AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 Har brukt forumet siden juletider i 2012, men nok er nok. I morgen stenger jeg brukeren. Har blitt observant på hvor mye andre menneskers meninger går innpå meg, spesielt når det er ting jeg tenker negativt om meg selv blir bekreftet av andre. Mange prøver bevisst å finne noe å ta deg på, komme inn under huden på deg. Dere vet ikke hvem jeg er og de fleste har nok ikke lagt merke til meg uansett. Det blir sannsynligvis bedre uten meg. Ha det bra! Anonymkode: 93d50...dd0 6 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 Takk for litt passiv aggressiv info! God nytt år. Anonymkode: 51ef3...351 10 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #3 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har brukt forumet siden juletider i 2012, men nok er nok. I morgen stenger jeg brukeren. Har blitt observant på hvor mye andre menneskers meninger går innpå meg, spesielt når det er ting jeg tenker negativt om meg selv blir bekreftet av andre. Mange prøver bevisst å finne noe å ta deg på, komme inn under huden på deg. Dere vet ikke hvem jeg er og de fleste har nok ikke lagt merke til meg uansett. Det blir sannsynligvis bedre uten meg. Ha det bra! Anonymkode: 93d50...dd0 Dette forumet er fullt av dømmende folk med dårlig selvbilde og masse gørr de må ta ut på andre og sparke nedover, dessverre. Alt godt til deg. Har vurdert å stikke selv. Anonymkode: 0d211...b1d 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 31. desember 2024 #4 Del Skrevet 31. desember 2024 20 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #5 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har brukt forumet siden juletider i 2012, men nok er nok. I morgen stenger jeg brukeren. Har blitt observant på hvor mye andre menneskers meninger går innpå meg, spesielt når det er ting jeg tenker negativt om meg selv blir bekreftet av andre. Mange prøver bevisst å finne noe å ta deg på, komme inn under huden på deg. Dere vet ikke hvem jeg er og de fleste har nok ikke lagt merke til meg uansett. Det blir sannsynligvis bedre uten meg. Ha det bra! Anonymkode: 93d50...dd0 Høres fornuftig ut Det er mange skyggesider ved forumet . Lykke til videre! Anonymkode: 5ebee...bf5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #6 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har brukt forumet siden juletider i 2012, men nok er nok. I morgen stenger jeg brukeren. Har blitt observant på hvor mye andre menneskers meninger går innpå meg, spesielt når det er ting jeg tenker negativt om meg selv blir bekreftet av andre. Mange prøver bevisst å finne noe å ta deg på, komme inn under huden på deg. Dere vet ikke hvem jeg er og de fleste har nok ikke lagt merke til meg uansett. Det blir sannsynligvis bedre uten meg. Ha det bra! Anonymkode: 93d50...dd0 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette forumet er fullt av dømmende folk med dårlig selvbilde og masse gørr de må ta ut på andre og sparke nedover, dessverre. Alt godt til deg. Har vurdert å stikke selv. Anonymkode: 0d211...b1d Samme her. Det er et forferdelig dårlig sted å være. Men jeg blir hektet likevel, og det irriterer vettet av meg at jeg blir dratt inn hit, som en slags magnet bak skjermen. Innimellom møter jeg på hyggelige folk som er hjelpsomme og som gir gode råd, men for det meste er jeg både vitne til at andre får dritt slengt etter seg, og at jeg selv får dritt slengt etter meg. Støtter deg, ts! Kanskje jeg gjør det samme! Anonymkode: 44b8b...320 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #7 Del Skrevet 31. desember 2024 Det syns jeg er en av de beste valgene, hvem enn du nå er, kunne tatt. Lykke til med alt, håper du har det kjempe fint videre 😊 Anonymkode: ec65d...778 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #8 Del Skrevet 31. desember 2024 Lurt! dette forumet er fult av giftige folk! Anonymkode: ab8b8...488 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #9 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har brukt forumet siden juletider i 2012, men nok er nok. I morgen stenger jeg brukeren. Har blitt observant på hvor mye andre menneskers meninger går innpå meg, spesielt når det er ting jeg tenker negativt om meg selv blir bekreftet av andre. Mange prøver bevisst å finne noe å ta deg på, komme inn under huden på deg. Dere vet ikke hvem jeg er og de fleste har nok ikke lagt merke til meg uansett. Det blir sannsynligvis bedre uten meg. Ha det bra! Anonymkode: 93d50...dd0 Med nesten 13 millioner innlegg er det egentlig på tide at du finner noe annet å gjøre AnonymBruker. Anonymkode: 07349...191 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #10 Del Skrevet 31. desember 2024 Lykke til videre ❤️ Jeg har vært på forumet like lenge som deg og synes det har forandret seg mye på disse årene. Før var KG i større grad et sted der man kunne diskutere saklig og få råd. I dag blir man i større grad møtt med nedlatende og bråsikre svar fra folk som åpenbart ikke har så mye erfaring fra livet. Dessverre fører det nok til at de oppegående brukerne blir mindre aktive og at noen bare sletter seg helt. Anonymkode: cb112...acd 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #11 Del Skrevet 31. desember 2024 Hadde vi fått bort alle de idiotene som spør om ting, eller ønsker synspunkter, uten å gi nok opplysninger til at man faktisk kan hjelpe dem, så hadde det hjulpet. Lei av milelange tråder med kommentarer, uten at TS vil svare på vesentlige ting. Og lei av folk som blir agressive og stygge i språket så fort de møter litt motbør eller uenighet. Skal man være med å diskutere, så bør man klare å holde et visst nivå. Blir nok mindre KG på meg i 2025 🙂. Godt nytt år 🎉 Anonymkode: a26d0...c08 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 31. desember 2024 #12 Del Skrevet 31. desember 2024 Herregud så dramatisk, stenge brukeren og forlate KG 😂 Er da bare å la være å poste tråder og heller bare lese det som interesserer en når en gidder titte innom nettsiden. Trenger ikke være enten eller 😆 KG folk altså... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #13 Del Skrevet 31. desember 2024 Anonymkode: 879e3...b87 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
k4ren Skrevet 31. desember 2024 #14 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg har vært innom jevnt og trutt siden 2005, men bare et par ganger i uken og ikke lenge om gangen uten at jeg føler jeg må komme meg vekk for min egen helses skyld. Kanskje du har vært her litt for mye og blitt litt for personlig, er det ikke bedre å trappe ned litt enn å bli så dramatisk som det her? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #15 Del Skrevet 31. desember 2024 Smart valg! Det er mye dritt her på forumet. Lykke til i 2025. Anonymkode: cd76e...d69 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #16 Del Skrevet 31. desember 2024 Typisk nyttårsforsett. Begynne å trene og slutte med kg. Tipper du er tilbake i februar. Anonymkode: 4d032...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #17 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Typisk nyttårsforsett. Begynne å trene og slutte med kg. Tipper du er tilbake i februar. Anonymkode: 4d032...c04 Nei, jeg skal endre til et passord som er helt umulig å huske slik at jeg ikke får logget inn. Det går jo dessverre ikke an å slette brukeren helt. Anonymkode: 93d50...dd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #18 Del Skrevet 31. desember 2024 Du kan slette deg her Anonymkode: 5dee0...79d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #19 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg har også forlatt forumet mange ganger, både pga det du skriver, og pga jeg selv merker at jeg blir mer giftig av å være her. Det er ikke et sunt sted, ønsker at du finner noe som er mer givende for deg å bruke tiden på istedenfor Og btw så er svarene her et godt eksempel på hvor usunt miljø det er her inne... Anonymkode: 3ee64...1d1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #20 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Lykke til videre ❤️ Jeg har vært på forumet like lenge som deg og synes det har forandret seg mye på disse årene. Før var KG i større grad et sted der man kunne diskutere saklig og få råd. I dag blir man i større grad møtt med nedlatende og bråsikre svar fra folk som åpenbart ikke har så mye erfaring fra livet. Dessverre fører det nok til at de oppegående brukerne blir mindre aktive og at noen bare sletter seg helt. Anonymkode: cb112...acd Dette er pga hvordan forumet blir moderert. Moderatorene har sagt at de ønsker en "røff" tone her inne, så da blir det det. Og de ønsker tydeligvis mye aktivitet foran aktivitet som det er kvalitet på, så da blir det slik. Forum som blir moderert på denne måten mister gode brukere, og trollene blir. Anonymkode: 3ee64...1d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå