Gå til innhold

Påstand - menn vil ha tynne damer, ikke normalvektige

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har gått ned fra BMI på 26 til BMI på 22,5. Altså, normalvekt. Har ikke opplevd noe mer oppmerksomhet og blikk fra menn, selv om kroppen også har blitt mer fit og formet.

Ei venninne har vært langvarig syk, og gått ned til BMI på 18. Det er ikke låte på hvor mye oppmerksomhet hun plutselig får.

Hvorfor er det slik at menn heller vil ha ei undervektig enn ei normalvektig dame?

Anonymkode: 34b28...7a4

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Feil, feil, feil! Iallefall for en på 40+... Kanskje det gjelder de unge og overflatiske. Heller noen kilo for mye enn for lite. 

Anonymkode: 1358c...ad5

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exn min liker ikke undervektig eller overvektig. 

Tror det varierer, men kan være fler liker veldig tynn. Men da kan det i noen tilfeller også handle om det å se at noen er syk.

Så en gang innhold fra ei som ble frisk fra spiseforstyrrelser der hun var så underernært at hun kunne dø. De kommentarene var grusomme, masse forstyrra gutter og menn som ba henne slanke seg til sånn hun var før. Det er noe svært galt med de mennene. Noen menensker er direkte onde eller bruker noens sårbarhet til å skaffe seg sex og selskap. 

Anonymkode: 113d8...85b

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kiloene som betyr noe men det som er inni hodet til dama 

Anonymkode: 61f09...563

• Liker 10
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn vil ligge med mange forskjellige typer kvinner. Hva som avgjør om det blir forhold er nok hele pakka, selv om det er viktig med størrelsen på kroppen. Har aldri hatt under 23 i bmi og det har ikke vært mangel  på tilbud her heller. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Exn min liker ikke undervektig eller overvektig. 

Tror det varierer, men kan være fler liker veldig tynn. Men da kan det i noen tilfeller også handle om det å se at noen er syk.

Så en gang innhold fra ei som ble frisk fra spiseforstyrrelser der hun var så underernært at hun kunne dø. De kommentarene var grusomme, masse forstyrra gutter og menn som ba henne slanke seg til sånn hun var før. Det er noe svært galt med de mennene. Noen menensker er direkte onde eller bruker noens sårbarhet til å skaffe seg sex og selskap. 

Eller har en tynnhets fetisj.

Aldri bli sammen med noen som har fetisj for hverken tynn eller tykk! Det er helsefarlig.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får veeeeeldig mye oppmerksomhet for kroppen min. Jeg har BMI på 20. Nå har jeg timeglassfigur og fettet på de rette stedene også da. Tror ofte figuren har mer å si. Menn "godtar" mer fett hvis dama har timeglassfigur.

Anonymkode: 03202...2b3

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg er veldig individuelt. Jeg var sammen med en for noen år siden da jeg var rundt 54 kg, og jeg tenkte egentlig som deg, menn liker best tynne damer.

Vi begynte nettopp å date igjen, jeg har gått opp til 62-63 kg. Han liker kroppen min bedre nå (sagt uten at jeg fisket etter det, jeg var uansett for tynn før 😄). 

Anonymkode: 6efb8...6ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg får veeeeeldig mye oppmerksomhet for kroppen min. Jeg har BMI på 20. Nå har jeg timeglassfigur og fettet på de rette stedene også da. Tror ofte figuren har mer å si. Menn "godtar" mer fett hvis dama har timeglassfigur.

Jeg håper ikke du tenker 20 er mye. Du er ei slank dame og trenger ikke bekymre deg over om fett er riktig plassert. Men er glad du er fornøyd med kroppen din.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg har gått ned fra BMI på 26 til BMI på 22,5. Altså, normalvekt. Har ikke opplevd noe mer oppmerksomhet og blikk fra menn, selv om kroppen også har blitt mer fit og formet.

Ei venninne har vært langvarig syk, og gått ned til BMI på 18. Det er ikke låte på hvor mye oppmerksomhet hun plutselig får.

Hvorfor er det slik at menn heller vil ha ei undervektig enn ei normalvektig dame?

tror du alle menn har lik smak? Tror du de er så enkle at alle er helt like? Virkelig? 

Anonymkode: 8c6ad...aa3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feil. BMI på 22,5 er helt normalt og noe de fleste ville vært fornøyd med. 26,5 derimot er overvektig og ikke noe alle tiltrekkes av, men 18 i BMI er heller ikke pent.

Du kan uansett ikke basere dette på et enkelt tilfelle som støtter din påstand.

Endret av Nowayback
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min preferanse er normalvektig  gjerne i det øvre skiktet. Med timeglassfigur.

Det er ikke noe krav da.

Jeg taler da mot påstanden.

Endret av Flintis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette er nok helt sant. Jeg har en bmi på 22, og fettet på "feil plass". Jeg ser tjukk ut selv om jeg ikke er det.

Anonymkode: 013e2...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er nok helt sant. Jeg har en bmi på 22, og fettet på "feil plass". Jeg ser tjukk ut selv om jeg ikke er det.

Anonymkode: 013e2...e76

Jeg har lagt på meg masse de siste årene og har bmi på 22 selv nå. Jeg har fått en rar pærefigur som jeg fordrar 🤷🏻‍♀️ syns jeg ser feit ut og rar ut nå. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Kanskje det sier noe om mennene som liker undervektige? 😮 moralen er: ikke vær undervektig 🐔

Anonymkode: 543d5...b0b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

For det første så oppfordrer jeg alle til å skrote BMI! 

Det er en misforståelse at menn vil ha anorektiske damer fremfor kvinner med normale sunne kropper. Noen er alltid opptatt av kropp, det gjelder både kvinner og menn. Vi har alle ulike typer kropp vi tenner på, men for meg hjelper det lite med «perfekt» kropp hvis personligheten er stygg. 

Nå er jeg en voksen mann og hadde ikke valgt å date veldig overvektige kvinner eller anorektikere, men kvinne med normal kropp eller litt ekstra er sexy det. Glimt i øya, et vakkert smil og en raus og omsorgsfull personlighet, hadde jeg datet omgående 😘

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det er ikke alltid vekten spiller så stor rolle.  Så fremst du ikke er skinn og bein eller isolert nok at du er klar til overvintring i Antarktis så er det et fett! 

Noen liker magert, noen liker normal, noen liker lubben og noen liker overvektige.

Det hele bunner i personligheten. Din venninne har vært langvarig syk, er nå på bedringens vei og du legger merke til oppmerksomheten hun får? 

Jeg kårer deg til årets verste venninne. Godt for deg vi straks begynner på et nytt år. Med blanke ark og tegnestifter til. 

Skjerpings 🙄

Anonymkode: 8f838...d9d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...