AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 Altså.. jeg klarer ikke aktivere bekkenbunnsmuskulatuten, ønsker jo å kunne stramme til rundt mannen og ikke minst plutselig få inkontinens-problemer. noen erfaringer med vaginalkuler e.l. ? Googla litt nå... og noen sett er det en enkel kule OG 2 kuler på rad, skal da begge "oppi" ?? Anonymkode: 64df4...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 Ja, begge skal inn😊 Jeg foretrekker dem med to kuler. Anonymkode: c3fab...b8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #3 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Altså.. jeg klarer ikke aktivere bekkenbunnsmuskulatuten, ønsker jo å kunne stramme til rundt mannen og ikke minst plutselig få inkontinens-problemer. noen erfaringer med vaginalkuler e.l. ? Googla litt nå... og noen sett er det en enkel kule OG 2 kuler på rad, skal da begge "oppi" ?? Anonymkode: 64df4...425 Du skal kunne klare å gå med vaginakulene inne i minst ti minutter. Du skal stå eller gå. Hver dag. Anonymkode: 9b3eb...f5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #4 Del Skrevet 31. desember 2024 Anbefaler deg å ta kontakt med en fysioterapeut som har fokus på kvinnehelseproblemer, det er veldig effektivt og trygt. Anonymkode: 9818f...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #5 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Anbefaler deg å ta kontakt med en fysioterapeut som har fokus på kvinnehelseproblemer, det er veldig effektivt og trygt. Anonymkode: 9818f...ec0 Hun trenger ikke det da hun fikk gratis råd av meg. Anonymkode: 9b3eb...f5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:05 #6 Del Skrevet i går, 09:05 AnonymBruker skrev (På 31.12.2024 den 0.39): Ja, begge skal inn😊 Jeg foretrekker dem med to kuler. Anonymkode: c3fab...b8b Så du dytter opp begge kulene og går rundt i 10min pr dag? Skal du knipe samtidig eller bare gå uten å gjøre noe? Det strammer til for å ikke miste? Anonymkode: 302be...fcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:11 #7 Del Skrevet i går, 09:11 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så du dytter opp begge kulene og går rundt i 10min pr dag? Skal du knipe samtidig eller bare gå uten å gjøre noe? Det strammer til for å ikke miste? Anonymkode: 302be...fcc Du må stramme til selv, men lettere å få tak på bekkenbunnsmusklene. Du har dem jo, siden du evner å holde deg. Du kan også bryte urinstrålen mens du tisser. Så fort du har «skjønt» hvordan du skal knipe så et det bare å knipe i vei Anonymkode: c1bf7...bed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:20 #8 Del Skrevet i går, 09:20 hmm, må få tak i sånne å prøve.. klarer å bryte sv strålen når tisser men finner liksom ikke de musklene ellers 😜 Anonymkode: 64df4...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:59 #9 Del Skrevet i går, 09:59 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Du må stramme til selv, men lettere å få tak på bekkenbunnsmusklene. Du har dem jo, siden du evner å holde deg. Du kan også bryte urinstrålen mens du tisser. Så fort du har «skjønt» hvordan du skal knipe så et det bare å knipe i vei Anonymkode: c1bf7...bed Takk for svar. Da skal det prøves Anonymkode: 302be...fcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå