AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:59 #21 Del Skrevet onsdag kl 21:59 Man må huske at heller ikke Ibsen-oppsetninger er hva det en gang var Anonymkode: dd90f...45b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet onsdag kl 22:02 #22 Del Skrevet onsdag kl 22:02 De gangene jeg har vært på teater de siste årene så har folk kledd seg pent, men ikke kleskoden pent om det gir mening? Litt samme stil som det man ville hatt på seg om man skulle ut å spise på en restaurant som er hakket over Egon. Sist jeg var på teater hadde jeg på meg en pen bukse, en pen skjorte/bluse og så pyntet jeg antrekket enda litt til med pene øredobber osv. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:07 #23 Del Skrevet onsdag kl 22:07 Folk går i alt mulig - synes folk kunne vært litt penere i tøyet på teater og klassiske konserter. Som flere skriver - som om man går ut på en litt bedre restaurant synes jeg er fint. Anonymkode: bb011...fca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet onsdag kl 22:08 #24 Del Skrevet onsdag kl 22:08 AnonymBruker skrev (På 31.12.2024 den 10.48): Dummeste jeg har hørt på så lenge jeg kan huske. Anonymkode: 0ecea...5bb Har man lyst til å ta på dress, er det ikke feil. Synes det er fint. Man gjør ære på de som fremfører noe, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå