om du tok de, for å si det sånn ← Jeg ville aldri stjålet fra Deg eller gjort Noe som Du hadde sett på som plaging. Men, hvis du er "min type" så hade jeg nok prøvd hardt for å få kjøpt dine sokker,vanter eller Undertøy! Noe som har vært tett inntil en kropp jeg liker. Men, jeg ville Aldri prøve å gjøre noe Du ikke ville!!! Vet det kan virke skremmende med et slikt spørsmål, og jeg vil jo Ikke skremme ei jeg Forguder!!!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #9 Skrevet 4. mars 2006 Vet jo ikke Helt hvor jeg har deg Chrissy, men er glad for Din respons
Gjest Chrizzy Skrevet 4. mars 2006 #10 Skrevet 4. mars 2006 Jeg tror du tuller litt nå jeg, syns enda rekkefølgen er litt morsom, sokker, vanter og til slutt undertøy Jeg har egentlig opplevd ganske mye, til og med menn som har fulgt etter meg og en som stjal mitt skjørt. Men dette hadde vært en morsom historie å fortelle må jeg si..
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #11 Skrevet 4. mars 2006 Jeg tror du tuller litt nå jeg, syns enda rekkefølgen er litt morsom, sokker, vanter og til slutt undertøy Jeg har egentlig opplevd ganske mye, til og med menn som har fulgt etter meg og en som stjal mitt skjørt. Men dette hadde vært en morsom historie å fortelle må jeg si.. ← Hvordan kan han stjele det??? Jeg har ikke satt det i prioritert rekkefølge. Det ville jo blitt slik som dette kanskje... Undertøy, sokker, vanter. Men, jeg har akdri tenkt over det. Ville aldri fulgt etter deg mer enn noen hundre meter. Ønsker ikke å skremme noen, men jeg vet at å spørre om jeg kan få Kjøpe klærne - kan skremme!!!
Gjest Chrizzy Skrevet 4. mars 2006 #12 Skrevet 4. mars 2006 Vet jo ikke Helt hvor jeg har deg Chrissy, men er glad for Din respons ← Jeg tror egentlig at det er jeg som ikke vet hvor jeg har deg. Jeg tror ikke du er seriøs? Er du det? Men om dette nu skulle være seriøst, så tror jeg at jeg hadde gått for å "rappe" noen sokker eller vanter, ikke spørre om å få kjøpe
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #13 Skrevet 4. mars 2006 Jeg tror egentlig at det er jeg som ikke vet hvor jeg har deg. Jeg tror ikke du er seriøs? Er du det? Men om dette nu skulle være seriøst, så tror jeg at jeg hadde gått for å "rappe" noen sokker eller vanter, ikke spørre om å få kjøpe ← Jeg liker ikke å stjele fra noen - spesielt ikke en jeg "forguder" på min måte- Kanskje deg
Gjest Chrizzy Skrevet 4. mars 2006 #14 Skrevet 4. mars 2006 (endret) Hvordan kan han stjele det??? Jeg har ikke satt det i prioritert rekkefølge. Det ville jo blitt slik som dette kanskje... Undertøy, sokker, vanter. Men, jeg har akdri tenkt over det. Ville aldri fulgt etter deg mer enn noen hundre meter. Ønsker ikke å skremme noen, men jeg vet at å spørre om jeg kan få Kjøpe klærne - kan skremme!!! ← Han var hjemme hos meg og hadde tatt det da. Han fortalte meg det senere, syns det var litt rart egentlig. Men ikke så ille Klart det ville virke helt merkelig om du fulgte etter noen og spurte om å få kjøpe klærne. Du vil nok ikke få noen positiv respons av å gå frem på den måten. Men nå føler jeg meg litt idiot som sitter å svarer på det her tullet Endret 4. mars 2006 av chrizzy
Gjest Stell@ Skrevet 4. mars 2006 #15 Skrevet 4. mars 2006 Men nå føler jeg meg litt idiot som sitter å svarer på det her tullet ← ja der sa du det.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #16 Skrevet 4. mars 2006 Han var hjemme hos meg og hadde tatt det da. Han fortalte meg det senere, syns det var litt rart egentlig. Men ikke så ille Klart det ville virke helt merkelig om du fulgte etter noen og spurte om å få kjøpe klærne. Du vil nok ikke få noen positiv respons av å gå frem på den måten. Men nå føler jeg meg litt idiot som sitter å svarer på det her tullet ← Jeg skjønner at det høres rart ut, men jeg føler at jeg ikke er Noens type, og jeg liker å føle lukten av ei dame jeg digger synet av. Sykt, men sant!!! Du høres ut som ei jeg kunne fått JA fra hvis jeg hadde spurt. KANSKJE. Jeg skjønner de som blir "skremt" eller noe sånt.. Jeg tuller ikke Chrissy - jeg er kanskje syk - men dette er meg. Harmless and mad!
Gjest Chrizzy Skrevet 4. mars 2006 #17 Skrevet 4. mars 2006 Om du hadde kommet på gaten å spurt meg om å få kjøpe noe jeg hadde på meg fordi du forgudet meg, så hadde jeg blitt ganske så Det spørs jo på hvordan du ser ut og hvordan du oppfører deg, om man blir redd eller ikke. Men det er klart at du ikke burde gjøre det.
Gjest Chrizzy Skrevet 4. mars 2006 #18 Skrevet 4. mars 2006 Jeg skjønner at det høres rart ut, men jeg føler at jeg ikke er Noens type, og jeg liker å føle lukten av ei dame jeg digger synet av. Sykt, men sant!!! Du høres ut som ei jeg kunne fått JA fra hvis jeg hadde spurt. KANSKJE. Jeg skjønner de som blir "skremt" eller noe sånt.. Jeg tuller ikke Chrissy - jeg er kanskje syk - men dette er meg. Harmless and mad! ← Se hva du har gjort nå fordi du skrev det der, nå driver Stell@ på å reklamerer for meg som villig
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #19 Skrevet 4. mars 2006 Om du hadde kommet på gaten å spurt meg om å få kjøpe noe jeg hadde på meg fordi du forgudet meg, så hadde jeg blitt ganske så Det spørs jo på hvordan du ser ut og hvordan du oppfører deg, om man blir redd eller ikke. Men det er klart at du ikke burde gjøre det. ← Jeg vet det er syyykt - og jeg gjør det ikke til vanlig, men ettpar ganger har jeg barre Måttet gjøre det! Noen jenter er bare uimotståeligt flotte. Men, har måttet godta latter og. Du ville altså Aldri solgt meg noe??? Og hvis du hadde det. Hva er d verdt
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #20 Skrevet 4. mars 2006 Jeg vet det er syyykt - og jeg gjør det ikke til vanlig, men ettpar ganger har jeg barre Måttet gjøre det! Noen jenter er bare uimotståeligt flotte. Men, har måttet godta latter og. Du ville altså Aldri solgt meg noe??? Og hvis du hadde det. Hva er d verdt ← Må ikke forgude deg - ,men digge synet av deg og dITT
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå