AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg ønsker å kjøpe min første bolig innen høsten 2025. Det jeg lurer på er hvilken lønn banken kommer til å se på? Starter på ny jobb januar, vil de se på lønn for 2024 Anonymkode: b8e94...72f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 Dersom det er fast stilling og du kan vise til kontrakt vil de beregne ut fra ny lønn. Anonymkode: f99d7...8a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #3 Del Skrevet 30. desember 2024 Dem ser på nye lønnen din. Jeg måtte hvert fall vise de siste lønnsslippen min. Og om du har egenkapital nok. Anonymkode: 1bcd0...2ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 31. desember 2024 #4 Del Skrevet 31. desember 2024 De tar selvfølgelig hensyn til ny stilling og ny lønn. Om du skal begynne i ny jobb vil de se arbeidskontrakt med ny lønn. Og de vil alltid ha de siste lønnsslippene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå