AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:15 #61 Del Skrevet torsdag kl 16:15 Som Nancy eller Tina i denne videoen. Anonymkode: b59fd...0fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet torsdag kl 16:16 #62 Del Skrevet torsdag kl 16:16 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Bedre bilde av henne? Anonymkode: 4c9cf...ebc Første som slo meg at brystvorten hennes syns 🙈 men veldig pen dame - kan forstå tiltrekningen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet torsdag kl 16:18 #63 Del Skrevet torsdag kl 16:18 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du misser poenget fullstendig. Dette handler ikke om hvem hun er eller hvordan hun opptrer på bildet, men om hvordan hun ser ut. Derfor velger jeg et bilde som viser mye av det. Hun er en modell. Jeg vet ikke hvordan hun er som person. Anonymkode: 4c9cf...ebc Det er jo ofte sånn, på samme måte som alle som tilber Chris Hemsworth 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:19 #64 Del Skrevet torsdag kl 16:19 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er veldig nedverdigende for kvinner å være sammen med menn som har tatt til takke med dem, men som stadig drømmer seg bort om andre damer. Anonymkode: b2545...689 Så du tenker at kvinner som er sammen med helt alminnelige menn (altså de fleste), ikke synes en hot modellfyr er digg (-ere)? Er vi såå krenket her altså? Hjelpes. Anonymkode: c5a55...55c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:29 #65 Del Skrevet torsdag kl 16:29 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Som Nancy eller Tina i denne videoen. Anonymkode: b59fd...0fc K.I damer? Anonymkode: e0b53...526 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet torsdag kl 16:38 #66 Del Skrevet torsdag kl 16:38 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Du ønsker ei dame som stirrer rart og med et tomt blikk på sine egne pupper? Anonymkode: 3c793...873 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg forsto det da, men det eneste jeg klarer å se er det slappe livløse blikket og den dype fascinasjon over egne pupper 🤣 Det blikkfanget. Av alle rare bilder..... Anonymkode: 3c793...873 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Omg, nei. Om mulig verre 😬 Anonymkode: 3c793...873 Kanskje du skal holde deg unna slike tråder. Dine intensive svar fremstår som triggered. Generelt sett er slike tråder pinlig og meningsløse på mer enn én måte. For det første; hva folk har for preferanser er i grunn like uinteressant som hva hver og én liker å ha på brødskiva. Variasjonen er stor og det finnes ingen fasit for annet enn den enkelte. For det andre; det tyter frem usikre jenter som vil hetse og nedvurdere idealer som ikke ligner dem selv. Det er pinlig å bevitne og veldig gjennomskuelig. Tråden ender med en haug med syrlige tupper som (indirekte) hetser både seg selv, andre kvinner og menn ved å kommentere nedsettende om menn hvis de liker liker tynne, tjukke, korte, lave, blondiner, brunetter, blå øyne, brune øyne...osv. Det meste blir galt uansett. Skjønner ikke at dere gidder. Dere burde ha mer selvrespekt og vite bedre enn å bli trigget av folks fantasier og idealer. Hold dere unna slike tråder om dere ikke klarer la være å krangle på hvilke preferanser menn har. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:12 #67 Del Skrevet torsdag kl 17:12 Blått skrev (45 minutter siden): Det er jo ofte sånn, på samme måte som alle som tilber Chris Hemsworth 😝 Enig. Jeg er sikker på at veldig mange kvinner ville valgt han eller en annen hunk dersom de skulle velge en drømmemann utelukkende basert på utseende. ElectricScum skrev (28 minutter siden): Kanskje du skal holde deg unna slike tråder. Dine intensive svar fremstår som triggered. Generelt sett er slike tråder pinlig og meningsløse på mer enn én måte. For det første; hva folk har for preferanser er i grunn like uinteressant som hva hver og én liker å ha på brødskiva. Variasjonen er stor og det finnes ingen fasit for annet enn den enkelte. For det andre; det tyter frem usikre jenter som vil hetse og nedvurdere idealer som ikke ligner dem selv. Det er pinlig å bevitne og veldig gjennomskuelig. Tråden ender med en haug med syrlige tupper som (indirekte) hetser både seg selv, andre kvinner og menn ved å kommentere nedsettende om menn hvis de liker liker tynne, tjukke, korte, lave, blondiner, brunetter, blå øyne, brune øyne...osv. Det meste blir galt uansett. Skjønner ikke at dere gidder. Dere burde ha mer selvrespekt og vite bedre enn å bli trigget av folks fantasier og idealer. Hold dere unna slike tråder om dere ikke klarer la være å krangle på hvilke preferanser menn har. Fint å se at det er noen som forstår. De fleste av oss lever i den virkelige verden, blir forelsket i virkelige mennesker som ikke er supermodeller, men som vi (forhåpentligvis) ikke ser på som kompromisser av den grunn. Jeg valgte en kropp og et fjes som for meg fungerer som en fantasidame, og er lei meg dersom dette er en fornærmelse for enkelte her. Anonymkode: 4c9cf...ebc 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:30 #68 Del Skrevet torsdag kl 17:30 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis det er noe trøst inngår jeg idealet til mange her som blond, blåøyd, slank, pent ansikt, middels store pupper, innsvingt midje og lange ben. Men er likevel singel på femte året og har nå 3 katter 🤣 Anonymkode: 932a3...868 Katter er heldigvis veldig godt selskap ❤️ AnonymBruker skrev (1 time siden): Jammen kjære deg, det er spørsmål om hvordan DRØMMEdama SER ut. Selv om jeg skrev at drømmedama hadde vært lang og slank med store bryster og langt hår betyr det ikke et det er den eneste damen jeg kunne vært sammen med.. Hvis alt jeg kunne tenne på var en modelldame hadde jeg sikkert vært alene resten av livet. Det er ingenting feil med små snertne pupper, litt mage, eller en annen høyde. Er da mann, jeg liker damer jeg, uansett størrelse på pupp så liker jeg den sannsynligvis hvis jeg får lov til å se. Anonymkode: c5a55...55c Synd det ikke er mulig å spørre menn man dater hvordan drømmedama ser ut, og at man i så fall ikke kan forvente et ærlig svar. Så kunne man i det minste finne noen som hadde en drømmedame som lå så nært opp til eget utseende som mulig. Så lenge det ikke er mulig, og man risikerer å være en bulket Lada for en som ønsker seg splitter ny rød Ferrari, så er det eneste stedet disse puppene ser dagslys alene i dusjen bak låst dør. Anonymkode: e2c9a...766 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:32 #69 Del Skrevet torsdag kl 17:32 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Katter er heldigvis veldig godt selskap ❤️ Synd det ikke er mulig å spørre menn man dater hvordan drømmedama ser ut, og at man i så fall ikke kan forvente et ærlig svar. Så kunne man i det minste finne noen som hadde en drømmedame som lå så nært opp til eget utseende som mulig. Så lenge det ikke er mulig, og man risikerer å være en bulket Lada for en som ønsker seg splitter ny rød Ferrari, så er det eneste stedet disse puppene ser dagslys alene i dusjen bak låst dør. Anonymkode: e2c9a...766 Men mannen din er da ingen Ferrari han heller. Anonymkode: 6157a...6a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:38 #70 Del Skrevet torsdag kl 17:38 Ja hvordan ser drømmedama ut, selv så synes jeg det er vanskelig å definere en bestemt drømmedame siden jeg stadig vekk ser "drømmedamer". Og ingen av de trenger egentlig å ligne på hverandre. Ene dagen så kan det være Hunde - Maren og neste dag så kan det være skøyte-dama Jutt Leerdam, Christina Demidov, Ezinne Okparaebo. Så spekteret er innom, chubby, smellvakker, hvit, svart, blond, brunette, blåøyd og brunøyd. Fellestrekket er vel at alle er flotte på sin måte. Men det er få typiske influencer damer på drømmelisten, da snakker vi botox og falske vipper som er 5 cm lange, det frister ikke. Anonymkode: 35028...28d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:47 #71 Del Skrevet torsdag kl 17:47 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men mannen din er da ingen Ferrari han heller. Anonymkode: 6157a...6a0 Jeg har ingen mann og skal ikke ha noen heller. Anonymkode: e2c9a...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:59 #72 Del Skrevet torsdag kl 19:59 Dette har det vært forsket på. Heterofile menn foretrekker damer med tydelig forskjellig mellom midje og hofter(såkalt hips to waist ratio som skal være på 0.7) og symmetriske ansiktstrekk. Dette tyder på at kvinnen har god fruktbarhet som er det som har mest betyding for mannen i denne sammenheng. Anonymkode: a7252...ddd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:16 #73 Del Skrevet torsdag kl 22:16 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette har det vært forsket på. Heterofile menn foretrekker damer med tydelig forskjellig mellom midje og hofter(såkalt hips to waist ratio som skal være på 0.7) og symmetriske ansiktstrekk. Dette tyder på at kvinnen har god fruktbarhet som er det som har mest betyding for mannen i denne sammenheng. Anonymkode: a7252...ddd Men jeg kjenner kvinner med ulike kroppstyper og ansikter, som har flere barn. Denne teorien tror jeg ikke egentlig handler om helse, men estetikk. Noen ganger handler det om helse, tannstilling gjør det om det er på punktet at noen snorker for da er det liten plass til pust eller noe. Men tror det kan fikses. Hva er også vitsen med at menn men en kroppsform som vil "ødelegge" genpoolet til kvinnen med hoftene om de får barn sammen, liker disse kvinnene? For menn har også en form og også en helse. Eksen min likte midjet mitt, men jeg likte ikkke egentlig hans midje. Har ikke og vil ikke ha barn. Anonymkode: 6157a...6a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:22 #74 Del Skrevet torsdag kl 22:22 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men jeg kjenner kvinner med ulike kroppstyper og ansikter, som har flere barn. Denne teorien tror jeg ikke egentlig handler om helse, men estetikk. Noen ganger handler det om helse, tannstilling gjør det om det er på punktet at noen snorker for da er det liten plass til pust eller noe. Men tror det kan fikses. Hva er også vitsen med at menn men en kroppsform som vil "ødelegge" genpoolet til kvinnen med hoftene om de får barn sammen, liker disse kvinnene? For menn har også en form og også en helse. Eksen min likte midjet mitt, men jeg likte ikkke egentlig hans midje. Har ikke og vil ikke ha barn. Anonymkode: 6157a...6a0 Målte, har 0,7 varisajon. Nå vet jeg hvorfor jeg får komplimenter på kroppen min en del. Men er en fremtidig singel kattekvinne uansett og trives med det 🐈⬛❤️ Anonymkode: 6157a...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:30 #75 Del Skrevet torsdag kl 22:30 Jeg er brunettene med mørke øyner og hourglass. Får veldig ofte komplimenter på utseendet, spesielt kroppen min og øynene mine. Men begge mine ekser var utro. Begge sa de elsket kroppen min, men jeg var allikevel ikke nok. Anonymkode: 3eb1b...451 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet torsdag kl 23:52 #76 Del Skrevet torsdag kl 23:52 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Enig. Jeg er sikker på at veldig mange kvinner ville valgt han eller en annen hunk dersom de skulle velge en drømmemann utelukkende basert på utseende. Anonymkode: 4c9cf...ebc Jeg vet ikke helt. Jeg tror vi ser flotte menn/kvinner som vi kan fantasere om, men det er som ble sagt bak i tråden her: vi vet ikke hvordan de er som person. Jeg, personlig, sikler på Tom Hardy på tv-skjermen, men om jeg ville tatt i han om jeg fikk sjansen? Det er bare en fantasi, en dagdrøm, og ikke virkelig. Jeg føler vi alle fantaserer om hvordan han/hun kunne se ut, men det er jo ikke ekte. 🙈 Endret torsdag kl 23:53 av Blått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:13 #77 Del Skrevet fredag kl 10:13 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Målte, har 0,7 varisajon. Nå vet jeg hvorfor jeg får komplimenter på kroppen min en del. Men er en fremtidig singel kattekvinne uansett og trives med det 🐈⬛❤️ Anonymkode: 6157a...6a0 Tittei! Anonymkode: 28dd3...6ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:57 #78 Del Skrevet fredag kl 10:57 rummyking skrev (På 31.12.2024 den 7.58): 160-170cm høy og rundt 70kg. brunette med blågrå øyne. Hår forbi skuldrene. Må ha glimt i øyet🤩 Må ha en myk og deilig rumpe🍑 70 kg.? Det blir vel litt mye på 170 cm.... Anonymkode: fa697...bda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:02 #79 Del Skrevet fredag kl 11:02 AnonymBruker skrev (På 1.1.2025 den 19.35): Sånn: Anonymkode: 20081...2c7 Tykk.... Anonymkode: fa697...bda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet fredag kl 11:28 #80 Del Skrevet fredag kl 11:28 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Tykk.... Anonymkode: fa697...bda Tror nok du har målene dine litt feil. Her snakker du nærmere 100kg, men søt alikevell ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå