Sirkeline Skrevet 17. november 2002 #1 Skrevet 17. november 2002 Kan noen hjelpe meg? Er på utkikk etter et treningsopplegg (helst step), på DVD! Hvor kan jeg få tak i dette? Har prøvd Elkjøp, musikkforretninger, helsekost, bokhandel..... Men det behøver ikke være akkurat step heller, men det hadde vært greit å ta med step-kassen jeg har på hjemme-trimmen min. Og i kjeller`n hvor jeg bare har DVD-spiller, kan jeg "sprette" så mye jeg vil. I etasjen over ville vel alt falle ned av fjæringen i gulvet Er det f.eks. noen internett-sider jeg kan lete på? Takknemlig for svar!!!
Sirkeline Skrevet 18. november 2002 Forfatter #2 Skrevet 18. november 2002 :o Spørsmålet mitt forsvant så langt ned :o :oops: ...at jeg juxer litt for å få det øverst igjen :oops: Er det fremdeles ingen som vet hvor jeg kan få tak i en DVD med (step-)trening på?
Iset Skrevet 19. november 2002 #3 Skrevet 19. november 2002 hei sirkeline:) ja det lurer jeg også på, har vært og lett overalt!!! håper noen svarer:) jeg ville gjerne hatt power yoga eller noe lignende.
Englepus Skrevet 20. november 2002 #4 Skrevet 20. november 2002 På www.dvdboxoffice.com fant jeg treningsprogram på dvd, bare søk på aerobic eller step. Det er forresten er canadisk side med gratis frakt :D
Iset Skrevet 20. november 2002 #5 Skrevet 20. november 2002 åjaa jeg fant også det jeg lette etter. www.poweryoga.com der hadde de masse treningsvideoer med poweryoga (hard trening).
Sirkeline Skrevet 20. november 2002 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2002 Takker og takker!! DVD`en er bestillt!! :D :D :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå