Gå til innhold

jeg er lesbisk

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er de så jævlig farlig for andre at noen av oss jenter er lesbiske????

Herregud jeg blir så sinna.

Og ja jeg er en av dem!

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

Og så da???

gutta er kanskje litt snurten fordi de ikke får være m.....?

Skrevet

Jeg fant ut i går at en tante av meg er lesbisk, og det syntes jeg heller var kult!

Nesten stolt av å kjenne en "sånn en"!12

Skrevet

Hei..

Er du sint??

Nei,det gjør ingenting for meg at du er lesbisk,da jeg er det selv.

hadde jeg ikke vært det hadde det heller ikke gjort noe om du var det.

Jeg er en person med lite fordommer.

Du må ikke la deg provosere og irritere av at andre ikke liker det,det må du bare godta!! Slik er livet !!

Opp med hodet,hev deg over de som ikke godtar deg for din legning!

Om du vil "snakke"/skrive til meg,er jeg her ofte,hjelper deg gjerne icon_smile.gif

12

• Liker 1
Gjest Anonymous
Skrevet

Og vi som er hetero stiller oss ikke opp på ethvert gatehjørne og skriker ut at vi er det....så hvorfor skal lesbene...

Skrevet

Til anonym

Det er da ikke det det er snakk om! Poenget er vel at uansett om man er lesbisk, bifil, homofil eller hetero saa skal man ikke bli moett med hevede oeyenbryn naar man er aapen om sin legning?

Naa er det fortsatt saann at det er heterofili som er akseptert I de fleste land og hvis man vaager aa si man er av annen legning, saa rokker man ved de fastsatte verdiene mange syns det er saa trygt aa holde fast paa.

Jeg er ikke lesbisk selv, men en av mine aller beste venninner er det og det gjoer meg like sint hver gang hun faar skraa blikk slengt etter seg og spydige kommentarer fra forbipasserende naar hun gaar haand I haand med kjaeresten sin.

Hvorfor skal det bli sett paa som verre aa ha en kjaereste av samme kjoenn enn av det motsatte da? Saa lenge man er saa heldig aa finne noen som liker en for det man er, saa er vel kjoenn likegyldig?!

Jeg skjoenner godt frustrasjonen mange lesbiske/homofile/bifile foeler naar de blir moett med nettopp den holdningen som skinner igjennom av det du skriver. Det er ikke snakk om aa staa paa gatehjoerner aa skrike ut om hva man er, det er snakk om aa bli moett med respekt naar man vaager aa blottstille en saarbar del av seg selv som faktisk seksualitet er. Mange av en annen legning enn heterofili lever I skam fordi samfunnet faar de til aa foele seg ufullstendige, at de er “mindre verdt” enn andre a4 mennesker. Mange av de har levd I frykt for aa bli utstoett av familie og venner hvis de faar vite sannheten og mange har enda ikke turt aa komme ut av skapet av frykt for negative holdninger med det resultat at de lever ufullstendige liv.

Kan du tenke deg foelelsen av aa maatte fornekte en saa viktig del av seg selv fordi samfunnet ikke ser paa det som normalt? Et saant liv unner jeg ingen!

12

Skrevet

Jeg tror det blir mer og mer godtatt at homofile ikke kan kureres. At det er en legning man er født med, og at det er like så normalt som noe annet. Jeg lærer i alle fall mine barn at kjærlighet er kjærlighet uansett i hvilken form, størrelse og kjønn den kommer i. Jeg har en søster som er lesbisk, og det gjør meg vondt å se at hun sliter med å godta sin egen legning. Det hadde jo ikke vært noe problem dersom vi alle var fordomsfrie!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei du.. Jeg er heterofil, men har da absolutt ikke noe problem med at noen er lesbisk. Har Flere venninner som er det, men tenker egentlig ikke så mye over det. De er jo samme person uansett legning.. Hva de gjør på soverommet og med hvem bryr j meg ikke med enten de er hetero eller lesbisk.

Klemz

• 1 år senere...
Gjest Coolaid
Skrevet

Dere lesbiske er jo som folk flest, seksuell legning er jo bare en liten del av et menneske. Vær deg selv du så får du et godt liv. Lykke til.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

De eneste lesbene jeg har problemer med er de som på død og liv skal forsøke å "konvertere" heterofile jenter- det synes jeg er repektløst og kvalmende- og når de på toppen av kaka begynner å se ut som menn med påfølgende dårlig hygiene og pinnekort ustelt hår da har jeg fått nok.

Eller har jeg ikke noe imot lesbiske kvinner.

Minnie

Skrevet
De eneste lesbene jeg har problemer med er de som på død og liv skal forsøke å "konvertere" heterofile jenter

Konvertere???? Hmm......aldri hørt om det, men det er utrolig dårlig og prøve på det.

Skrevet
De eneste lesbene jeg har problemer med er de som på død og liv skal forsøke å "konvertere" heterofile jenter Minnie

Finnes det lesbiske som prøver å konvertere heterofile jenter?

I så tilfelle så kan vel disse neppe med rette kalle seg "lesbiske".... ettersom en slik legning ikke er noe man tilegner seg, men faktisk er noe man har fra fødselen av - hvilket er almenn kjent hos alle lesbiske.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Tro meg, de finnes. Opplevde en gang jeg var med en venninne på ett utested hvor en kvinne som jeg hadde pratet litt med begynte å stille meg svært nærgående spm.

Om jeg "fikk det jeg trengte hjemme" mm. Og hun la ikke skjul på at hun snakket om sex.

Jeg ble faktisk fysisk kvalm av henne.

Minnie

Gjest Scarlet
Skrevet

Om man er lesbisk eller ikke har da vel ingenting å si da vel. Blir irritert på mennesker som sier de er i mot homofile og synes det er ekkelt. Hva folk gjør innefor soverommets fire vegger det bryr ikke jeg meg noe om. Og er det et homofilt par som kliner på gata så er ikke det noe anderledes enn når vi heterofile gjør det.

Men en gang jeg var ute på byen ble jeg faktisk ganske irritert: Det var en jente som prøvde seg på meg. Prøvde å kysse meg, ta på meg etc. Jeg sa i fra på en ordentlig måte at jeg er 110% heterofil og har også samboer og at jeg helst ser at hun ga seg med å sjekke opp meg. Hun ga seg faen meg ikke! Jeg ble til slutt jævlig forbanna og gikk. Slike ting irriterer meg. Homofile må respektere at ikke alle er det, akkurat som at heterofile må respektere homofile.

Skrevet
De eneste lesbene jeg har problemer med er de som på død og liv skal forsøke å "konvertere" heterofile jenter

Dette har jeg aldri vært borti/hørt om, men det samme gjelder for kristne. Vi mennesker er alle forskjellige, men når kristne kommer hjem til meg, setter foten i døråpningen og skal prøve å "åpne øynene mine", DA blir jeg sint!

Skal jeg, som ikke-kristen, gå fra dør til dør og prøve å få de kristne til å snu ryggen til Gud?

...sorry, en liten avsporing!

Gjest Maranna
Skrevet

I så tilfelle så kan vel disse neppe med rette kalle seg "lesbiske".... ettersom en slik legning ikke er noe man tilegner seg, men faktisk er noe man har fra fødselen av - hvilket er almenn kjent hos alle lesbiske.

Aldri hørt om noen som direkte har prøvd å konvertere heterofile jenter, men har selv vært dødsforelsket i ei hetero jente og selvfølgelig fortalte jeg det til henne, var jo bestevenninner... Hun syntes bare det var koselig, men andre venner av oss var skikkelig sure fordi jeg fortalte det... Så de som klager på "konverteringsforsøk" er kanskje de som aldri har opplevd noe sånt selv?

Skrevet

Er selv også lesbisk, og har aldri prøvd å konvertere noen til å bli det, men det jeg syntes er tragisk er mannfolkene der ute som kommer og sier "Hadde du bare vært med meg til sengs hadde du ikke vært lesbisk vettu..." :evil: MAKAN :evil:

Skrevet

Ellers så har jeg bare postitive erfaringer med å være åpen om min legning. Har ikke behov for å rope det ut til alle og en hver eller å gå med fane og flagg, men liker å kunne være den jeg er :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg må faktisk støtte minnie der :D .

Jeg har også blitt prøvd konvertert av lesbiske jenter, men jeg mistenker litt at disse jentene har vært i eksperimental fasen. Altså at de bare har lyst til å finne ut hva det er. Jeg mener at vi er født med en legning

Gjest Anonymous
Skrevet
Er de så jævlig farlig for andre at noen av oss jenter er lesbiske????

Herregud jeg blir så sinna.

Og ja jeg er en av dem!

Fint for deg :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...