AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:33 #81 Del Skrevet fredag kl 11:33 Blått skrev (10 timer siden): Jeg vet ikke helt. Jeg tror vi ser flotte menn/kvinner som vi kan fantasere om, men det er som ble sagt bak i tråden her: vi vet ikke hvordan de er som person. Jeg, personlig, sikler på Tom Hardy på tv-skjermen, men om jeg ville tatt i han om jeg fikk sjansen? Det er bare en fantasi, en dagdrøm, og ikke virkelig. Jeg føler vi alle fantaserer om hvordan han/hun kunne se ut, men det er jo ikke ekte. 🙈 Ja. Drømmedama/mannen eksisterer bare som ide/fantasi. Utseendet kan stemme, men alle de personlige egenskapene du ønsker kan ikke finnes i en og samme person. Det får vi leve med 😉 Anonymkode: 4c9cf...ebc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet fredag kl 20:38 #82 Del Skrevet fredag kl 20:38 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja. Drømmedama/mannen eksisterer bare som ide/fantasi. Utseendet kan stemme, men alle de personlige egenskapene du ønsker kan ikke finnes i en og samme person. Det får vi leve med 😉 Anonymkode: 4c9cf...ebc Helt enig 😊 jeg tror at når man forelsker seg så skjer det bare og uansett hvem det er så er det veldig koselig.. 🥰 så jeg tenker det er bare å dele også kan man fantasere litt sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:29 #83 Del Skrevet fredag kl 23:29 AnonymBruker skrev (12 timer siden): 70 kg.? Det blir vel litt mye på 170 cm.... Anonymkode: fa697...bda Det er det absolutt ikke hvis en har former. Er 171 selv, og ble ansett som syk når jeg veide 65. Anonymkode: 3eb1b...451 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:18 #84 Del Skrevet lørdag kl 10:18 AnonymBruker skrev (23 timer siden): 70 kg.? Det blir vel litt mye på 170 cm.... Anonymkode: fa697...bda Det er jo nesten intet. Anonymkode: 20081...2c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:21 #85 Del Skrevet lørdag kl 10:21 90 cm høy, tannløs og store ører🫣 Anonymkode: 45793...bd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:31 #86 Del Skrevet lørdag kl 16:31 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det er det absolutt ikke hvis en har former. Er 171 selv, og ble ansett som syk når jeg veide 65. Anonymkode: 3eb1b...451 Kommer vel an på benbygning og slikt. Jeg er 170 og veier 55 kg og ser normalt slank ut fordi jeg er atletisk bygget, får høre jeg ser trent og sunn ut. Hvis man er super petit og smal med høyde trenger man kanskje litt mer kilo for å se frisk ut 😊 Anonymkode: 932a3...868 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:33 #87 Del Skrevet lørdag kl 17:33 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Kommer vel an på benbygning og slikt. Jeg er 170 og veier 55 kg og ser normalt slank ut fordi jeg er atletisk bygget, får høre jeg ser trent og sunn ut. Hvis man er super petit og smal med høyde trenger man kanskje litt mer kilo for å se frisk ut 😊 Anonymkode: 932a3...868 Jeg har noe timeglass lignende, så bedre hofter og skuldre, former, veier 65 kilo og er 170. Vet ikke hvordan noen klarer å se syk ut på denne vekten og denne høyden, for jeg kan miste litt til å enda se sunn ut. Så sykere ut da jeg var 55 kilo, men jeg er jo bredere bygd og har mindre vekt rundt skuldre midje armer, legger, brystbetennelse syntes og hoftebelte. Hadde sikkert blitt likt i Paris på den tiden for var ganske mager. Må man ikke da heller ha mer muskler eller kanskje være pittelitt bredere, siden noen som er petit og har bmi på 22-23 isj ikke vil ha mye synlig skjellet, for det er større som krever mer å fylle. Er det ikke? En smal kropp krever mindre volum på et vis. Anonymkode: 6157a...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:38 #88 Del Skrevet lørdag kl 17:38 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har noe timeglass lignende, så bedre hofter og skuldre, former, veier 65 kilo og er 170. Vet ikke hvordan noen klarer å se syk ut på denne vekten og denne høyden, for jeg kan miste litt til å enda se sunn ut. Så sykere ut da jeg var 55 kilo, men jeg er jo bredere bygd og har mindre vekt rundt skuldre midje armer, legger, brystbetennelse syntes og hoftebelte. Hadde sikkert blitt likt i Paris på den tiden for var ganske mager. Må man ikke da heller ha mer muskler eller kanskje være pittelitt bredere, siden noen som er petit og har bmi på 22-23 isj ikke vil ha mye synlig skjellet, for det er større som krever mer å fylle. Er det ikke? En smal kropp krever mindre volum på et vis. Anonymkode: 6157a...6a0 Det er kanskje nok å bli mager på bestemte steder. Anonymkode: 6157a...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet lørdag kl 18:23 #89 Del Skrevet lørdag kl 18:23 Gothic chicks med former, gjerne litt stor rumpe og lår, og litt boobs. Ellers er jeg egentlig ikke så kresen bare du er awesome å henge rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:24 #90 Del Skrevet lørdag kl 19:24 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har noe timeglass lignende, så bedre hofter og skuldre, former, veier 65 kilo og er 170. Vet ikke hvordan noen klarer å se syk ut på denne vekten og denne høyden, for jeg kan miste litt til å enda se sunn ut. Så sykere ut da jeg var 55 kilo, men jeg er jo bredere bygd og har mindre vekt rundt skuldre midje armer, legger, brystbetennelse syntes og hoftebelte. Hadde sikkert blitt likt i Paris på den tiden for var ganske mager. Må man ikke da heller ha mer muskler eller kanskje være pittelitt bredere, siden noen som er petit og har bmi på 22-23 isj ikke vil ha mye synlig skjellet, for det er større som krever mer å fylle. Er det ikke? En smal kropp krever mindre volum på et vis. Anonymkode: 6157a...6a0 Jo, forstår logikken din 😄 folk blir alltid overrasket når de får høre vekten min og bmi på ca 19 fordi jeg er alt annet enn «tynn», men er atletisk bygget og tror man må ta på meg fysisk for å kjenne at jeg faktisk er tynn. For å se syk ut måtte jeg nok gått ned en 5-10 kg. Anonymkode: 932a3...868 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 02:42 #91 Del Skrevet søndag kl 02:42 Jeg har en klassisk hourglass form, og bruker str small og medium av og til. Når jeg veide 65 brukte jeg xs og det var nok flere som trodde jeg hadde utviklet spiseforstyrrelse. Har alltid trent, og tror jeg har en ganske tett beinbygning Anonymkode: 3eb1b...451 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå