AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #1 Del Skrevet 31. desember 2024 Halla! Hvor normalt er dette, hvorfor, og hva ligger i det? La oss bare si at jeg er litt usikker på min plass og rolle, som mann. Har nemlig et spesielt forhold til en herlig dame. Hun skal bli sexolog, men er mystisk av seg. Snakker lite, liker å overaske, og har et "jeg vet hva du liker"-blikk hver gang jeg spør. Er en del av spenningen også, men fint å vite litt om tanken bak. 🙂 Trenger noen kloke huer, gjerne med samme erfaring. For noen dager siden spurte hun om hun kunne få knulle meg hardt, direkte og ordrett. Jeg så litt for meg at det var en ridetur på galopp det var snakk om, så selvsagt takket jeg ja. Dette er en utrolig vakker dame. Feminin, slank og deilige former, så det er sagt. Jeg er veldig heldig som har en som tar seg av meg på alle måter, på det planet. Hun liker å eksperimentere. Og har en veldig unisex-tenning på meg. Så jeg var klar for ridetur, da hun kom hjem til meg. Iført kåpe og vinterklær, men ikke så lenge. 😀 Og da hun begynte å bli ganske tynnkledd, skjønte jeg at hun ikke var ute etter en hingst ( true in so many ways). Hun hadde nemlig en strapon i moderat størrelse, som etterhvert poppet frem. Veldig realistisk, men jeg visste ikke hur jeg skulle oppføre meg. Men innrømmer at synet av den digge kroppen,med en spennende "tanga" med det lille ekstra, gjorde meg litt mindre maskulin. Som at luften i rommet byttet om rollene helt symmetrisk. Orker ikke å skrive en hel haug, men er jeg hennes prøvekanin eller noe? Er hun egentlig kanskje lesbisk-nyshjerrig, og eksperimenterer med meg? En mann? Hun har tidligere fingra meg, og jeg husker også at hun første gangen med fingrene, spurte om jeg kunne spre beina "som en jente". De ordene festet seg. Selv om det var for å komme lettere til prostata. Elsker det, så lot henne gjøre dette også. Men jeg har aldri følt meg mindre mandig. Med spredde bein, og en dame som knuller meg blå med en "penis". Mer og mer ivrig, dypt, raskt, sterkt. Hun ble helt vill av å knulle meg som en kvinne, og jeg ble helt vill av kriblinger og en nydelig dame som behandlet meg som en etterlengtet delikatesse, bare i omvendte kjønnsroller? Jeg har jo lest litt da, og vet at det er mer normalt enn de fleste forestiller seg. Men har det noen navn? Rollebytte? Kjønnsrolle-bytte? Og hva er spesielt med å penetrere en mann,som kvinne? Jeg trodde det var mest en lesbisk greie. Hun kunne fått mange av samme kjønn til å trygle, men hun vil ha meg. I en mildt sagt feminin versjon. Jeg elsker påfunnene hennes, men det er ikke den mannlige, maskuline greien hun vil ha fra meg. Har nesten aldri opplevd annet enn "lesbisk" sex med henne. Og jeg er alltid den mest kvinnelige. Med henne. Kan av og til være skikkelig caveman med andre damer, men med henne er det helt motsatt. Jeg elsker måten hun ser meg på, og tar meg på. Men om noen hadde sett oss, hadde detrodd det var to damer. Det er hun som er mannen i våre økter, som regel. På lek, men veldig realistisk. Dere damer: Hun både kommer hardt og enda hardere dess mer jeg nyter. Litt vanskelig å forklare. Hun har alltid vært veldig all over me. Det virker som at hun ikke tenker kjønn når vi har oss, så hun kan for eksempel gå fra å suge meg kraftig og "vanlig", til å plutselig snu meg rundt og gå løs på mer "kvinnelige" områder med tungen. Jeg nyter alt hun finner på, men det blir veldig mye stemmeskifte på meg, med henne. Ikke noe jeg gjør med vilje, men når hun blir sånn, begynner jeg automatisk å stønne med en pinlig lys stemme. En annen kvinne spurte meg en gang om jeg likte å bli pegget eller hva hun sa, og selv om hun var mye mer diskré, og jeg sa at det var litt for spaced out foreløpig. Så jeg takket nei. Hun ble veldig skuffet. Men nå? Jeg har SÅ lyst å spørre henne om hun vil ta meg med en strapon, men jeg er livredd for reaksjonen. Er et veldig åpent, fysisk forhold med den førstnevnte. Hun jeg TROR ønsker å pegge meg, derimot, hvis jeg ikke misforstod, er også en veldig flott dame. Høyere enn meg, som jeg liker. Jeg har SÅ lyst å spørre henne. Men i denne omvendt-situasjonen er jeg veldig i ukjent terreng. Kvinner: Er det vanlig at dere liker å bruke strapon på menn? Hvorfor tenner dere på det i så fall? Og tenker dere at mannen er kvinne eller noe? Hvilken type menn får frem denne lysten? Og hvordan går man frem om man som mann,har lyst på det samme? Hvordan spørre? Jeg er ikke så direkte som hun ene dessverre. Hvordan ville dere ha reagert om en mann dere er tiltrukket av, hadde spurt om dere var villige til å "bytte litt på avsender og mottaker"? Dritskummelt, men så deilig også. Tror ikke det blir et nei fra hun jeg tenker på, men jeg lurer generelt. Har aldri tatt initiativ til det selv, men har ofte opplevd motsatt. Lurer egentlig bare på om slike rollebytter er vanlig, og hva nøyaktig som er tenningen med det, for den givende kvinnen. Da forstår jeg mer meg selv også. Vet ikke hva det er med meg som gjør at damer blir slik. Får som regel bare svar som at jeg er veldig pen. Så jeg er altså en pen mann som tenner kvinner, men helst i kvinnelige posisjoner? Hadde vært fint å få høre noen erfaringer. Så blir det nok lettere å åpne seg 💘 Anonymkode: 5c7e6...143 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 31. desember 2024 #2 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Halla! Hvor normalt er dette, hvorfor, og hva ligger i det? La oss bare si at jeg er litt usikker på min plass og rolle, som mann. Har nemlig et spesielt forhold til en herlig dame. Hun skal bli sexolog, men er mystisk av seg. Snakker lite, liker å overaske, og har et "jeg vet hva du liker"-blikk hver gang jeg spør. Er en del av spenningen også, men fint å vite litt om tanken bak. 🙂 Trenger noen kloke huer, gjerne med samme erfaring. For noen dager siden spurte hun om hun kunne få knulle meg hardt, direkte og ordrett. Jeg så litt for meg at det var en ridetur på galopp det var snakk om, så selvsagt takket jeg ja. Dette er en utrolig vakker dame. Feminin, slank og deilige former, så det er sagt. Jeg er veldig heldig som har en som tar seg av meg på alle måter, på det planet. Hun liker å eksperimentere. Og har en veldig unisex-tenning på meg. Så jeg var klar for ridetur, da hun kom hjem til meg. Iført kåpe og vinterklær, men ikke så lenge. 😀 Og da hun begynte å bli ganske tynnkledd, skjønte jeg at hun ikke var ute etter en hingst ( true in so many ways). Hun hadde nemlig en strapon i moderat størrelse, som etterhvert poppet frem. Veldig realistisk, men jeg visste ikke hur jeg skulle oppføre meg. Men innrømmer at synet av den digge kroppen,med en spennende "tanga" med det lille ekstra, gjorde meg litt mindre maskulin. Som at luften i rommet byttet om rollene helt symmetrisk. Orker ikke å skrive en hel haug, men er jeg hennes prøvekanin eller noe? Er hun egentlig kanskje lesbisk-nyshjerrig, og eksperimenterer med meg? En mann? Hun har tidligere fingra meg, og jeg husker også at hun første gangen med fingrene, spurte om jeg kunne spre beina "som en jente". De ordene festet seg. Selv om det var for å komme lettere til prostata. Elsker det, så lot henne gjøre dette også. Men jeg har aldri følt meg mindre mandig. Med spredde bein, og en dame som knuller meg blå med en "penis". Mer og mer ivrig, dypt, raskt, sterkt. Hun ble helt vill av å knulle meg som en kvinne, og jeg ble helt vill av kriblinger og en nydelig dame som behandlet meg som en etterlengtet delikatesse, bare i omvendte kjønnsroller? Jeg har jo lest litt da, og vet at det er mer normalt enn de fleste forestiller seg. Men har det noen navn? Rollebytte? Kjønnsrolle-bytte? Og hva er spesielt med å penetrere en mann,som kvinne? Jeg trodde det var mest en lesbisk greie. Hun kunne fått mange av samme kjønn til å trygle, men hun vil ha meg. I en mildt sagt feminin versjon. Jeg elsker påfunnene hennes, men det er ikke den mannlige, maskuline greien hun vil ha fra meg. Har nesten aldri opplevd annet enn "lesbisk" sex med henne. Og jeg er alltid den mest kvinnelige. Med henne. Kan av og til være skikkelig caveman med andre damer, men med henne er det helt motsatt. Jeg elsker måten hun ser meg på, og tar meg på. Men om noen hadde sett oss, hadde detrodd det var to damer. Det er hun som er mannen i våre økter, som regel. På lek, men veldig realistisk. Dere damer: Hun både kommer hardt og enda hardere dess mer jeg nyter. Litt vanskelig å forklare. Hun har alltid vært veldig all over me. Det virker som at hun ikke tenker kjønn når vi har oss, så hun kan for eksempel gå fra å suge meg kraftig og "vanlig", til å plutselig snu meg rundt og gå løs på mer "kvinnelige" områder med tungen. Jeg nyter alt hun finner på, men det blir veldig mye stemmeskifte på meg, med henne. Ikke noe jeg gjør med vilje, men når hun blir sånn, begynner jeg automatisk å stønne med en pinlig lys stemme. En annen kvinne spurte meg en gang om jeg likte å bli pegget eller hva hun sa, og selv om hun var mye mer diskré, og jeg sa at det var litt for spaced out foreløpig. Så jeg takket nei. Hun ble veldig skuffet. Men nå? Jeg har SÅ lyst å spørre henne om hun vil ta meg med en strapon, men jeg er livredd for reaksjonen. Er et veldig åpent, fysisk forhold med den førstnevnte. Hun jeg TROR ønsker å pegge meg, derimot, hvis jeg ikke misforstod, er også en veldig flott dame. Høyere enn meg, som jeg liker. Jeg har SÅ lyst å spørre henne. Men i denne omvendt-situasjonen er jeg veldig i ukjent terreng. Kvinner: Er det vanlig at dere liker å bruke strapon på menn? Hvorfor tenner dere på det i så fall? Og tenker dere at mannen er kvinne eller noe? Hvilken type menn får frem denne lysten? Og hvordan går man frem om man som mann,har lyst på det samme? Hvordan spørre? Jeg er ikke så direkte som hun ene dessverre. Hvordan ville dere ha reagert om en mann dere er tiltrukket av, hadde spurt om dere var villige til å "bytte litt på avsender og mottaker"? Dritskummelt, men så deilig også. Tror ikke det blir et nei fra hun jeg tenker på, men jeg lurer generelt. Har aldri tatt initiativ til det selv, men har ofte opplevd motsatt. Lurer egentlig bare på om slike rollebytter er vanlig, og hva nøyaktig som er tenningen med det, for den givende kvinnen. Da forstår jeg mer meg selv også. Vet ikke hva det er med meg som gjør at damer blir slik. Får som regel bare svar som at jeg er veldig pen. Så jeg er altså en pen mann som tenner kvinner, men helst i kvinnelige posisjoner? Hadde vært fint å få høre noen erfaringer. Så blir det nok lettere å åpne seg 💘 Anonymkode: 5c7e6...143 Halla. Det der var helt rå lesning💘 Send meg gjerne en PM, hvis du vil. Regner med du får de villeste orgasmer av å bli håndtert på denne måten og at det er du som er kvinnen i forholdet og som skriker og stønner seg stemmeløs etter å bli knullet grundig og hardt lenge❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå