AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #1 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg er evig singel og hvert 14 februar som har passert meg, så blir jeg bare trist. Trist å ikke ha en som jeg kan leie og gjøre noe fint for henne. Er en mann på 43 år forresten. Anonymkode: 51ddf...4f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #2 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg forstår at det er sårt ❤️ Jeg tenker likevel at hvis du allerede nå begynner å tenke på å grue deg til Valentines, så trenger du også noe mer i livet ditt. Det kan være noe å engasjere deg i, så du ikke sitter å grubler så mye over det du ikke har. Å kjenne etter hvordan man har det, kan være sunt. Å kjenne for mye etter, kan også bli usunt. Det er vel kanskje også derfor man sier at man gjerne møter noen når man minst venter det. Engasjerte mennesker trekker gjerne også andre mennesker, mens dem som har en aura av oppgitthet gjør det motsatte. Jeg kjenner ikke deg, hvordan du er, hva du gjør og sier ikke noe om hvilke kategori du tilhører, for å understreke det. Du høres ut som en omsorgsfull og bra person som helt sikkert kan gjøre en jente glad og lykkelig ❤️ Lykke til! Anonymkode: 3cfa0...199 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 31. desember 2024 #3 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg er evig singel og hvert 14 februar som har passert meg, så blir jeg bare trist. Trist å ikke ha en som jeg kan leie og gjøre noe fint for henne. Er en mann på 43 år forresten. Anonymkode: 51ddf...4f9 What You think , You attract. Slutt å definer deg selv som evig singel . Begynn heller å kjøp en pen ting hver valentine , å spar de til hun dukker opp. Toget er ikke gått , men fokuset ditt er negativt . Med en positiv innstilling skal du se den rette dukker opp etter hvert . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #4 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er evig singel og hvert 14 februar som har passert meg, så blir jeg bare trist. Trist å ikke ha en som jeg kan leie og gjøre noe fint for henne. Er en mann på 43 år forresten. Anonymkode: 51ddf...4f9 Du er vel for gammel til å bry deg om valentines day? Det er en ny tradisjon importert utelukkende av varehandelen. Mann 45 Anonymkode: 7e228...201 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå