AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 Skal på et av landets største teatere i morgen. Hva er kleskoden på teater i romjulen? Er det kun på premierer en pynter seg litt? Og er det annen kleskode i romjul/nyttårsaften enn ellers tror dere? Anonymkode: 957a4...e19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 Eg har aldri kledd meg opp til teater, men er oppteken av korleis eg ser ut og mange trur eg pyntar meg når eg berre har ein vanleg onsdag. Anonymkode: 00c79...887 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #3 Del Skrevet 31. desember 2024 Det spørs om du skal se Henrik Ibsen eller Tøys the musical. Førstnevnte: dress. Sistnevnte: grilldress. Anonymkode: a4d3b...b0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 31. desember 2024 #4 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg har vokst opp med at vi alltid kledde oss pent når vi skulle i teateret. Ser at det er mer uformelt tøy hos mange nå for tiden, selv om det er Kafka på Nationaltheatret liksom. Så alt er nok blitt «lov», men selv pynter jeg meg siden det er det jeg er vant med. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 31. desember 2024 #5 Del Skrevet 31. desember 2024 Var på Nasjonalteateret og da kledde jeg meg i fin bukse og skjorte Folk gikk i alt mulig, ingen kleskode og ingen som brydde seg Vi hadde en fin kveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #6 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det spørs om du skal se Henrik Ibsen eller Tøys the musical. Førstnevnte: dress. Sistnevnte: grilldress. Anonymkode: a4d3b...b0e Dress for å se Ibsen? Hahahha Anonymkode: 0ecea...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #7 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dress for å se Ibsen? Hahahha Anonymkode: 0ecea...5bb Selvfølgelig. Hahahaha Anonymkode: a4d3b...b0e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #8 Del Skrevet 31. desember 2024 Ingen av de norske teaterne har kleskode, og de færreste pynter seg veldig. Anonymkode: dd90f...45b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #9 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Selvfølgelig. Hahahaha Anonymkode: a4d3b...b0e Dummeste jeg har hørt på så lenge jeg kan huske. Anonymkode: 0ecea...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #10 Del Skrevet 31. desember 2024 Det er ikke kleskode på teater. Folk er ikke der for å se deg, men skuespillerne på scenen. Anonymkode: 5dfcf...d95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #11 Del Skrevet 31. desember 2024 Da jeg var barn, så var det alltid fin kjole når vi skulle i Nationaltheatret. Nå for tiden går folk i alt mulig, men selv oppgraderer jeg i alle fall litt, til enten en kjole eller en pen bukse og topp. Jeg ville aldri gått i jeans i teateret, men ser mange gjør det. Anonymkode: 6b20c...282 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #12 Del Skrevet 31. desember 2024 Var nettopp på nasjonal teateret. Ingen kledde seg opp. Men en fin bukse kan du jo ha på Anonymkode: 92cf1...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #13 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg ville kledd meg likt, som jeg hadde gjort hvis jeg skulle ut å spise, og shoppe med en venninne . Så vanlige fine klær, kanskje en svart bukse og en fin bluse/ skjorte. Anonymkode: 2168a...bf0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #14 Del Skrevet 31. desember 2024 Magnus Carlsen hadde nesten vært overpyntet i teatret. Anonymkode: dd90f...45b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:59 #15 Del Skrevet i går, 16:59 AnonymBruker skrev (På 31.12.2024 den 10.48): Dummeste jeg har hørt på så lenge jeg kan huske. Anonymkode: 0ecea...5bb Da hører du ikke mye. Anonymkode: a4d3b...b0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #16 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Da hører du ikke mye. Anonymkode: a4d3b...b0e En del. Men at man skal ta på seg dress for å se Ibsen er noe av det mer komiske. Anonymkode: 0ecea...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #17 Del Skrevet 23 timer siden Det er ingen kleskode bortsett fra ha på deg klær. Anonymkode: 82d0c...456 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #18 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (På 31.12.2024 den 2.04): Det spørs om du skal se Henrik Ibsen eller Tøys the musical. Førstnevnte: dress. Sistnevnte: grilldress. Anonymkode: a4d3b...b0e Har du noen gang vært på teater? Anonymkode: cd54f...871 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #19 Del Skrevet 23 timer siden Normalt pent. Er ikke så alt for vanskelig. Samme om man skal i et middagsselskap, eller ut og spise på en ok restaurant. Jeg velger gjerne en sort kjole og strømper. Mannen bukse og blazer. Men ikke formelt. Anonymkode: f6ba4...36d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 23 timer siden #20 Del Skrevet 23 timer siden Jeg liker å kle meg opp litt til noen anledninger. Ikke full puss, men kanskje blazer og pen skjorte og bukse. Men jeg ser flere som går som de pleier til hverdags. Så det finnes ikke noen regel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå