AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #1 Del Skrevet 31. desember 2024 Har i nesten to måneder pratet med en på Tinder. Vi bor i ulike byer så tok tid før vi møttes, og alt på andre date overnattet han hos meg. Vi har bare hatt to dater. Siden vi snapper gjennom dagen og ringer hverandre hver kveld så føles det som om vi kjenner hverandre mye bedre enn det. Derfor føltes det naturlig med sex på andre date, og vi har snakket mye om at vi gleder oss, hva vi liker osv. han sa også om sin egen størrelse «du kommer ikke til å bli skuffet». Vell, det var en mikropenis, og sexen var dårlig. Han kompenserte ikke med hverken fingre eller tunge. Jeg har siden prøvd å bearbeide det og overbevise meg selv om at det må jo bare bli bedre? Jeg kan leve med middels sex? Men møtte så en annen på romjulsfest. Tok meg selv i å glemme at jeg alt er på veg inn i et forhold og klinte i veg med nr2. Litt tafsing ble det også. Og måten han tok styring på ga meg inntrykk av at han er perfekt for meg i senga. Merket også at han er velutstyrt. men så kom edrulivet. Har pratet litt med nr 2 og merker jeg er veldig betatt. Men får så lite at jeg kjenner jeg er veldig i tvil om han er like interessert i meg… samtidig later jeg som at alt er normalt overfor nr 1. Men mindre ivrig hva gjør jeg? Er det håp for at jeg kan fortsette som før med nr 1? Om jeg glemmer soveromsdelen er jo han en jeg virkelig så for meg å leve livet med… eller har jeg vært utro? Bare å dumpe? Anonymkode: 5bfdf...20d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #2 Del Skrevet 31. desember 2024 Er dere eksklusive? Hvis nei så er det bare å kjøre på, hvis ja da ville jeg tenkt meg om to ganger om du skal holde på med flere på en gang. For meg hadde det vært takk og farvel om vi var eksklusive. Anonymkode: 40854...60f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #3 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg syns du bør slippe nr 1 løs, for du sårer han noe skikkelig med å bare holde på han når du ikke engang liker han. Anonymkode: 517c2...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #4 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg syns du bør slippe nr 1 løs, for du sårer han noe skikkelig med å bare holde på han når du ikke engang liker han. Anonymkode: 517c2...9b6 Men jeg liker han. Bare redd det holder på å gå i vennefella… ts Anonymkode: 5bfdf...20d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #5 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Men jeg liker han. Bare redd det holder på å gå i vennefella… ts Anonymkode: 5bfdf...20d Du virker ikke som noen særlig god venn, eller som om du har kjærestepotensiale. Måten du skriver om ham på er utrolig nedlatende. Selv fremstår du som overfladisk og ganske opportun. La ham gå, han fortjener sannsynligvis bedre Anonymkode: 57cd9...67d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #6 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Men jeg liker han. Bare redd det holder på å gå i vennefella… ts Anonymkode: 5bfdf...20d Liker han deg? Er spørsmålet her. Anonymkode: 517c2...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #7 Del Skrevet 31. desember 2024 La nr 1 gå. Han fortjener bedre. Du kommer bare til å såre han. Dette er vel egentlig bare et veldig godt eksempel på at kvinner ikke er villig til å jobbe for et forhold. Du har hatt sex med han engang, sex er aldri bra førstegang. Det blir bedre desto bedre dere kjenner hverandre. Anonymkode: 3c95e...616 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå