Zidji Skrevet 31. desember 2024 #1 Del Skrevet 31. desember 2024 Bruker dere zalo til å vaske skjærebrett av tre? Det anbefales mild såpe, men er zalo innenfor da mtp at brettet oljes et par ganger i året? Nettopp blitt litt fancy og kjøpt meg dyrt skjærebrett som jeg ikke vil ødelegge 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #2 Del Skrevet 31. desember 2024 Zidji skrev (3 timer siden): Bruker dere zalo til å vaske skjærebrett av tre? Det anbefales mild såpe, men er zalo innenfor da mtp at brettet oljes et par ganger i året? Nettopp blitt litt fancy og kjøpt meg dyrt skjærebrett som jeg ikke vil ødelegge 😅 Bruker ikke Zalo, men Sunlight, da sistnevnte er svanemerket. Anonymkode: a1b6e...5e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #3 Del Skrevet 31. desember 2024 Zidji skrev (3 timer siden): Bruker dere zalo til å vaske skjærebrett av tre? Det anbefales mild såpe, men er zalo innenfor da mtp at brettet oljes et par ganger i året? Nettopp blitt litt fancy og kjøpt meg dyrt skjærebrett som jeg ikke vil ødelegge 😅 Zalo funker. har du skjørt rått kjøtt og lignende ville jeg strødd salt på og latt det ligge noen timer før jeg vasket det. Anonymkode: a6569...1fa 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå