AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #1 Del Skrevet 31. desember 2024 Kan 140 seng holde til 2 menn? Jeg er en singel homofil mann og dater ikke noen, men tenker langsiktig. Vil en 140 seng bli altfor lite hvis jeg feks fant en mann om 2-3 år? Jeg har et lite soverom på 7.5 kvm og lav takhøye, vil derfor ha mest milig gulvplass Anonymkode: 3c4ae...5b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #2 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg er liten jente og 140 er altfor lite på fast basis. Supert når man er nyforelsket, men dette roer seg. 160 er også for lite, en seng for to må være minst 180. Anonymkode: 2f5ae...7bc 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #3 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er liten jente og 140 er altfor lite på fast basis. Supert når man er nyforelsket, men dette roer seg. 160 er også for lite, en seng for to må være minst 180. Anonymkode: 2f5ae...7bc Jeg har aldri hatt 180 seng. Er vant med 120 så for meg høres 140 helt fint ut. hvis det viser seg om Noen år at det er for lite kan du selge sengen og dere kan kjøpe ny sammen. Anonymkode: 8555d...da5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GMT800 Skrevet 31. desember 2024 #4 Del Skrevet 31. desember 2024 140 er helt greit innimellom eller for langhelgbesøk og sånt, men tenker 160 bør være minimum om vi snakker på fast basis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 31. desember 2024 #5 Del Skrevet 31. desember 2024 Det går bra med 150, men selvfølgelig avhengig av hvor omfangsrike dere er. Vi var en mann og en dame med gjennomsnittlig bmi på 45. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #6 Del Skrevet 31. desember 2024 Vi hadde 120 ganske lenge, ikke bare vi to men også hunden på 25 kilo lå der. Var deilig å få 150 men det gikk med 120 også. Jeg tenker så lenge du er singel så er 120 fint og så hadde jeg heller fått en større seg hvis det ble samboerskap. Det er jo ikke sikkert du og ny samboer blir å bo i din leilighet. Anonymkode: b709c...77f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #7 Del Skrevet 31. desember 2024 Flintis skrev (Akkurat nå): Det går bra med 150, men selvfølgelig avhengig av hvor omfangsrike dere er. Vi var en mann og en dame med gjennomsnittlig bmi på 45. Er 190 men forholsvis slank , foreløpig Anonymkode: 3c4ae...5b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #8 Del Skrevet 31. desember 2024 Hvor stor kropp du har er essensielt for spørsmålet. Og om du liker å sove tett, eller vil ligge romslig. Jeg synes 150 funker helt fint, 180 er luksus. Har ikke prøvd 140. Anonymkode: 30152...7c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #9 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kan 140 seng holde til 2 menn? Jeg er en singel homofil mann og dater ikke noen, men tenker langsiktig. Vil en 140 seng bli altfor lite hvis jeg feks fant en mann om 2-3 år? Jeg har et lite soverom på 7.5 kvm og lav takhøye, vil derfor ha mest milig gulvplass Anonymkode: 3c4ae...5b6 Det går, men ville nok heller gått for 160 tror jeg. Anonymkode: 85fab...0d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #10 Del Skrevet 31. desember 2024 160 har jeg alene som kvinne. Noe annet er utenkelig. På soverommet er senga langt viktigere enn gulvplassen. Anonymkode: b914a...f36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 31. desember 2024 #11 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er 190 men forholsvis slank , foreløpig Anonymkode: 3c4ae...5b6 Kanskje du skal legge deg på kanten av en madrass og måle hvor langt inn du kommer også gange dette med 2? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #12 Del Skrevet 31. desember 2024 Vi har byttet på soverommene med ungene, og byttet i en slik prosess til 150 seng. Går helt fint for slank dame og overvektig mann. 140 vil gå helt flott de første årene i ett forhold ihvertfall😍 så kjøper dere heller en større om dere får større rom senere. Anonymkode: 04bc7...f91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 31. desember 2024 #13 Del Skrevet 31. desember 2024 Som relativt liten dame som sover litt urolig og er vant til 120-seng alene høres det lite ut. Gulvplass er fint, men på soverommet er sengeplass viktigere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 31. desember 2024 #14 Del Skrevet 31. desember 2024 150cm var jo veldig vanlig før. IKEA har jo enten 140 eller 160cm. Selv hatt 160cm med min mann og han tenkte først det ville være altfor lite, men jeg stod på mitt på grunn av lite soverom, og han måtte være enig i at det var mer enn god nok plass til oss begge. Ikke trengte vi å ligge konstant i skje heller 🤪🤣🫣 Det har gått helt fint. Kan godt være det går fint med 140cm. Det kommer så an på mye. Størrelsen på dere, hvordan dere sover, noen breier seg jo enormt, mens andre ligger mer i ro. Jeg har delt 120cm med min mor en del ganger. Da er det ca 30-40cm til meg, og resten er til henne 😂 Det er ikke størrelsen hennes som er problemet, men hvordan hun ligger om natten. Jeg selv hadde fint klart meg med 75/80cm seng, og hatt god plass, så vi er ulike. Jeg hadde kjøpt 140cm nå om det er det som passer best. Det er stort nok til om det kommer en på overnatting så får dere plass, også kan dere heller vurdere større seng ved behov. Ikke sikkert dere skal bli boende samme stedet heller. Sist det ble kjøpt seng her så ble jeg anbefalt en mye større seng, men tok ikke så stor, og det var jeg glad for, for den passet bedre til neste plass, som hadde mindre soverom. Hadde nok måttet kjøpe en ny og mindre seng for soverommet i dette huset. Jeg breier meg jo ikke, så den jeg deler med får god plass omtrent uavhengig av størrelsen på både vedkommende og på sengen. En siste ting: om det er en veldig dyr seng så må en gjerne tenke litt mer langsiktig, men den kan også selges. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukerano Skrevet 31. desember 2024 #15 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg hadde 120 seng når jeg møtte samboer, funka ikke. Han hadde 160 seng, funka! Skulle gjerne hatt større seng, men kunne ikke hatt mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå