Gå til innhold

Jeg blir GALEN snart!!!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hjelp meg å forstå - jeg har snakket med en fyr i 4 mnd og møtt han en gang. Hadde sex, møtet var fantastisk, koste og var kjempe kjærlig i 1 døgn. Etter jeg dro sendte han en mld med en gang og ble enda mer intens. Ga meg komplimenter støtt og stadig, fortalte om meg til venner, sa han likte meg utrolig godt og ble mer engasjert. Vi snakker like mye til den dag i dag og jeg merker han åpner seg gradvis mer og mer opp. 

Her er greien - han er så forbanna vag på å møtes. Føler jeg må mase hull i hodet på han! Og han svarer alltid, men ofte unnvikende. Sånn var han allerede første møtet også, så ikke noe nytt. Da var det jeg som fikset alt for han så han trengte ikke å gjøre noe. Denne gangen må han fikse et par småting for å møtes, men han er unnvikende i form av å si - ja, skal se på det. Skal sjekke det ut, men sjekker jo aldri det ut. 

Normalt hadde jeg bare gitt opp og kastet inn håndkle og tatt det for et soleklar svar at han ikke var intr. Men her kommer det jeg irriterer meg over, han vil snakke med meg 24/7. Han vil FaceTime, ha tlf sex med meg, stalker some mine - liker alt. Når han er på byen går han hjem for å snakke i tlf med meg og ha tlf sex med meg - fremfor å møte andre. Han lagrer bilder han meg på kamerarull (noe han nylig har begynt med). Før lagret han kun i chat! Har sagt jeg kommer kanskje til å være med andre, og merker til slutt at han stilte seg negativ til det. Har vist tegn til å være småsjalu. Han sier han ikke har lyst til å være med andre ?!?!? 
Sier på fylla han har lyst til å reise med meg og reagerer på Snapchat kartet og når han er ute. Følger med etc. 

Jeg har ALDRI opplevd en fyr som er så intens, men samtidig så vag ? Sant skal være sagt at han er av den mer reserverte typen og det var jeg som måtte ta første steget for å være fysisk. Jeg merket at han var veldig nervøs, høy puls etc. Jeg vil vanligvis aldri unnskylde en fyr for å ikke møtes, fordi det er et soleklart tegn på at han ikke er intr. Men hvorfor i Helv*te bruke så mye tid og være så kjærlig med en du ikke vil treffe ? Sant skal være sagt at jeg er noen år eldre og man kan si at jeg er ut av hans liga rent utseende messig. Han påpeker hele tiden hvor flott jeg er. Dette er en mann med sjarm derimot og et glimt i øyet, noe som gjør han utrolig flott overordnet sett! 

Men HJELP! 

Anonymkode: 8541b...c9c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er enkel underholdning som han ikke trenger å løfte en finger for alt det du nevner han gjør krever null innsats, jo før du skjønner det jo bedre er det for deg. 

Anonymkode: 61c5b...f0d

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du er enkel underholdning som han ikke trenger å løfte en finger for alt det du nevner han gjør krever null innsats, jo før du skjønner det jo bedre er det for deg. 

Men hvorfor treffer han ingen andre eller reagerer når jeg gjør det?  Krever jo noe av deg når du svarer 24/7. Du vier ikke så mye tid til en som du ikke er noe intr i? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men hvorfor treffer han ingen andre eller reagerer når jeg gjør det?  Krever jo noe av deg når du svarer 24/7. Du vier ikke så mye tid til en som du ikke er noe intr i? 

Man møter folk man er interessert i.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtt han 1 gang bare og allerede hatt sex? Der har du svaret ditt. 

Anonymkode: fc44e...027

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Man møter folk man er interessert i.

Og det er jeg helt enig i! Men hvorfor bli enda mer pågående og «intr» etter vi faktisk møttes? Veldig naturlig å treffes igjen da.. Hadde skjønt det om han trakk seg mer unna/ble passiv. Men her var det stikk motsatt. Igjen skal ikke unnskylde han, men noen er jo veldig engstelig av natur. Kan det være noe tilsvarende ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv chattet med folk jeg ikke likte på den måten. Men å chatte 24 7 uten å være interisert, tåpelig på grensen til trist.

Anonymkode: 9ada6...e26

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og det er jeg helt enig i! Men hvorfor bli enda mer pågående og «intr» etter vi faktisk møttes? Veldig naturlig å treffes igjen da.. Hadde skjønt det om han trakk seg mer unna/ble passiv. Men her var det stikk motsatt. Igjen skal ikke unnskylde han, men noen er jo veldig engstelig av natur. Kan det være noe tilsvarende ?

Kan være fordi han vet han får ha sex med deg igjen om han er.

Har hørt at om du er usikker, er han ikke så interisert som han burde vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en tafatt person som bruker deg som tidsfordriv og billig bekreftelse. Sorry, du som dame må gjøre litt mindre. Her tar du jo initiativ til alt. Hele fyren er jo uinteressert i noe seriøst med deg. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har selv chattet med folk jeg ikke likte på den måten. Men å chatte 24 7 uten å være interisert, tåpelig på grensen til trist.

Gir du de komplimenter, vil ha tlf sex og snakker om livet ditt/familie og venner til folk du ikke liker ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi han har telefon sex med deg. Han holder deg varm så han ikke mister tilgangen på det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mona123 skrev (1 minutt siden):

Han er en tafatt person som bruker deg som tidsfordriv og billig bekreftelse. Sorry, du som dame må gjøre litt mindre. Her tar du jo initiativ til alt. Hele fyren er jo uinteressert i noe seriøst med deg. 

Har ikke sagt at jeg nødvendig vil ha noe seriøst, men å treffes innimellom er jo normalt når man prater konstant ?!? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi han har telefon sex med deg. Han holder deg varm så han ikke mister tilgangen på det. 

Men velger å ikke ligge med andre? Fyren er jo ikke aseksuell ?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere høres ut som dere er omtrent like mentalt havarert, begge to..

Anonymkode: e0485...59f

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men velger å ikke ligge med andre? Fyren er jo ikke aseksuell ?!?

han er ikke interessert, du er et tidsfordriv, det er fakta, en mann som er interessert vil møte deg og det kan du ikke nekte på. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil du leve et samliv hvor du tvang noen inn i det? Vil det føles bra at han ikke løfter en finger for å være der for deg som du ønsker for han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

han er ikke interessert, du er et tidsfordriv, det er fakta, en mann som er interessert vil møte deg og det kan du ikke nekte på. 

Det er ikke en fasit på alt. Noen kan faktisk ha sosial angst/ være engstelig. Han virker som den engstelige typen. Han er utrolig snill, og jeg har møtt menn som faktisk ikke vil treffe meg. Og han er alt annet enn det. Så ja, kan være du ha rett. Men jeg syntes det er så sært å være så god med du ikke har noe intr for 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en fasit på alt. Noen kan faktisk ha sosial angst/ være engstelig. Han virker som den engstelige typen. Han er utrolig snill, og jeg har møtt menn som faktisk ikke vil treffe meg. Og han er alt annet enn det. Så ja, kan være du ha rett. Men jeg syntes det er så sært å være så god med du ikke har noe intr for 

Da bare gjør du det da. Fortsett å prøv deg på han

Skjønner ikke hvorfor du spørr oss, bare for at vi skal fortelle deg at han føler garantert det du føler?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor fortsetter du å opprette tråd på tråd når du ikke er interessert i å ta til deg svar?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...